Internet

Vodafone #ομάδαReady: Νέα εμπειρία εξυπηρέτησης

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

#ομάδαReady με virtual support
Η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Ready με το χώρο του πελάτη και στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality ο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

#ομάδαReady στο Virtual Shop
H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία Virtual Shop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 – 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 – 19.00).

Μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημα Vodafone.

#ομάδαReady στο σπίτι
Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

#ομάδαReady στην επιχείρηση
H ομάδα Ready στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready που μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

Επεξεργάστηκε την 23 Αυγούστου 2018 19:39

Σχόλια

  • Βαζει τους εργαζομενους της να δουλευουν 8ωρα και 9ωρα επι 24ωρου πλεον βασης με μισθους πεινας 500 ευρω το μηνα...αυτη ειναι η vodafone

  • πολυ καλη κινηση να έρχεται ενας ειδικος σπίτι 🏡 και να σε καθοδηγεί! μπράβο τους! !

  • Μετά από 2 χρόνια που είχα οικιακό συμβόλαιο με την Vodafone-Hellas On Line (στα 25€ τον μήνα) ένα μόνο έχω να πω, έφυγα τρέχοντας, όταν τους είπα ότι πάω σε άλλη εταιρία άρχιζαν τα παζάρια μου, κάνανε προσφορές κλπ αλλά η απάντηση μου ήταν μία, όχι τσάμπα ούτε που να με πληρώνεται δεν παραμένω πελάτης στην Vodafone-Hellas On Line, μέσα στα 2 χρόνια με χιλιάδες προβλήματα σε ίντερνετ και τηλέφωνο (καθημερινές διακοπές, Ping στον θεό από 32 και άνω και ταχύτητα όποτε δούλευε σωστά στα 7-8Mbps αν και μόλις 2 χιλιόμετρα από το κέντρο διαμοιρασμού) και μια ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση πελατών με πολλές ώρες αναμονής χωρίς να βρω κανέναν, με εκατοντάδες ειρωνείες και ψέματα από το προσωπικό της εξυπηρέτηση πελατών, δεκάδες άρνησης να μου αλλάξουν τον χαλασμένο τους εξοπλισμό και μια χρέωση 25€ για επίσκεψη τεχνικού ο οποίος δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα στο σπίτι (πρίζες-καλώδια) αλλά βρήκε πρόβλημα στο ρούτερ τους το οποίο και δεν μου άλλαξαν αλλά φρόντισαν να μου χρεώσουν την επίσκεψη του τεχνικούς τους, Πλεόν είμαι σε άλλη εταιρία παροχής οικιακού ιντερνετ και σταθερού τηλεφώνου και έχω βρει την ηρεμία μου, το Ping δεν έχει ανέβει ποτέ πάνω από 11 και η ταχύτητα δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από τα 11-12Mbps.

  • Γιατί αυτή η πρόταση του Giorgos με κάνει να πω με απόλυτη σιγουριά ότι τα άτομα που το λένε αυτό είναι ιδιωτικοί ή δημόσιοι υπάλληλοι και ποτέ ελεύθεροι επαγγελματίες?

  • Και στον ερωτα στον ant1 επαιζε τον ελεγαν παυλο στην σειρα περιπου 10 χρονια πριν παντως η εξυπηρετηση της vodafone τα τελευταια χρονια γινεται ολο και πιο καλη δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα ολοι οι φιλοι μου και οι γνωστοι μου ειναι πολυ ευχαριστημενοι

  • @Vendetta τα άτομα που δίνουν την δική σου απάντηση είναι συνήθως αυτά που παίρνουν τηλέφωνο για να εξυπηρετηθούν και βρίζουν τους υπαλλήλους των 500 ευρώ. Και ανεξάρτητα από το τι είμαι έγω, στην ψωροκώσταινα που ζεις κι εσύ, ότι είδος εργασίας και να κάνεις είναι για κλάματα το λιγότερο η κατάσταση.

  • Giorgos στη χωρα που ζω εγώ δυστυχως ή ευτυχως δεν κρίνουμε ή χαρακτηρίζουμε τις επιχειρήσεις από τα χρήματα (μισθό) που δίνουν στους εργαζομένους τους. Εάν είχαμε το συγκεκριμένο κριτήριο θα επρεπε να κλεισουν ολες οι επιχειρησεις (συμπεριλαμβανομένων των Apple, Sammy κ.α.)

  • @Vendetta - Βεβαίως τις κρίνουμε (οι σκεπτόμενοι) και μάλιστα ενδιαφέρει και τις ίδιες τις εταιρίες που το μετρούν στο εξωτερικό τους περιβάλλον με το δείκτη Employer Brand. Στον αντίποδα οι ελεύθεροι επαγγελματίες που επικαλείσαι δεν τους ενδιαφέρουν αυτά. Η επιχειρηματικότητα γι’αυτούς είναι η μαύρη εργασία την οποία έλλειψη ελέγχων και σοβαρής δημόσιας διοίκησης έχουν κάνει επιστήμη.

  • Θα προτεινα να αφηνατε τον δεικτη Employer Brand για τους πραγματικα σκεπτομενους. Ο συγκεκριμενος δεικτης δεν δημιουργηθηκε για να χρησιμοποιειται απο τον καθενα για οποιαδηποτε λογο και χρηση. Τελικά είμαστε Ελληναρες...Ίσως οι μόνοι ικανοι που μπορουμε να χρησιμοποιησουμε μια επιστημη για το συμφερον μας.
    Μην μπερδευεις τα λογια μου. Ενας ελευθερος επαγγελματιας δεν θα ελεγε αυτο που ειπε ο Γιωργος γιατι γνωριζει τι παει να πει να λειτουργεις μια επιχειρηση σε σχεση με εναν ιδιωτικο ή δημοσιο υπαλληλο που τα τελευταία χρόνια έχει μάθει να σχολιαζει στην Ελλάδα τις επιχειρησεις (απορώ γιατί δεν το εκανε πριν την κριση-μάλλον ήταν βολεμενος).
    Και έρχομαι και πάλι στο ίδιο συμπέρασμα. Με το τελευταίο που είπες αμφιβάλλω αν έχεις υπαρξει ελευθερος επαγγελματίας.

  • @Vendetta Βεβαίως και κρίνουμε τις επιχειρήσεις, ανάλογα με την ικανοποίηση των εργαζομένων και τους μισθούς που δίνουν, όπως συμβαίνει και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Και μάλιστα είναι από τους βασικούς ο συγκεκριμένος δείκτης στο εξωτερικό. Αλλά όταν είσαι στην ψωροκώσταινα όπως επανέλαβα και είσαι Ελληνάρας, ενώ κατηγορείς τους υπόλοιπους με τον ίδιο όρο, αυτά τα αποτελέσματα έχουμε. Αν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα ήταν καλές, όπως αναφέρεις, δεν θα υπήρχε εκρροή εκατοντάδων χιλιάδων στο εξωτερικό και δεν θα είχαμε το 50% των Ελλήνων να δημιουργούν δική τους επιχείρηση για να ηρεμήσουν από εργοδότες που σκέφτοναι σαν εσένα. Στα υπόλοιπα κράτη τις Ευρωζώνης είναι ελάχιστοι οι πολίτες που δημιουργούν τη δική τους επιχείρηση, γιατί απλά υπάρχουν επιχειρήσεις για σεμινάριο με ανθρώπους με ικανότητες, με αξιοκρατία και που μάλλον δε σκέφτονται όπως εσύ. Και για να το αναφέρω ωμά έτσι όπως θέλεις να το ακούσεις, οι εργοδότες στην Ελλάδα δεν εκτιμούν καν το πτυχίο που έχεις, δεν σε αμοίβουν επιπλέον για αυτό που σημαίνει ότι και ένα λύκειο να έχεις βγάλει θα παίρνεις τα ίδια λεφτά, δεν σέβονται, κλέβουν το κράτος και τους υπαλλήλους και τους λένε χάρη σου κάνω που σε έχω. Και εκτός αυτού, παραπονιούνται κάθε μέρα όπως εσύ, ότι δεν σας καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι να έχεις επιχείρηση στην Ελλάδα. Όταν επιχείρηση στην Ελλάδα έχουν ακόμα και οι πέτρες, ο κάθε άσχετος και αμόρφωτος, περιμένεις να πάνε και καλά οι επιχειρήσεις τους;

  • Κρίνε ό,τι θες Ελληνάρα του καναπέ!!! Έχεις κάθε δικαίωμα να κρίνεις όπως και να κριθείς. Όταν έρθεις στη θέση του ελεύθερου επαγγελματία ίσως και να σταματήσεις να κρίνεις. Μέχρι τότε χρησιμοποίησε τα στατιστικά του Ελληνάρα που μας έφτασε ως εδώ και τους δείκτες και αριθμοδείκτες που σε βολεύουν. Αλλά...όταν βλέπω τύπους σαν εσένα να χρησιμοποιούν ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο χαρακτηρισμού μιας εταιρίας το πόσα πληρώνει τους εργαζομένους της το μόνο που μου ερχεται στο μυαλο είναι κατι αριστερους που διαδηλωνουν πρωτοι πρωτοι στις πορειες για το δικιο του εργατη αλλά ποτέ δεν έχουν δουλέψει στη ζωή τους.
    Όσον αφορα τα τελευταια κομπλεξ που βγαζεις για τους επιχειρηματίες η απαντησή μου είναι η εξης: Ανοιξε μία πετυχημενη επιχειρηση, κανε την οπως ειναι η vodafone και μετα έλα να μιλήσουμε ξανα. Μέχρι τότε δεν μου λες απολύτως τπτ...όλα αυτά που λες είναι θεωρίες του Έλληνα που έχει μάθει να κρίνει χωρίς να βρεθεί στη θέση του άλλου...

  • @Vendetta αν μέτρο σύγκρισης της επιτυχίας της επιχείρησης σου είναι η Vodafone με τον τρόπο που λειτουργεί στην Ελλάδα, τότε καταλαβαίνω που θα πάμε στο μέλλον με ανθρώπους σαν εσένα.Οι αλήθειες πονάνε. Ο καθένας έχει την αποψή του και ο κάθε άσχετος φυσικά στην Ελλάδα γίνεται επιχειρηματίας. Αλλά μέχρι την ψωροκώσταινα άντε και τη βουλγαρία. Αν δεις καμία ελληνική επιχείρηση να επεκτείνεται σε καμία σοβαρή χώρα του εξωτερικού έλα να μου γράψεις. Καλή επιτυχία εύχομαι με τους αποφοίτους λυκείου που έχεις για υπαλλήλους, αν και όπως το κόβω θα είσαι ευχαριστημένος και με αποφοίτους δημοτικού αρκεί να τους έχει τσάμπα και να τους παραπονιέσαι καθημερινά ότι δεν βγαίνεις και για το πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα. Στην Ελλάδα επένδυσες φίλε μου τα λεφτά σου, οπότε θα έπρεπε να ήξερες την κατάσταση που επικρατεί. Σε μια χώρα που ζούμε από καθαρή τύχη, που καθημερινά δεν ξέρεις αν θα πας και πως θα πας στη δουλειά σου, με μηδέν οργάνωση, με διαφθορά και με τέτοιο φορολογικό σύστημα, σε ευχαριστώ αλλά είμαι νοήμων και δεν πρόκειται να επενδύσω τα λεφτά μου. Καλή συνέχεια.

  • Δεν εχεις καταλάβει τπτ για τη διαφωνία μου. Θα κατεβασω επιπεδο και θα στο εξηγησω αλλη μια φορά "θα μπορείς να κρίνεις μία κατασταση ή ένα γεγονός μόνο εάν το έχεις ζήσει. Το καταλαβαίνεις τώρα ή θα μου πεις για 4η φορά για την ψωροκόσταινα (πρέπει να τη γουσταρεις πολυ αυτη τη λεξη για να τη χρησιμοποιεις 3 φορές)?" Βέβαια και να ερχόσουν στη θεση μου είμαι σίγουρος ότι θα είχες αυτή την κλάψα που έχεις και σαν υπάλληλος. Και ναι. Οι αληθειες πονανε. Μαθαμε σαν Ελληνες να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα. Εσύ είσαι αυτός που κρίνει τους δασκάλους που καθονται και πληρωνονται το καλοκαιρι, τους γιατρους για τους υψηλούς μισθους που παίρνουν και τις ελληνικες επιχειρησεις για τους πενιχρους μισθους που δινουν. Δυστυχώς ή ευτυχως δεν κλάφτηκα για τους μισθους ούτε για τις επιχειρήσεις. Εσύ το κάνεις συνέχεια. ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ!!! ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ!!! Και όταν φτάσεις να απασχολείς 162 εργαζόμενους σε μία επιχείρηση με αγοραία αξία 22 εκατομμύρια ευρώ τότε ίσως να δεχτώ και τον όρο customer branding (που αμφιβαλλω εάν ξέρεις τι πραγματικά είναι).
    ΥΓ: όταν θα χρειαστώ απόφοιτο λυκείου για γραμματέα και προσφέρω 500€ το μήνα εάν θέλεις δέχεσαι τη δουλειά. Σου ορίζω το εύρος του εργου σου. Θα δουλεύεις 8-9 ώρες κάθε μέρα. Δε σου επιβάλλω να εργαστείς εάν δεν θέλεις. Εάν θέλω προγραμματιστή διαθέτω 1500-2000€ ανά μήνα. Εάν τα θέλεις και γνωρίζεις το αντικειμενο αποδέχεσαι την εργασία. (Θα δουλεύεις 10 ώρες κάθε μέρα).
    ΥΓ2: ποιος είπε ότι έχω ως προτυπο επιτυχίας τη vodafone? Μήπως εσύ έχεις ως προτυπο αποτυχίας την vodafone επειδή πληρωνει 500€ τις 8-9ώρες? Μην μου μπερδευεσαι και μείνε συγκεντρωμενος.
    ΥΓ3: έχεις μπερδεψει τη βουρτσα νομιζω. Κλαιγομαι λεει για το πόσο δυσκολα είναι τα πράγματα. Από ποια λεγόμενα μου βρε σπίρτο?
    ΥΓ4: "Αν δεις καμία ελληνική επιχείρηση να επεκτείνεται σε καμία σοβαρή χώρα του εξωτερικού έλα να μου γράψεις.". Έχε χάρη που δεν μπορώ να επεκταθώ για τη δική μου επιχείρηση αλλιώς θα σου έγραφα κάτι καλό. Δεν το έχεις και πολύ με την επιχειρηματικότητα. Βέβαια για σένα μάλλον σοβαρή χώρα πρέπει να είναι η Ελβετία που πληρώνει το μήνα 5000-10000€ αν κρίνω από τα λεγόμενά σου.
    ΥΓ5: έχεις πάρει πρέφα ότι τα δύο τελευταια σου σχόλια λένε ακριβως τα ίδια πράγματα στα οποια κλαίγεσαι για τις ελληνικες επιχειρησεις και κρίνεις τους εργοδότες?
    ΥΓ6: Να σου κανω και μια ψυχανάλυση (για σένα μόνο 5 ευρώ την ώρα). Έχεις μαμακα εργοδοτη που σου κλαιγεται καθε μέρα για το πόσο δύσκολα περνάει επιχειρηματικά και το έχει ως πρόσχημα για να μειώνει τους μισθούς σας...σαν να μην εφτανε αυτο σας αυξανει και τις ωρες εργασιας...και όλη αυτη η οργή σου βγαίνει στη vodafone και γενικότερα σε όλους τους επιχειρηματίες και εργοδότες. Δεν αντέχεις να ακους άλλο την κλάψα των επιχειρηματιών για το σύστημα όταν αυτοί οι ίδιοι φοροδιαφευγουν αλλα το βασικότερο βγαζουν κερδος εις βάρος των εργαζομένων. Και εκεί παίρνει η μπάλα την Ελλάδα...Λύση: βρες ψυχολόγο και όταν σε χρεώσει 50€ ρώτα τον "χωρίς απόδειξη?". Και μετά μπες και κλάψε για τη φοροδιαφυγη των ελευθερων επαγγελματιών!!!

    • Φάε ρε έναν εργοδότη! Μήπως να σε πληρώνανε οι εργαζόμενοί σου για να τους απασχολείς; Όλοι οι ελληνάρες επιχειρηματίες της καρπαζιάς ίδιοι είστε τελικά.

  • @Giorgo κάτι τελευταίο που ξέχασα. Για να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει να σου αρέσει. Έτσι και η Ελλαδίτσα. Για να την αλλάξεις πρέπει να αρχίσεις να βλέπεις την καλη πλευρά της επιχειρηματικότητας (με τις θέσεις εργασίας που προσφέρει η Vodafone και η καθε Vodadone), τις επενδύσεις που κάνει, την τεχνογνωσία που μεταφέρει, τις συνέργειες που δημιουργεί. Και τότε ίσως να μπορέσουμε να κάνουμε όλοι μαζί κάτι και να αυξηθούν οι μισθοί. Με αυτά τα μυαλά που κουβαλάς (δυστυχώς δεν είσαι μόνο εσύ) το μόνο που θα μας μείνει είναι η κρίση και η κλάψα σε μια αποτυχημένη (όπως την αποκαλείς) Ελλάδα!!!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.