Μετρώντας την “επιτυχία” στα social media [News & Views]

Η μέτρηση στα social media φαίνεται να είναι το Holy Grail των marketers αυτήν την στιγμή. Κι όσο περισσότερο μπαίνουν στο πνεύμα της επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα οι εταιρίες τόσο πιο πολύ θα είναι “καυτό” θέμα συζητήσεων το πώς ακριβώς θα πρέπει να συνδέει κανείς τα κοινωνικά δίκτυα με την υπόλοιπη επιχείρηση του και ποιες θα πρέπει να είναι οι μεταβλητές και οι παράγοντες που θα πρέπει να μετρά στην καθημερινή του εμπλοκή με τα social media.

Έχω ξαναναφέρει και σε άλλο κείμενο πως το πρόβλημα είναι πως το state of mind των χρηστών των social media δεν είναι το ίδιο με αυτό του χρήστη του Google (π.χ.) όπου η αναζήτηση είναι δυναμικά ένα βήμα πριν από την αγορά. Οι χρήστες του facebook και του twitter δεν ψάχνουν για να αγοράσουν κάτι, και σπάνια ψάχνουν για πληροφορίες κι αυτό έχει φυσικά τεράστια επίπτωση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζονται τα μέσα αυτά. Το facebook έχει καταλάβει – όπως το κατάλαβε πρώτο το Google παλιότερα – πως οργανικό τμήμα της ανάπτυξής του σαν μέσο/εργαλείο για τις επιχειρήσεις είναι η εκπαίδευση για τον σωστότερο τρόπο που πρέπει να εφαρμόζεται η εταιρική παρουσία στο πλαίσιό του – αν και η εκπαίδευση αυτή είναι ακόμα σε αρκετά απόμακρο επίπεδο, και όχι τόσο hands on όσο γίνονται οι εκπαιδεύσεις του Google (ίσως γιατί χρειάζεται και το ίδιο το facebook να πείσει τον εαυτό του για τον σωστό τρόπο λειτουργίας πρώτα 😉 ).

Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο επικοινωνίας, μετρήσεων, συμβουλών (αλλά κατά βάθος και εκπαίδευσης) που αφορά κυρίως στο κομμάτι της σύνδεσης της δραστηριότητας στο facebook με την υπόλοιπη επιχειρησιακή δραστηριότητα – κυρίως σε επίπεδο μετρήσεων είναι το Α Blueprint for Measuring Social Media Success που στηρίζεται σε έρευνα της Forrester Consulting αλλά επεκτείνεται αρκετά περισσότερο και μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε. Κι εμείς και το facebook.

Μετρώντας την

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
κατερινα μπρελου

Ok

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet featured Social Media

Έρευνα: Πόσο κολλημένοι στα social media είναι οι Έλληνες;

Η πανελλήνια Έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari δείχνει την αύξηση της ψηφιακής ενασχόλησης των Ελλήνων κατά 92% σε ηλικίες μεταξύ 16-74 χρονών.

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: Εβδομαδιαίο podcast τεχνολογίας S01E24 – 25/02/2021

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για security updates στα smartphone, πλατφόρμα Web OS, Huawei Mate X2, Apple, νέα παρτίδα PlayStation 5 Digital στην Ελλάδα, ελικόπτερο Ingenuity και Bitcoin.

Internet 5G

Οι περισσότεροι που ανησυχούν για το 5G κατοικούν στην Αμερική

Μία πρόσφατη έρευνα της Prolifics Testing πιστοποιεί ότι στις ΗΠΑ βλέπουν με αρκετό σκεπτικισμό την επέκταση του 5G.

Internet Hackers

Οι τεχνολογικοί κολοσσοί βλέπουν ρωσική ανάμιξη στις επιθέσεις hacking

Οι επιθέσεις hacking των τελευταίων εβδομάδων δείχνουν σοβαρά σημάδια ρωσικής ανάμιξης σύμφωνα με τους ισχυρούς της τεχνολογίας.