Apple «refurbished» ανακατασκευασμένα iPhone στην Ελλάδα

H Brightstar, ο μεγαλύτερος διανομέας ανακατασκευασμένων iPhone παγκοσμίως και επίσημος συνεργάτης της Apple για την παγκόσμια αγορά προχωράει σε ανακοίνωση σχετικά με τα refurbished iPhone που πωλούνται στην Ελλάδα και το θέμα που προέκυψε με την iSquare που έκανε λόγο για “εξαπάτηση του καταναλωτή”.

Ακολουθεί η ανακοίνωση

Τα iPhone “refurbished” που διανέμονται στην Ελλάδα ανήκουν στην κατηγορία As Is grade (βαθμός κατηγορίας Α) και κατατάσσονται στη δεύτερη σειρά μετά την CPO (certified pre owned).

Οι συσκευές έχουν:
● Ανακατασκευαστεί και ελεγχθεί στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της Apple
● Έχουν πάρει ξεχωριστό νέο σειριακό αριθμό και καταχωρηθεί στο κεντρικό σύστημα της Apple
● Οι συσκευές φέρουν γνήσια ανταλλακτικά Apple

Οι συσκευές As Is grade είναι:
● Με μεταχειρισμένη την πλακέτα
● Με πλήρως καινούρια αυθεντική Apple μπαταρία
● Με πλήρως καινούρια αυθεντική Apple οθόνη
● Με πλήρως καινούριο αυθεντικό Apple εξωτερικό περίβλημα
● Έχουν περάσει όλα τα τεστ αξιοπιστίας και ελέγχου της Apple

Οι συσκευές αυτές τοποθετούνται σε λευκό κουτί χωρίς τα αξεσουάρ της Apple (φορτιστή, μπαταρία ακουστικά κτλ.) και χωρίς ένα χρόνο επίσημη εγγύηση από την Apple. Έτσι οι συσκευές καταφέρνουν να είναι προσιτές σε τιμές και κοντά στις απαιτήσεις του τελικού καταναλωτή. Για την εξασφάλιση του καταναλωτή παρέχεται 1 χρόνος εγγύηση με service.

Προτρέπουμε τον καταναλωτή να ελέγχει το ξεχωριστό IMEI αριθμό της συσκευής στο Serial tracker της Apple. Εκεί θα διαπιστώνει ότι η συσκευή του είναι καταχωρημένη στο κεντρικό σύστημα της Apple και θα κατοχυρώνετε η αυθεντικότητα της μια και η Apple ποτέ δεν θα καταχωρούσε μη αυθεντικά προϊόντα.

Η ένδειξη Validate σημαίνει και αυθεντική ενεργή συσκευή.

Επεξεργάστηκε την 5 Οκτωβρίου 2015 19:43

Σχόλια

  • Δεν μας λεει το αρθρο ποια εταιρια (που ειναι ο μεγαλυτερος διανομεας ανακατασκευασμενων) εχει βγαλει την ανακοινωση ομως...

    ΥΓ. Το 'χα μυριστει οτι πουλαει παπατζιλικι η isquare γιατι φοβαται οτι θα χασει πωλησεις...

    ΥΓ2. Δωστε refurbished στο λαο!!!

  • Xaxa!!! Εχω πεθάνει στα γελια με αυτη την ιστορια

    Μακαρι να εχουμε μια τετοια ειδηση τη βδομαδα!

  • Συγγνώμη, αλλά ο "μεγαλύτερος διανομέας ανακατασκευασμένων iPhone παγκοσμίως και επίσημος συνεργάτης της Apple για την παγκόσμια αγορά" που "προχωράει σε ανακοίνωση" δεν έχει όνομα, είναι κρατικό μυστικό;

    Βασικά sorry Κώστα που στο επισημαίνω, υπάρχει πρόβλημα με αυτήν την ανακοίνωση. Συνήθως βάζεις "Πηγή" στα posts σου. Εδώ ποιά είναι η πηγή; Υπάρχει κάπου/από κάποιον επίσημο δελτίο τύπου (όπως θα έπρεπε);

    Υπάρχει και 2ο, πιο σημαντικό, πρόβλημα. Δεν υπάρχει επίσημος Apple IMEI checker. Το επίσημο Apple checker είναι το https://selfsolve.apple.com/ και δεν ρωτάει IMEI, αλλά H/W Serial Number. Αυτό το checker όμως δε δίνει στοιχεία τέτοια που να προκύπτει αν η συσκευή είναι "εντάξει" όπως το εννοεί ο απλός κόσμος.

    Από τα παραπάνω και από κάποια ορθογραφικά λάθη που περιέχει η "ανακοίνωση", εγώ προσωπικά δε θα την εμπιστευόμουν ως έγκυρη και sorry που το λέω έτσι δημόσια.

    • customer, Στις ανακοινώσεις των εταιρειών και τα δελτία τύπου δεν υπάρχει πηγή. Πηγή είναι οι ίδιες οι εταιρείες.

      Δεν γνωρίζω για κρατικά μυστικά και άλλα τέτοια όπως το εννοείς εσύ. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να σεβαστείς τι αναφέρω και τι όχι. Ανακρίβειες από την μεριά μου δεν έχει το άρθρο, παραθέτω την ανακοίνωση ως έχει.

    • Όχι, δεν έβγαλε την ανακοίνωση το Plaisio.
      Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά παιδιά. Brightstar, λέγεται η εταιρεία.

  • @Κώστας Δεκτό και σεβαστό. Πηγή είναι οι ίδιες οι εταιρείες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μπορείς σε παρακαλώ να μας γράψεις ποιά είναι η εταιρεία;

    Η "ειρωνεία" για το κρατικό μυστικό δεν πήγαινε σε εσένα προσωπικά, μην αρπάζεσαι, αλλά προφανώς σε όποιον σου έδωσε να δημοσιεύσεις την παραπάνω ανακοίνωση και θεώρησε πως είναι ΟΚ μια τέτοια απαράδεκτη προχειρότητα.

    Εάν αυτός που εκπροσωπεί ολόκληρη εταιρεία, δεν μπορεί να καταλάβει πόσο απαράδεκτο είναι τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη σε επίσημο δελτίο τύπου, το ότι δεν αναφέρει το στοιχειωδώς το όνομά του, αλλά και την ακριβή διεύθυνση του ΙΜΕΙ checker, τότε πάσο, η ξεφτίλα όλη δική του. Πρέπει να το καταλάβει αυτό, οι ανακρίβειες κρίνονται αυστηρά.

    • customer, Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι επιμένεις και θέλεις να μου δημιουργήσεις πρόβλημα man.

      Έκανα update το άρθρο και αναφέρω την εταιρεία. Σιγά το "κρατικό μυστικό".

      Δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντάω σε ότι ερώτηση μπορεί να έχεις. Οπότε σεβάσου αυτό και το site και μην κάνεις πικρόχολα σχόλια.

      Δεν αλλάζει τίποτα αν υπάρχει ορθογραφικό λάθος. Οι πληροφορίες και τα δεδομένα έχουν σημασία και αυτά ειναι συγκεκριμένα.

      Η κρίση πρέπει να γίνεται για αυτά όχι για κάτι άλλο. Ότιδήποτε άλλο ειναι κουτσομπολιό!

  • @Κώστας γιατί νιώθεις ότι προσπαθώ να σου δημιουργήσω πρόβλημα; Καμία τέτοια διάθεση δεν έχω, ειλικρινά και μετα συγχωρήσεως. Έκανες πάρα πολύ καλά για το update του άρθρου και δεν το λέω καθόλου πικρόχολα, ούτε κουτσομπολίστικα. Πάμε τώρα στην ουσία:

    Τα βλέπεις κι εσύ, προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τί ζητάει ξαφνικά η iSquare, η Brightstar, η TCCM, κοκ, μπας και βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα ... Μπαλάκι γίναμε.

  • Επί της ουσίας, το Techblog είναι που ανέδειξε το θέμα.

    Εμείς είμαστε οι πρώτοι που θέλουμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει και το απέδειξαμε ψάχνοντας και παραθέτοντας τις απόψεις όλων των "εμπλεκόμενων" μερών.

  • Δεν διαφωνώ. Από εσάς το μάθαμε, δεν έχω δεί κάπου αλλού παραπλήσια είδηση.

    Πάντως άκρη πάλι δε βγαίνει, μόνο κάποια σπασμωδικά συμπεράσματα. Στο προηγούμενο post πολύς κόσμος έσπευσε (ίσως ελαφρώς γρηγορότερα από ότι θα έπρεπε) να κατηγορήσει το Πλαίσιο. Το Πλαίσιο εδώ και καιρό είναι επίσημος "authorised retailer" και θα ήταν περίεργο (ίσως και αυτοκτονικό) να έχει βρεί ανεπίσημο κανάλι για τα refurbished, χωρίς όμως βέβαια να αποκλείεται κάτι τέτοιο. H iSquare με τη σειρά της, μήπως τελικά στοχεύει κάποιον άλλον;

    Το κακό είναι πως αν η iSquare δεν στοχεύει κάποιον άλλον, αλλά έχει υποπέσει σε ένα τεράστιο φάουλ, δυστυχώς μας θυμίζει ολοένα και περισσότερο την παλιά "καλή" Rainbow, εξαιτίας της οποίας στην Ελλάδα πριν το 2005 - 2008 κανένας δεν τολμούσε να αγοράσει Apple ...

  • Το δελτίο τύπου λέει "Για την εξασφάλιση του καταναλωτή παρέχεται 1 χρόνος εγγύηση με service."

    Ποιος παρέχει το σέρβις? Η iSquare η κάποιος άλλος? Ποιος?

    • Petros, Όταν αγοράσεις κάτι από κάπου, αν έχει πρόβλημα το επιστρέφεις εκεί από όπου το αγόρασες και το κατάστημα αναλαμβάνει τις διαδικασίες.

      Η iSquare έχει ξεκαθαρίσει τη θέση της. Διάβασε εδώ τι έχει προηγηθεί:
      https://techblog.gr/mobile/apple-refurbished-iphone-greece-8762

  • Αντιλαμβάνομαι ότι πχ αυτός που αγόρασε από το ΠΛΑΙΣΙΟ θα πάρει σέρβις από το ΠΛΑΙΣΙΟ και μονον. σωστά? Αυτο όμως δεν είναι περίεργο Και ασυνήθιστο για γνήσια προϊόντα APPLE? Αν η APPLE Δεν δίνει το επίσημο σέρβις, τότε για μένα ως καταναλωτή δεν αγόρασα γνήσιο προϊόν APPLE. Αρα θα μείνω μακριά από το ΠΛΑΙΣΙΟ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

  • Γιατί τόσος ντόρος για ένα κινητό τελειωμένο και με τα σημερινά δεδομένα δεν αξίζει ούτε 150 μονοπυρινο οθόνη 3.5 inches 512 ram έχει μεταχειρισμενη πλακέτα και ποιος ξέρει τι άλλο μακρυά από τέτοια σαβούρα και χωρίς φορτιστή...ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχουν άτομα που το αγόρασαν η θα το αγοράσουν...δεν πρόκειται κιόλας να πάρει αναβάθμιση για πολύ καιρό πεταμένα λεφτά...

  • ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ IPHONE 5S EXEI ΒΓΑΛΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΥΡΑ ΣΤΙΓΜΑΤΑ Η ΟΘΟΝΗ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ISTORM ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΗ ΧΡΗΣΗ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΜΕ 350 EΥΡΩ .ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.