Gear

G Service από τον ΓΕΡΜΑΝΟ: 20% φθηνότερα σε επισκευές συσκευών

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσφέρουν 20% φθηνότερα επισκευές σε smartphones, tablets, wearables, laptops και drones, που αποστέλλονται από οποιοδήποτε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στο κεντρικό SERVICE, μέσω της υπηρεσίας εξουσιοδοτημένου service G Service.

Η προσφορά ισχύει για όλες τις εκτός εγγύησης επισκευές, από σήμερα 23 Αυγούστου έως τις 8 Σεπτεμβρίου στα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, εφ’ όσον τεχνικά υπάρχει δυνατότητα επισκευής. Με τη βοήθεια των πάνω από 300 εξειδικευμένων συμβούλων service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, οι καταναλωτές θα μπορούν ακόμη πιο οικονομικά να επισκευάσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας, ώστε να λειτουργούν πάντα σαν καινούργια.

Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο service, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει:
• εξουσιοδοτημένο service σε πάνω από 30 κατασκευαστές, όπως APPLE, SAMSUNG, SONY, NOKIA, LG, MLS, HUAWEI, ZTE, ALCATEL, HTC, LENOVO, COOLPAD, XIAOMI, WIKO, κ.ά., ανεξάρτητα από το δίκτυο που χρησιμοποιεί ο πελάτης.
• έναν εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, αλλά και δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία με την υπηρεσία G Check up (τα 12 σημεία ελέγχου της συσκευής είναι: κάμερα, οθόνη αφής, πλήκτρα, ακουστικά, ηχείο, φόρτιση, μικρόφωνο, Wi-Fi, Bluetooth, έκδοση λειτουργικού, Μνήμη, Δίκτυο-Υπάρχων πάροχος).
• επί τόπου δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού (εφόσον υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα συσκευών στο φυσικό κατάστημα), με την υπηρεσία G Smartphone now, για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή, ώστε να μην μένουν οι πελάτες ούτε στιγμή, χωρίς κινητό.
• διαρκή ενημέρωση του πελάτη για την πορεία της επισκευής.

Παράλληλα, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει σταθερά στη συστηματική εκπαίδευση των εξειδικευμένων συμβούλων της στο service, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης ετησίως, για να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διαθέτουν ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο με εξουσιοδοτημένους τεχνικούς service και εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές.

Επεξεργάστηκε την 23 Αυγούστου 2018 19:31

Σχόλια

  • ναι τρομερη εμπειρια!

    Μια φορα πηγα το δικαρτο κινητο μου στο οποιο η 1η καρτα cosmote δεν ειχε 4G & internet. H 2η vodafone δανικη απο φιλο δουλευε κανονικα. Μπαινω λοιπον και λεει η κοπελιτσα κατευθειαν, το κινητο σας εχει βλαβη, αφηστε το στο σερβις. Το πηρα κι εφυγα, πηγα cosmote, καλεσαν τεχνικο και τελικα ειχαν προβλημα με τη συνδεση μου. Να συμπληρωσω, ημουνα σε διαδικασια απο διακοπη συμβολαιου σε καρτα.

  • Ολίγον άσχετο με τα κινητά αλλά θέλω να δώσω ένα παράδειγμα, είχα πετύχει μια σχετικά καλή τιμή σε ένα εσωτερικό για LapTop SSD στο ίντερνετ και είδα από τα Public μια σχετική παρόμοια διαφήμιση με του Germanoυ απλά αφορούσε και τους υπολογιστές, πάω και εγώ με τον SSD και το LapTop μου και τους λέω πόσο κοστίζει η εγκατάσταση του SSD στο LapTop μου ? 85€ μου λένε και θα το πάρεις την άλλην εβδομάδα, όπως είμαι κάνω αναστροφή πάω σε ένα συνοικιακό κατάστημα τις προκοπής φυσικά και μέσα σε 2 ώρες και με κόστος 35€ είχα τον SSD μου στο LapTop μου, αν λοιπόν ο Germanos τα Public κλπ εταιρίες θέλουν να προσφέρουν πραγματικό σέρβις που να ελκύει τον κόσμο καλό θα είναι να κοιτάξουν τις ΤΙΜΈΣ τους και την ΤΑΧΎΤΗΤΑ, δεν γίνεται να δίνεις τον υπολογιστή σου και το κινητό σου και να περιμένεις ΕΒΔΟΜΆΔΕΣ για δουλειά μιας ώρας.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.