Διαφημίσεις στα κινητά τηλέφωνα Vodafone

Η Vodafone λανσάρει πρώτη στην ελληνική αγορά πρόγραμμα διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο σε συνεργασία με διαφημιζόμενους όπως Εμπορική Τράπεζα, Carrefour, Coca-Cola Hellas Canon, Pioneer, Toshiba, Jacobs, Philadelphia, Lacta, Volkswagen, Lancôme, Mc Donald’s, Nivea και Unilever.

Το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα διαφήμισης, το οποίο έχει υλοποιηθεί με επιτυχία και από άλλες χώρες του ομίλου, όπως Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία, τίθεται σε εφαρμογή μέσω του Vodafone live!, το οποίο προσφέρει την δυνατότητα στοχευμένης επικοινωνίας και ενεργειών direct marketing, καθώς και μέσω των έξυπνων εφαρμογών. Ο συνδρομητής θα έχει την δυνατότητα να λαμβάνει διαφήμιση στο κινητό του για προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορές, επικοινωνία και ενημέρωση σχετικά με τα ενδιαφέροντά του.

Η διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο ανοίγει καινούργιους ορίζοντες στον επιχειρησιακό κόσμο των διαφημιζόμενων, διαφημιστών, κτλ., επιτρέποντας στη Vodafone να αξιοποιήσει την πελατειακή της βάση παγκοσμίως, η οποία ξεπερνάει τους 206 εκατομμύρια πελάτες. Επιπλέον, παρέχει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους στοχευμένα σε ένα τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπων, επικεντρώνοντας κυρίως στο νεανικό καταναλωτικό κοινό. Η διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο, θα αποτελέσει ένα καινούργιο στοχευμένο κανάλι επικοινωνίας, συμπληρώνοντας τα παραδοσιακά μέσα και ενισχύοντας την επικοινωνιακή τοποθέτηση των διαφημιζόμενων εταιρειών και των προϊόντων τους στη συνείδηση του συνδρομητή.

Η πιλοτική φάση, που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την Oxygen Media, θα διαρκέσει για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, σκοπεύοντας να αξιολογήσει την αποδοχή της υπηρεσίας αυτής στους συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας σε κάτι τόσο πρωτοποριακό, καθώς και να μετρήσει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Επεξεργάστηκε την 16 Μαρτίου 2008 13:41

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.