Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

Η μέτρηση στα social media φαίνεται να είναι το Holy Grail των marketers αυτήν την στιγμή. Κι όσο περισσότερο μπαίνουν στο πνεύμα της επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα οι εταιρίες τόσο πιο πολύ θα είναι “καυτό” θέμα συζητήσεων το πώς ακριβώς θα πρέπει να συνδέει κανείς τα κοινωνικά δίκτυα με την υπόλοιπη επιχείρηση του και ποιες θα πρέπει να είναι οι μεταβλητές και οι παράγοντες που θα πρέπει να μετρά στην καθημερινή του εμπλοκή με τα social media.

Έχω ξαναναφέρει και σε άλλο κείμενο πως το πρόβλημα είναι πως το state of mind των χρηστών των social media δεν είναι το ίδιο με αυτό του χρήστη του Google (π.χ.) όπου η αναζήτηση είναι δυναμικά ένα βήμα πριν από την αγορά. Οι χρήστες του facebook και του twitter δεν ψάχνουν για να αγοράσουν κάτι, και σπάνια ψάχνουν για πληροφορίες κι αυτό έχει φυσικά τεράστια επίπτωση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται τα μέσα αυτά. Το facebook έχει καταλάβει – όπως το κατάλαβε πρώτο το Google παλιότερα – πως οργανικό τμήμα της ανάπτυξής του σαν μέσο/εργαλείο για τις επιχειρήσεις είναι η εκπαίδευση για τον σωστότερο τρόπο που πρέπει να εφαρμόζεται η εταιρική παρουσία στο πλαίσιό του – αν και η εκπαίδευση αυτή είναι ακόμα σε αρκετά απόμακρο επίπεδο, και όχι τόσο hands on όσο γίνονται οι εκπαιδεύσεις του Google (ίσως γιατί χρειάζεται και το ίδιο το facebook να πείσει τον εαυτό του για τον σωστό τρόπο λειτουργίας πρώτα 😉 ).

Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο επικοινωνίας, μετρήσεων, συμβουλών (αλλά κατά βάθος και εκπαίδευσης) που αφορά κυρίως στο κομμάτι της σύνδεσης της δραστηριότητας στο facebook με την υπόλοιπη επιχειρησιακή δραστηριότητα – κυρίως σε επίπεδο μετρήσεων είναι το Α Blueprint for Measuring Social Media Success που στηρίζεται σε έρευνα της Forrester Consulting αλλά επεκτείνεται αρκετά περισσότερο και μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε. Κι εμείς και το facebook.

, Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
κατερινα μπρελου

Ok

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Internet European Commission

Η Ευρώπη χρηματοδοτεί την καινοτομία στο Internet

Το πρόγραμμα “Ορίζοντας Ευρώπη” είναι το βασικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα της ΕΕ για την έρευνα και την καινοτομία.

Internet Social Media Science

Storywrangler: Επιστημονικό εργαλείο που μελετά τα social media

To Storywrangler δεν έχει απλώς τη δυνατότητα να μελετά δισεκατομμύρια μηνύματα στα social media, αλλά διαβλέπει και τις τάσεις που προκύπτουν.

Internet yahoo Social Media

H Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ παρακολουθούσε τα social media

Το Yahoo News δημοσίευσε στοιχεία που δείχνουν ότι η Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ παρακολουθούσε τα social media των πολιτών.

Internet Twitter Social Media

O Trump θέλει να δημιουργήσει τη δική του πλατφόρμα social media

O Donald Trump φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία δική του πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, για την οποία, μάλιστα, έχει πολύ υψηλές φιλοδοξίες.