Για την αγορά της Αμερικής και αποκλειστικά μέσα από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Verizon ανακοινώθηκε επίσημα το LG Enact με οθόνη αφής 4 ιντσών ανάλυσης 800×480 pixels και συρόμενο πληκτρολόγιο QWERTY για να θυμηθούμε τα παλιά! Το LG Enact ενσωματώνει διπύρηνο επεξεργαστή 1.2GHz, κάμερα 8 Megapixel, δεύτερη μπροστινή κάμερα, μπαταρία 2460 mAh, είναι 4G/ […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
σου ξεγυγε ενα μηδενικο στην αναλυση του κινητου (οχι οτι θα μας χαλαγε να ισχυει) απλα μετα το ratio θα ηταν οτι νανε 😛
4800 pixels! ok fixed 🙂
“και αποκλειστικά μέσα από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας ” ποιο δίκτυο ρε παιδιά;
Ένα είναι σε ολόκληρη την Αμερική; :Ρ
Αν ερχόταν Ελλάδα θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά, δυστυχως δεν υπάρχει κάποια καλή πρόταση σε Android με qwerty πληκτρολόγιο οπότε αυτή η συσκευή φαίνεται μια πολύ καλή συσκευή.
… της Verizon. Στο χαλαρό παιδιά, προχθές επιστρέψαμε από διακοπές. Δώστε μας λίγο χρόνο 😉
Πάντα καλοπροαίρετα τα σχόλια Κώστα 😀
Κρίμα που δεν έρχεται Ευρώπη!! Δηλαδή οι Ευρωπαίοι στο πηγάδι κατουρήσαμε? Τι κατάσταση και αυτή! Με το ζώρι τα δίκαρτα (μέχρι πριν) και σχεδόν κανένα qwerty. Μονο παντόφλες 5” μας φέρνουν στην Ευρώπη. Ποιος τους είπε έχουμε μεγάλες τσέπες? 🙂
Συμφωνώ! Κι εγώ ενδιαφέρομαι! Προσωπικά είδα ένα παρόμοιο σε φωτογραφία από βιβλίο στο wattpad κι από τότε έχω φάει κόλλημα με αυτόν τον τύπο κινητού!