Smartphones

Samsung Galaxy S23: Αυξήσεις στις τιμές στην Ευρώπη

Αυτές είναι οι τιμές των νέων Samsung Galaxy 23, Samsung Galaxy S23+ και Samsung Galaxy S23 Ultra όπως διέρρευσαν στο Twitter μέσα από Ισπανικό retailer. Τα νέα flagship μοντέλα της Samsung αναμένεται να ανακοινωθούν επίσημα την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου στις 20:00 το απόγευμα και το Unpacked event θα μπορέσουμε να το παρακολουθήσουμε όλοι εδώ.

Stay tuned γιατί λίγο μετά την ολοκλήρωση του Unpacked event η ομάδα του Techblog και ο Κώστας Βλαχάκης θα βγούμε live στο Instagram account των Public για να σχολιάσουμε τις ανακοινώσεις!

Ακολουθούν οι τιμές των νέων Galaxy smartphones στην Ισπανία.

Τιμές Galaxy S23 series

S23 8GB/ 128GB 959 ευρώ
S23 8GB/ 256GB 1019 ευρώ
S23+ 8GB/ 256GB 1209 ευρώ
S23+ 8GB/ 512GB 1329 ευρώ
S23 Ultra 8GB/ 256GB 1409 ευρώ
S23 Ultra 12GB/ 512GB 1589 ευρώ

Πέρισυ τα αντίστοιχα μοντέλα της σειράς S22 στην Ισπανία είχαν τιμή: S22 8GB/ 256GB 909 ευρώ, S22+ 8GB/ 512GB 1.109 ευρώ, S22 Ultra 12GB/ 512GB 1359 ευρώ. Παρατηρούμε αύξηση από 110 έως και 230 ευρώ. Εφόσον αυτές οι τιμές ισχύσουν για την ισπανική αγορά, θα πρέπει να περιμένουμε και αντίστοιχες αυξήσεις στην Ελλάδα.

Επεξεργάστηκε την 25 Ιανουαρίου 2023 8:49

Σχόλια

  • άπατο θα πάει με τέτοιες τιμές. Οι καταναλωτές σαμσουνγκ δεν είναι τόσο πιστοί όσο του αιφον και όσο υπάρχουν επιλογές θα γυρίσουν σε πιο οικονομικές εταιρίες όπως xiaomi. Το αντίστοιχο είχε γίνει παλαιότερα όταν ανέβαιναν Οι τιμές των αιφον και ήρθαν στη σαμσουνγκ και συγκεκριμένα στη σειρά S επειδή ήταν value for money. Θα μου πείτε ότι είναι ένα ολοκληρωμένο premium συσκευή αλλα δεν είναι. Εδω δεν έχει πλέον δικό της cloud και πρέπει να κατεβάζουμε το one drive που εν μέρει με βολεύει γιατί χρησιμοποιω windows αλλα η συνεργασία γενικά του κινητού με έναν υπολογιστή είναι πολύ δύσκολο σε σχέση με apple και huawei . Αν βάλουν καμια καλή προσφορά ίσως το σκεφτώ αλλα και παλι δύσκολο

  • Κρίμα γιατί φέτος ήθελα να κάνω το βήμα και μετά απο 4,5 χρόνια με το s9+ ήθελα να κάνω την πολυπόθητη αναβάθμιση, αλλά δεν θα τους κάνω το χατήρι.
    Μετά κλαίγονται για τημ πτώση των νέων εσόδων κι αντί να μειώσουν λίγο τις τιμές καταφεύγουν σε μαζικές απολύσεις.

    • Πήγα από s9+ σε s21 fe. Τρελές διαφορές δεν είδα, λίγο καλύτερη ταχύτητα, καλύτερη οθόνη και αρκετά καλύτερες νυκτερινές. Μου λείπει η θύρα ακουστικών και το led. Στα συν ότι θα έχει πολλά χρόνια υποστήριξη. Πιστεύω ότι άξιζε δε σχέση με τα πανάκριβα s που δεν έχουν και τίποτα σημαντικό παραπάνω.

  • Για ποιό λόγο να δώσει κάποιος ένα χιλιάρικο για να πάρει ναυαρχίδα samsung, που θα υποστηρίζεται για 3 αναβαθμίσεις και που από τη 2η χρονιά θα χάσει πάνω από το μισό της μεταπωλητικής αξίας του; Και το λέω αυτό, όντας κάτοχος S9+ από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του και που έχει να αναβαθμιστεί 2 χρόνια ενώ πληρεί τις προϋποθέσεις σε hardware? Μετά από τόσα χρόνια λοιπόν, και έχοντας μείνει, κατά τα άλλα, ευχαριστημένος από τη γενική απόδοση της συσκευής, με τέτοιες τιμές θα περάσω πάλι στην apple.

  • Δε πάμε καλά ,με αυτές της τιμές θέλουν να πουλήσουν?
    Φετος θα φάνε μεγάλη φόλα στης πωλήσεις, ευτυχώς που πήρα πέρσι το s22 ultra .

  • Δεν είναι μόνο η τιμή που αποτελεί δίλημμα για κάποιον μελλοντικό αγοραστή.
    Οι συσκευές της SAMSUNG δεν έχουν την αντοχή που είχαν παλαιότερα.
    Για κάποιο λόγο χαλάνε λίγο μετά την λήξη της εγγύησης και κάποια αναβάθμιση λογισμικού.
    Συνεπώς αποτελεί μεγάλο ρίσκο η αγορά συσκευής από την συγκεκριμένη εταιρεία.
    Ή τελευταία μου σχέση με την SAMSUNG αφορούσε ένα Note 9, το οποίο αμέσως μετά την λήξη της εγγύησης, παρουσίασε πράσινη οθόνη. Φυσικά εκτός εγγύησης έπρεπε να πληρώσω για την επισκευή 240 ευρώ.
    Αυτό ήταν ένα ανεξήγητο πρόβλημα που εμφανίστηκε σε πάρα πολλές ίδιες συσκευές σε όλο τον κόσμο μετά την εγγύησή τους.
    Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών η οποία υποτίθεται ότι ήταν δωρεάν και με παρέπεμψαν σε κάποια υπεύθυνο η οποία με άκουσε με πολύ κατανόηση και με ρωτούσε συνεχώς αν θα ήθελα να πω και κάτι άλλο, για να καταλήξει μετά από κάποιες συνομιλίες ότι δυστυχώς η πολιτική της εταιρείας δεν το επιτρέπει.
    Το χειρότερο ήταν ότι χρεώθηκα για αυτές τις συνομιλίες και κατάλαβα ότι γι' αυτό με ρωτούσε αν ήθελα να αναφέρω και κάτι άλλο.
    Το συμπέρασμα είναι ότι για να αγοράσει κάποιος μια τόσο ακριβή συσκευή πρέπει πρώτα να εμπιστεύεται την εταιρεία και μετά το προϊόν της.
    Δυστυχώς η πολιτική της εταιρίας αυτής δεν είναι να προστατεύει τους πελάτες της αλλά
    μόνο το κέρδος της.
    Οι Κορεάτες πρέπει να καταλάβουν ότι καλά τα φρου φρου και τα αρώματα, αλλά πρέπει να υπάρχει αντοχή, ανθεκτικότητα και διαχρονικότητα σε τόσο ακριβές συσκευές.

    Και τηλεσκόπιο να τους βάλουν ΔΕΝ θα τις προτιμήσει ο κόσμος!

    • Note 9 και σε μενα τα ιδια. Πρασινη οθονη έπειτα απο λιγη ωρα χρησης, 1 μηνα μετα τη ληξη της εγγυησης

      • Γνωριζω οτι υπηρξε αυτο προβλημα σε πολλους, εγω ομως το ειχα 2μιση χρονια και δεν επαθε τπτ. Εσπασα βεβαια την οθονη μια μερα και ηθελαν 270 ευρω για αλλαγη οποτε δεν αξιζε και αλλαξα σε s21plus .

        • Τάκη το θέμα είναι άλλο. Ήμουν φανατικός της Samsung. Ξεκίνησα από Note 3 και δεν άλλαζα. Πολλά κινητά τα κρατούσα χρόνια. Π.χ. μπορεί να ήμουν στο Note 5 και να είχα και το Note 3 (ή το πουλούσα σε κοντινούς φίλους). Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά από αρκετά χρόνια (περίπου 3), ερχόταν μία ενημέρωση στο κινητό. Με το που έπαιρνε την ενημέρωση το κινητό κάτι πάθαινε. Στο Note 3 για παράδειγμα κάηκε η μητρική (εκτός από το πρόβλημα στην οθόνη). Στο Note 4 οθόνη και ήχος. Ίσως είναι σύμπτωση, αλλά πολλές οι συμπτώσεις. Πάντως μου έχει λείψει πάρα πολύ το πενάκι.

  • Να τα έχουν στο ράφι, αντε γειά. Χωρίς φορτιστή, led, ακουστικά, κάρτα μνήμης και τόσα λεφτά.

    • Ενώ εσύ δεν έχεις δώσει ποτέ παραπάνω χρήματα για να αγοράσεις ενα ψυγείο, μια κουζίνα, ένα δωρο για τα παιδιά σου ή τα ανήψια σου, ένα πακέτο διακοπών κ.α.? Εάν βγάζεις ικανοποιητικό εισόδημα και δε το εχεις κάνει κοιτα μη φτασεις 80 ετων και αναρωτηθείς "τελικά τι έκανα τόσα χρόνια;". Εαν δε βγάζεις ικανοποιητικό εισόδημα, τότε σε ενημερώνω πως υπάρχουν μερικοί που βγάζουν.
      Με φιλικούς χαιρετισμούς, από έναν ηλίθιο/ θύμα των κινητών!!!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.