LLMs.txt Μετρώντας την "επιτυχία" στα social media [News & Views] | Techblog.gr

Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

Internet

Η μέτρηση στα social media φαίνεται να είναι το Holy Grail των marketers αυτήν την στιγμή. Κι όσο περισσότερο μπαίνουν στο πνεύμα της επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα οι εταιρίες τόσο πιο πολύ θα είναι “καυτό” θέμα συζητήσεων το πώς ακριβώς θα πρέπει να συνδέει κανείς τα κοινωνικά δίκτυα με την υπόλοιπη επιχείρηση του και ποιες θα πρέπει να είναι οι μεταβλητές και οι παράγοντες που θα πρέπει να μετρά στην καθημερινή του εμπλοκή με τα social media.

Έχω ξαναναφέρει και σε άλλο κείμενο πως το πρόβλημα είναι πως το state of mind των χρηστών των social media δεν είναι το ίδιο με αυτό του χρήστη του Google (π.χ.) όπου η αναζήτηση είναι δυναμικά ένα βήμα πριν από την αγορά. Οι χρήστες του facebook και του twitter δεν ψάχνουν για να αγοράσουν κάτι, και σπάνια ψάχνουν για πληροφορίες κι αυτό έχει φυσικά τεράστια επίπτωση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται τα μέσα αυτά. Το facebook έχει καταλάβει – όπως το κατάλαβε πρώτο το Google παλιότερα – πως οργανικό τμήμα της ανάπτυξής του σαν μέσο/εργαλείο για τις επιχειρήσεις είναι η εκπαίδευση για τον σωστότερο τρόπο που πρέπει να εφαρμόζεται η εταιρική παρουσία στο πλαίσιό του – αν και η εκπαίδευση αυτή είναι ακόμα σε αρκετά απόμακρο επίπεδο, και όχι τόσο hands on όσο γίνονται οι εκπαιδεύσεις του Google (ίσως γιατί χρειάζεται και το ίδιο το facebook να πείσει τον εαυτό του για τον σωστό τρόπο λειτουργίας πρώτα 😉 ).

Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο επικοινωνίας, μετρήσεων, συμβουλών (αλλά κατά βάθος και εκπαίδευσης) που αφορά κυρίως στο κομμάτι της σύνδεσης της δραστηριότητας στο facebook με την υπόλοιπη επιχειρησιακή δραστηριότητα – κυρίως σε επίπεδο μετρήσεων είναι το Α Blueprint for Measuring Social Media Success που στηρίζεται σε έρευνα της Forrester Consulting αλλά επεκτείνεται αρκετά περισσότερο και μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε. Κι εμείς και το facebook.

, Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

What can I find on Techblog?

Techblog offers comprehensive technology coverage with regular updates, detailed analysis, and technical content to keep you informed.

How often is the content updated?

We regularly update our technology content to ensure you have access to the latest and most accurate information available in the industry.

Why choose Techblog for technology?

Techblog is committed to providing reliable, well-researched technology content from experienced contributors and trusted sources.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
κατερινα μπρελου

Ok

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

, Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων
Internet

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.

Content written by Βασίλης Δρόλιας Content Creator • Techblog
Reviewed by Techblog Editorial Team Editorial Review & Fact-Checking

References

  1. Wikipedia contributors. (2024). "Techblog." Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Techblog
  2. Google. (2024). "Search results for Techblog." Retrieved from https://www.google.com/search?q=Techblog
  3. YouTube. (2024). "Video content about Techblog." Retrieved from https://www.youtube.com/results?search_query=Techblog