Moto: Κάνει διάλειμμα από τα smartwatches μέχρι νεωτέρας

Η αγορά των wearables δεν κατάφερε να κερδίσει ανάλογο ενδιαφέρον με αυτή των smartphones, αν και πολλοί ήλπιζαν ότι θα το κάνει. Μεγάλα ονόματα αποφάσισαν αν κυκλοφορήσουν smartwatches μεταξύ των οποίων είναι Apple, Samsung, Motorola, και πολλά άλλα.

Πρόσφατα ακούσαμε τις πληροφορίες ότι η Fitbit θέλει να δώσει 40 εκατ. δολάρια στην Pebble για να την εξαγοράσει, να αποκτήσει την πνευματική της περιουσία και στη συνέχεια να την κλείσει και να την βγάλει από την αγορά.

Σύμφωνα με το The Verge, η Lenovo επιβεβαίωσε ότι η Moto κάνει ένα διάλειμμα από τα wearables. Η Moto είχε αποφασίσει να μην κυκλοφορήσει smartwatch μέσα στο 2016, αλλά φαίνεται πως δίνει παράταση στην αποχή της. Η επιβεβαίωση ήρθε από τον Shakil Barkat, επικεφαλής του global product development, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: “[Moto doesn’t] see enough pull in the market to put [a new smartwatch] out at this time”.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι τα “wearables δεν έχουν μεγάλη απήχηση για να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε σε αυτά χρόνο με το χρόνο”. Η Moto μπορεί να επιστρέψει στην αγορά όταν βελτιωθεί η τεχνολογία των wearables.

Οι κατασκευαστές ξεκίνησαν να ανανεώνουν τα μοντέλα τους κάθε χρόνο, αλλά ίσως οι κάτοχοι των wearables σκέφτονται περισσότερο με παρόμοιο τρόπο όπως οι κάτοχοι παραδοσιακών ρολογιών, ότι δηλαδή δεν υπάρχει ανάγκη να ανανεώνουν τα μοντέλα τους τόσο συχνά.

Για όσους τους άρεσε το Moto 360, η Motorola δεν αποσύρεται εντελώς από την αγορά. O Barkat δήλωσε πως τα wearables έχουν ακόμη αξία για την εταιρεία και τους χρήστες “We believe the wrist still has value and there will be a point where they provide value to consumers more than they do today”. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πότε θα επιστρέψει στην αγορά.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 23 Ιανουαρίου 2022 11:43

Σχόλια

  • Τα wearables κατά τη γνώμη μου απέτυχαν από τη στιγμή που βάλανε ψηλά τις τιμές.Δεν είναι λογικό ένα ρολόι με περιορισμένο hardware και χωρίς πολλά πολλά να κοστίζει περίπου όσο μια φτηνή ναυαρχίδα. Γιατί πχ να έπαιρνα το πανέμορφο κατά τα άλλα moto από το να πάρω ένα oneplus ή xiaomi κινητό πάντα εκεί κοντά στο 300άρι ευρώ;
    Επίσης πολύ σωστά αναφέρει το άρθρο το θέμα της ανανέωσης των μοντέλων που έγινε βιαστικά και με πολύ πρόχειρο τρόπο κάτι που μάλλον δεν χρειαζόταν τελικά. Έτσι οι καταναλωτές δεν μπόρεσαν να υιοθετήσουν εύκολα τη χρησιμότητα των συγκεκριμένων gadget καθώς ακόμη και σήμερα οι περισσότεροι είναι με την λογική "Ε τι να το κάνω το ρολόι εφόσον βλέπω την ώρα και τις ειδοποιήσεις στο τηλ".

  • Αν δεν ηταν η apple κανεις τους δε θα ειχε σκιστει να βγαλει ρολοι. Ειναι Αχρηστοι..

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.