Είναι πάλι αυτή τη ωραία εποχή του χρόνου που οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει τα high-end smartphones τους για το έτος και μέσω διαφημίσεων, δηλώσεων ή αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα κάνουν ό,τι μπορούν για να μειώσουν τις προτάσεις των αντιπάλων τους.
Πριν από μερικές ημέρες η Samsung δημοσίευσε μια διαφήμιση – επίθεση προς την Apple – με την οποία καλούσε όλους τους φίλους του Cupertino και χρόνιους χρήστες iPhone να… αναβαθμιστούν στα Galaxy S8/S8+ και Note 8.
Το σποτάκι διάρκειας ενός λεπτού έγινε viral και σχολιάστηκε από εκατομμύρια φίλους της τεχνολογίας στο διαδίκτυο, όπως και από μεγάλα τεχνολογικά ειδησεογραφικά πρακτορεία. Οι υπεύθυνοι του τμήματος Μάρκετινγκ της Motorola είδαν την διαφήμιση και φαίνεται πως κατευθείαν τους μπήκαν ιδέες.
Πριν λίγες ώρες λοιπόν η Motorola δημοσίευσε μια δικιά της διαφήμιση, η οποία ουσιαστικά ξεκινάει από το τέλος εκείνης της Samsung. Ο πρωταγωνιστής του σποτ της Sammy, που τον υποδύεται διαφορετικός ηθοποιός, επιστρέφει στο σπίτι του αφού έχει πλέον μεταβεί από την Apple και τα iPhones, στην Samsung και το Galaxy Note 8. Εκεί όμως, αφού αισθανόταν βέβαιος πως είχε κάνει την σωστή επιλογή “απαλλαγμένος” από το κλειστό λειτουργικό του Cupertino, τον περίμενε η κοπέλα του (επίσης άλλη ηθοποιός) που μόλις είχε αγοράσει ένα Motorola Moto Z2 Play…
Η διαφήμιση καταλήγει με τον διχασμένο πρωταγωνιστή να συνειδητοποιεί τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν τα Moto Mods στις συσκευές της Motorola, με την εταιρεία να χρησιμοποιεί το σλόγκαν “Up-upgrade to Motorola”.
Το αστείο της υπόθεσης είναι πως στο σποτ της Samsung, ο λόγος που ο πρωταγωνιστής μπήκε αρχικά στην διαδικασία αλλαγής από iPhone σε Galaxy ήταν η χρήση ομώνυμων smartphones από την κοπέλα του. Με το βίντεο της Motorola, είτε εκείνη ξαφνικά άλλαξε σε Moto Z2 Play, είτε εκείνος μαζί με την μετάβαση σε Note 8, έκανε και μετάβαση σε νέα κοπέλα.
Ομολογουμένως, οι δύο διαφημίσεις έχουν μια δόση χιούμορ, ειδικά αν συλλογιστεί κανείς πως από πίσω τους κρύβονται οι τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλει ο κάθε κατασκευαστής να επιβάλλει στις συνειδήσεις των καταναλωτών την υπεροχή του δικού του προϊόντος… εκτός από την Apple που δεν κάνει τίποτα. Βέβαια, κάποτε το Cupertino κυκλοφορούσε παρόμοιες διαφημίσεις προωθώντας τα Mac έναντι των Windows PC. Εν τέλει, ένα συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο. Οι άντρες αποφασίζουν το επόμενο κινητό τους με βάση τις προτιμήσεις της εκάστοτε κοπέλας τους…
Πέρασε κ δεν ακούμπησε…κινητό με specs Πριν από 2 χρονια
Υπάρχει ακόμα η μοτορολα ?
@dimitrisdim14 για να τρολαρει την Samsung εσύ το λες?!
Με καλυψαν ήδη οι 2 πρωτοι .