Έξυπνα τηλέφωνα, Έξυπνη χρήση;

Τα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), διανύουν περίοδο άνθησης. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών WDS Global, στις ώριμες αγορές τα smartphones κατέχουν σχεδόν το ένα τρίτο όλων των κινητών που πωλούνται. Ταυτόχρονα η εταιρεία συμπληρώνει ότι αν και οι χρήστες αλλάζουν χωρίς πολύ σκέψη συσκευές, δεν αλλάζουν εύκολα και συνήθειες.

Αν και έχουν στα χέρια τους μια εξελιγμένη συσκευή επικοινωνίας, το πρώτο 24ωρο θα το το διαθέσουν για να ρυθμίσουν τον ήχο κλήσης, να εισάγουν τις επαφές τους και να αλλάξουν το wallpaper. Στο σημείο πώλησης η έρευνα καταδεικνύει ότι ένα 20% δείχνει ενδιαφέρον να ρυθμίσει τους λογαριασμούς email ενώ άμεσο setάρισμα Facebook και Twitter επιθυμεί το ηλικιακό group 16-34.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα της έρευνας που αναφέρει ότι οι χρήστες δεν θα διαθέσουν περισσότερο από 17 λεπτά προσπαθώντας να ρυθμίσουν το email τους ή την σύνδεση με το ίντερνετ. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος, παραιτούνται και επιστρέφουν στις κλασσικές και σίγουρες επιλογές του SMS.

Κατά τη γνώμη μου αυτή η έρευνα αναδεικνύει την ανάγκη οι πωλητές στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας αλλά και στα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών να είναι ενημερωμένοι και να λύνουν άμεσα κάθε απορία του χρήστη, παρουσιάζοντας λύσεις και συγκεκριμένα παραδείγματα για το πως μπορεί να “εκμεταλλευτεί” με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το smartphone του. Στην τελική, οι ίδιες οι εταιρείες θα έχουν όφελος από το data traffic που θα καταναλωθεί.

Επεξεργάστηκε την 25 Οκτωβρίου 2010 13:02

Σχόλια

  • Βασικά το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι τα "data traffic" να γίνουν φθηνότερα ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιούμε.Ελπίζω πολύ για το 2011 να δώ 1-1,5 γίγα σε όλες τις εταιρείες ή δωρεάν με μία ανανέωση ή μέχρι και 10 ευρώ κόστος

  • "δείχνει ενδιαφέρον να ρυθμίσει τολογαριασμούςύςύςύς " εγκεφαλικο; :P

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.