Internet

Το Facebook και το TikTok απέτυχαν απέτυχαν να μπλοκάρουν την παραπληροφόρηση

Το Facebook και το TikTok απέτυχαν να μπλοκάρουν πληρωμένες διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση σχετικά με την ψηφοφορία στις ενδιάμεσες εκλογές του 2022, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα Global Witness και της Ομάδας Cybersecurity for Democracy (C4D) στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Η Global Witness δημιούργησε εικονικούς λογαριασμούς στο Facebook, το TikTok και το YouTube και προσπάθησε να προβάλει δέκα πανομοιότυπες διαφημίσεις σε κάθε πλατφόρμα στα αγγλικά και στα ισπανικά. Κάθε διαφήμιση περιείχε «εξ ολοκλήρου ψευδή και παραπλανητική εκλογική παραπληροφόρηση». Αυτές οι διαφημίσεις περιείχαν ψεύδη, όπως να έλεγαν στους ψηφοφόρους ότι έπρεπε να εμβολιαστούν για να ψηφίσουν αυτοπροσώπως ή ότι οι ψηφοφόροι θα έπρεπε να ψηφίσουν δύο φορές για να μετρήσουν οι ψήφοι τους. Άλλες διαφημίσεις απλώς παρείχαν λάθος ημερομηνία για να ψηφίσουν οι χρήστες. Οι διαφημίσεις στόχευαν ψηφοφόρους στην Αριζόνα, το Κολοράντο, τη Γεωργία, τη Βόρεια Καρολίνα και την Πενσυλβάνια – όλες οι πολιτείες πεδίου μάχης. Στη συνέχεια, η Global Witness πέρασε από τη διαδικασία που συνεπάγεται η εκτέλεση αυτής της παραπληροφόρησης μέσω της επίσημης πλατφόρμας διαφημίσεων κάθε εταιρείας.

Όλες οι υποβληθείσες διαφημίσεις παραβίαζαν τις πολιτικές και των τριών πλατφορμών. Το YouTube ήταν η μόνη πλατφόρμα που μπλοκάρει όλες αυτές τις διαφημίσεις που διαδίδουν παραπληροφόρηση, ενώ μπλόκαρε και τους λογαριασμούς που προσπάθησαν να προβάλουν τις διαφημίσεις.

Επεξεργάστηκε την 24 Οκτωβρίου 2022 13:12

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Σπύρος Τζάνης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.