Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

Η μέτρηση στα social media φαίνεται να είναι το Holy Grail των marketers αυτήν την στιγμή. Κι όσο περισσότερο μπαίνουν στο πνεύμα της επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα οι εταιρίες τόσο πιο πολύ θα είναι “καυτό” θέμα συζητήσεων το πώς ακριβώς θα πρέπει να συνδέει κανείς τα κοινωνικά δίκτυα με την υπόλοιπη επιχείρηση του και ποιες θα πρέπει να είναι οι μεταβλητές και οι παράγοντες που θα πρέπει να μετρά στην καθημερινή του εμπλοκή με τα social media.

Έχω ξαναναφέρει και σε άλλο κείμενο πως το πρόβλημα είναι πως το state of mind των χρηστών των social media δεν είναι το ίδιο με αυτό του χρήστη του Google (π.χ.) όπου η αναζήτηση είναι δυναμικά ένα βήμα πριν από την αγορά. Οι χρήστες του facebook και του twitter δεν ψάχνουν για να αγοράσουν κάτι, και σπάνια ψάχνουν για πληροφορίες κι αυτό έχει φυσικά τεράστια επίπτωση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται τα μέσα αυτά. Το facebook έχει καταλάβει – όπως το κατάλαβε πρώτο το Google παλιότερα – πως οργανικό τμήμα της ανάπτυξής του σαν μέσο/εργαλείο για τις επιχειρήσεις είναι η εκπαίδευση για τον σωστότερο τρόπο που πρέπει να εφαρμόζεται η εταιρική παρουσία στο πλαίσιό του – αν και η εκπαίδευση αυτή είναι ακόμα σε αρκετά απόμακρο επίπεδο, και όχι τόσο hands on όσο γίνονται οι εκπαιδεύσεις του Google (ίσως γιατί χρειάζεται και το ίδιο το facebook να πείσει τον εαυτό του για τον σωστό τρόπο λειτουργίας πρώτα 😉 ).

Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο επικοινωνίας, μετρήσεων, συμβουλών (αλλά κατά βάθος και εκπαίδευσης) που αφορά κυρίως στο κομμάτι της σύνδεσης της δραστηριότητας στο facebook με την υπόλοιπη επιχειρησιακή δραστηριότητα – κυρίως σε επίπεδο μετρήσεων είναι το Α Blueprint for Measuring Social Media Success που στηρίζεται σε έρευνα της Forrester Consulting αλλά επεκτείνεται αρκετά περισσότερο και μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε. Κι εμείς και το facebook.

Μετρώντας την

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
κατερινα μπρελου

Ok

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet MediaMarkt

MediaMarkt: Personal Video Shopping για 1η φορά στην Ελλάδα

Για 1η φορά στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας σαν να είστε σε φυσικό κατάστημα από όπου κι αν βρίσκεστε.

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: MWC 2021, NVIDIA RTX3050, PS5, Qualcomm, Tesla, Skroutz [S01E34 – 13/05/2021]

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για τις απουσίες από την MWC 2021, τη νέα γενιά NVIDIA RTX 3050, τις δυσκολίες εύρεσης PS5 και το 2022, τις αλλαγές του Google Photos και για άλλα θέματα τεχνολογίας.

Internet Microsoft

To Microsoft Teams ξεκινά να φιλοξενεί πλέον και webinars

H Microsoft εμπλουτίζει το Teams με ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά, όπως είναι η πρόσφατη προσθήκη των webinars.

Internet TikTok

Το TikTok φέρνει αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη

Σε μία κίνηση που φαίνεται προσανατολισμένη προς τους Ευρωπαίους καταναλωτές, το TikTok ενισχύει τον εμπορικό του χαρακτήρα.