OnePlus 8 Pro: Προσφέρεται αντικατάσταση, επισκευή ή refund για τα προβληματικά μοντέλα

1

OnePlus 8 Pro

Τις τελευταίες ημέρες έγινε γνωστό ότι αρκετά OnePlus 8 Pro που έχουν αποσταλεί σε όσους είχαν προπαραγγείλει το νεότερο flagships της εταιρείας παρουσιάζουν κάποια προβλήματα στην οθόνη τους.

Το πρόβλημα και η λύση

Μερικοί κάτοχοι των OnePlus 8 Pro ανέφεραν ότι η οθόνη του καινούργιου τους smartphone γινόταν πράσινη χωρίς κάποιο προφανή λόγο. Από την άλλη, ορισμένοι δήλωσαν πως η οθόνη του κινητού τους γινόταν εντελώς μαύρη και σταματούσε να ανταποκρίνεται.

Η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα βρει λύση στο πρόβλημα και θα κυκλοφορήσει σύντομα ένα update που θα το διορθώνει. Κάτι που έπραξε, κυκλοφορώντας μάλιστα δύο ενημερώσεις λογισμικού, τη μία μετά την άλλη, τις OxygenOS 10.5.5 και 10.5.6.

Γιατί επιστρέφει χρήματα ή προσφέρει επισκευή

Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, αν και η εταιρεία γνωρίζει τα δύο αυτά προβλήματα, δεν έχει καταφέρει να τα λύσει ολοκληρωτικά. Με το OxygenOS 10.5.6 φαίνεται να λύθηκε οριστικά το πρόβλημα της πράσινης οθόνης.

Ωστόσο, το πρόβλημα των μαύρων οθονών δεν διορθώθηκε ή τουλάχιστον το update δεν έλυσε το θέμα στα OnePlus 8 Pro μεγάλης μερίδας χρηστών. Γι’ αυτό, η εταιρεία αποφάσισε να πάρει πιο δραστικά μέτρα.

Ένας χρήστης του Reddit ανέφερε ότι μετά από επικοινωνία που είχε με την εταιρεία, αυτή του προσέφερε τρεις επιλογές. Η πρώτη επιλογή είναι να στείλει το 8 Pro στο service για να το επισκευάσουν και η δεύτερη να επιστρέψει το smartphone και να πάρει τα χρήματα του πίσω.

Όσον αφορά την τρίτη επιλογή, αυτή είναι να κάνει αίτηση αντικατάστασης του OnePlus 8 Pro μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας, ώστε να του στείλουν ένα νέο smartphone.

Τα λεγόμενα του συγκεκριμένου χρήστη επιβεβαίωσαν άλλοι χρήστες απαντώντας στο νήμα που έχει δημιουργήσει στο Reddit.

OnePlus 8 Pro unboxing

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Νίκος

Παρατήρησα ότι όταν αλλάζω (χαμηλώνω) τη φωτεινότητα να πρασινίζει η οθόνη σε μερικά σημεία σχεδόν στα 3/5 ανά διαστήματα! Έκανα αίτηση RMA για αντικατάσταση και έχω πάρει θετική απάντηση. Ήδη το τηλέφωνο έχει φύγει από Ελλάδα και περιμένω, την αποστολή νέου τηλεφώνου. Ήταν 8 pro 12 GB ram. Να δούμε αν θα συμβαίνει και στο επόμενο! Φυσικά φορούσα το τελευταίο update 10.5.6 και το πρόβλημα υπήρχε με τα green tint.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα