Apple Watch: Η επιτυχία της πρώτης μέρας και η πτωτική πορεία

Σύμφωνα με τα στοιχεία αναλυτών της Slice Intelligence, το Apple Watch πούλησε πάνω από 1 εκατομμύριο κομμάτια την πρώτη μέρα που άνοιξαν οι παραγγελίες, και συγκεκριμένα οι παραγγελίες έφτασαν σχεδόν το 1.5 εκατομμύριο. Οι αριθμοί αυτοί σίγουρα ήταν πολύ θετικοί για την Apple, αλλά τι έγινε στη συνέχεια;

Η συνέχεια των πωλήσεων μάλλον είναι απογοητευτική, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η Slice Intelligence για την αγορά των ΗΠΑ με βάση τα δεδομένα που συνέλεξε από 14.000 online αγοραστές την περίοδο 10 Απριλίου με 18 Μαΐου. Οι περισσότερες πωλήσεις του Apple Watch έγιναν την πρώτη μέρα και μέχρι σήμερα ο συνολικός αριθμός έχει φτάσει 2.5 εκατομμύρια.

Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι ημερήσιες παραγγελίες στις ΗΠΑ κινούνται κάτω από 30.000 κομμάτια, ενώ για να αγγίξει τα 30 εκατομμύρια που έχει ως στόχο το 2015 πρέπει να πουλά την ημέρα γύρω στα 100.000 κομμάτια.

Οι παραπάνω αριθμοί όμως δεν έχουν επιβεβαιωθεί από την Apple και να πούμε ότι το Pebble χρειάστηκε περισσότερο χρόνο για να φτάσει το 1 εκατομμύριο, ενώ το Android Wear μέσα στο 2014 έφτασε τις 720.000 πωλήσεις.

Επεξεργάστηκε την 18 Ιανουαρίου 2022 14:29

Σχόλια

  • Και εχουν ακομα προπαραγγελιες... Τι παραγωγη εχουν κανονισει πια για να πουλανε 70% κατω απο τα προϋπολογισμενα και να μην εχουν ακομα στοκ;

  • Ένα είναι σίγουρο! Η αγορά δεν είναι έτοιμη για smart watches! Από τη στιγμή που αυτά δεν δίνουν τα βασικά που έχει ένα κανονικό ρολόι, δεν πρόκειται να φτάσουν σε πωλήσεις των αριθμό των εκτιμήσεων της κάθε εταιρείας και της κάθε στατιστικής υπηρεσίας!
    ΘΙέλω ένα ρολόι που να του αλλάζω μπαταρία κάθε 7-10 χρόνια, που να μου δείχνει την ώρα (και για τους τολμηρούς κυνηγούς της περιπέτειας, μια πυξίδα, ένα βυθόιμετρο κλπ).
    Το πόσες θερμίδες καίω στο περπάτημα, πόσα βήματα κάνω, πόσες φορές πάω στην τουαλέτα κλπ βλακείες ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ!

    Το όνομα δεν είναι πάντοτε κερδοφόρο, ειδικά αν δεν έχει γίνει εκτενή και μακροχρόνια έρευνα πάνω σε κάποιο προϊόν. Οι αρπαχτές πληρώνονται!

  • με λίγα λόγια............
    την πρώτη μέρα αγόρασαν ολα τα fanboys (κλασσικοί καμμένοι που αγοράζουν ότι και να βγάλει η apple την πρώτη μέρα), και το υπόλοιπο.......... είναι ο κλασσικός κόσμος που μερικοί το πήραν απο περιέργεια, μερικοί νόμιζαν οτι το χρειάζονται, μερικοί για ομορφιά κλπ κλπ...........
    πάντως από όσους ξέρω οτι το πήραν (καμία 25 άτομα) μόνο ένας το χρησιμοποιεί (για........σκονάκι). όλοι η άλλοι το έχουν παρατήσει.................κύριος λόγο αυτονομίας.........

    με λίγα λόγια αν δεν βγει κάτι που έχει έστω μια βδομάδα αυτονομία και να έχει όλες της δυνατότητες που προσφερει ένα smartwatch........... no way

  • Πάντα το πρώτο προ'ι'όν που βγαζει η apple ειναι πιο πολυ πειραματικο,απ το apple watch 2 και μετα βλεπουμε αν εχει κατι να προσφερει.

  • Τόσα άρθρα που έχουν γραφτεί για το συγκεκριμένο αξεσουάρ χειρός
    (και ανάλογα άρθρα γενικά για τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας)
    διατηρούν τα φώτα της δημοσιότητας από πάνω.
    Μόνο αυτό αρκεί και καταλαβαίνει κανείς πώς λειτουργεί η κατάσταση.

  • @gericho

    "(και ανάλογα άρθρα γενικά για τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας)
    διατηρούν τα φώτα της δημοσιότητας από πάνω.
    Μόνο αυτό αρκεί και καταλαβαίνει κανείς πώς λειτουργεί η κατάσταση."

    Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, ότι έχει κάνει η Apple και ότι κατάφερε είναι απλά ένα διαφημιστικό τρικ. Τίποτα άλλο. Ειλικρινά το μἐνος κάποιον απέναντι σε κάποιες εταιρίες ξεπερνάει τα όρια του γραφικού. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες για όσα προιόντα της Apple έχω χρησιμοποιήσει αλλά νομίζω πως, στου κουφού (ή χαζού) την πόρτα......πάρε την πόρτα και φύγε. Κάποιοι έχουν κοντή μνήμη στο γεγονός πως λίγες είναι οι εταιρίες του κλάδου που ξεκίνησαν και συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στο ίδιο πεδίο ( σε αντίθεση με άλλες που ξεκίνησαν "πουλώντας παστά αλιεύματα, λαχανικά και φρούτα Κορέας στη Μαντζουρία και το Πεκίνο"). Δεν λέω να λατρεύει κανείς οποιαδήποτε εταιρία, αλλά τουλάχιστον στη θολούρα του "πνεύματος αντίστασης και επανἀστασης"που τον διακατέχει, θα πρέπει να μπορεί και να αναγνωρίζει κάποια επιτεύγματα συγκεκριμένων εταιριών.

    Ἐλεος πια, τα τελευταία χρόνια έχουμε γεμίσει πολλούς τζάμπα μάγκες. Το ένα σας βρωμάει το άλλο σας μυρίζει.

    Και κάτι σχετικά με το άρθρο. Όντως πάτωσε η Apple με το ρολόι της. Μόνο τριπλάσιο αριθμό πωλήσεων σε 2 μήνες από ότι όλα τα Android (not to) wear σε όλο το 2014.

  • Η αληθεια ειναι οτι η προσιτη τεχνολογια δεν επαρκει ακομα για ενα πραγματικα χρησιμο smartwatch (πχ μπαταρια που να διαρκει τουλαχιστον 5 ημερες). Επισης η αληθεια ειναι οτι η Apple βιαστηκε να λανσαρει την δικη της εκδοχη λογω του αυξανομενου ανταγωνισμου, κανοντας μεγαλες εκπτωσεις σε δυνατοτητες και λειτουργιες που ειχαν προσχεδιαστει για να κυκλοφορησουν στην τελικη εκδοση. Τελος η αληθεια ειναι οτι παρ' ολα αυτα η Apple πουλησε σε ενα μηνα κυκλοφοριας οτι πουλησε ο ανταγωνισμος σε ενα χρονο!

  • @dimtirisdubai

    Τους χαρακτηριμούς (κουφού, χαζού, γραφικού, τζάμπα μάγκες κλπ) στους επιστρέφω.
    Διότι στη θολούρα που περιγράφεις έπεσες ό ίδιος νομίζοντας ότι υποστηρίζω τα κινέζικα και το Android.
    Κούνια που σε κούναγε κακόμοιρε.

    Έχεις τόσο πάθος να υπερασπιστείς μια επιχείρηση
    που δεν καταλαβαίνεις πως το μάρκετινγκ είναι κομμάτι του παιχνιδιού.
    Ελπίζω να μην είσαι και εσύ μέρος του.

    Και ναι, η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αναγάγει το μάρκετινγκ σε επίστήμη
    που διδάσκεται σε πανεπιστήμια.
    Και ναι, είναι μέρος του παιχνιδιού το πώς να γίνει ένα ακριβό προϊόν ποθητό
    είτε ως fashion item είτε ως statemnt ευρωστίας.

    Στο συγκεκριμένο κομμάτι,
    η επανάληψη της είδησης πως το συγκεκριμένο αξεσουάρ κοστίζει ακριβά,
    έστω κι όταν σχετίζεται με χαμηλές πωλήσεις,
    εξυπηρετεί το στόχο που είναι να υπογραμμίζει την ταυτότητα του προϊόντος
    ως luxury/fashion item.
    Κρατάει τιμή και εντυπώνεται στη συνείδηση του αγοραστή ως premium πορϊόν.

    Τώρα ποιός είναι ο χαζός, σκέψου αν μπορείς.

  • @gericho

    Ἐχω πἐσει σε βαθιά περισυλλογή μετά το μήνυμα¨σου.
    Κατ΄ αρχάς μετά την αναφορά μου σε σένα ( που ήταν το έναυσμα), το υπόλοιπο κείμενο μιλούσε γενικά, λυπάμαι που δεν το αντιλήφθηκες, αν και ουσιαστικά στην απάντησή σου δεν στάθηκες σε τίποτα από αυτά που ανέφερα. Και εξηγούμαι:

    1. Το θέμα μάρκετινγκ είναι κάτι που δεν με αφορά, είναι χαμένος χρόνος να ασχολούμαι με αυτό.
    2. "Έχεις τόσο πάθος να υπερασπιστείς μια επιχείρηση". Νομίζω έχουν πέσει πολύ τα στάρνταρ αναφορικά με το τί αποτελεί "πάθος για υπεράσπιση". Δεν μπορεί δηλαδή κάποιος να εκφράσει μία λογική απορία/τοποθέτηση? Πρέπει αυτόματα να είναι "ταγμένος" σε κάποια πλευρά δηλαδή?

    3. "Δεν λέω να λατρεύει κανείς οποιαδήποτε εταιρία, αλλά τουλάχιστον στη θολούρα του «πνεύματος αντίστασης και επανἀστασης»που τον διακατέχει, θα πρέπει να μπορεί και να αναγνωρίζει κάποια επιτεύγματα συγκεκριμένων εταιριών."
    Εσύ από όλη αυτή την παράγραφο, θίχτηκες από το " θολούρα του «πνεύματος αντίστασης και επανἀστασης»". Τί δεν καταλαβαίνεις? Δεν το βλέπεις μόνος σου, πως η πλεονότητα αυτών που γράφουν εδώ διακατέχονται από αυτή την τάση? Να θέλουν να εμφανιστούν στα μάτια τους ως αντισυμβατικοί και ψαγμένοι? Δεν είναι υπεράσπιση της Apple η δήλωσή μου, είναι η πραγματικότητα. Δεν σας αρέσει( γενικά πάλι μιλάω όχι για σένα) η Apple για τους χ ψ λόγους και αμέσως διαγράφετε με μία μονοκοντυλιά μία εταιρία που δεν θα έλεγα πρωτοστάτησε, αλλά τουλάχιστον συνέβαλε σε πολλούς τομείς της τεχνολογίας. Πολύ πριν γίνει η Apple τόσο mainstream, ήταν μια εταιρία που αφορούσε λίγους, πιο πολύ επαγγελματίες. Δεν είχε τα τέλεια προιόντα με τη γενικότερα έννοια του όρου, αλλά είχε εργαλεία εξειδικευμένα. Το Mac Pro Μου του 2006 ακόμα δουλεύει καλύτερα από σχεδόν όλα τα Pc που κυκλοφορούν στην αγορά. Με ενοχλεί που πλέον έχουμε καταντήσει όταν δεν μας αρέσει κάτι να το απαξιωνουμε σε τέτοιο βαθμό.

    4. Το γεγονός πως τα τελευταία 20 χρόνια είχα πάνω από 50 κινητά και από αυτά μόνο 4 iphone, δύσκολα μπορεί να με χαρακτηρίσει προσκολλημένο με μία εταιρία, αν και μου άρεσαν τα Nokia.

    5. "Κρατάει τιμή και εντυπώνεται στη συνείδηση του αγοραστή ως premium πορϊόν."Να σε πληροφορήσω πως πλέον η Apple δεν το έχει ανάγκη. Καλώς ή κακώς όλα τα προιόντα της Apple, αποκτούν αυτό το status a priori. Το πλεονέκτημα που έχει η Apple σε σχέση με οποιαδήποτε εταιρία, είναι ακριβώς στο πεδίο της συνείδησης του καταναλωτή. Η Apple όντας η πρώτη εταιρία που δημιούργησε smartphone με τη μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα ( κι έχει σημασία που λέω με τη μορφή που τα γνωρίζουμε σήμερα γιατί προυπήρχαν κι ἀλλα "smartphones") έχει κατακτήσει τη συνείδηση του καταναλωτεί πως iphone= smartphone, ὀσο κι αν αρέσει σε κάποιους ή όχι.

    "Τώρα ποιός είναι ο χαζός, σκέψου αν μπορείς." No comment, αν και καλή η προσπάθεια

  • Αδιόρθωτος δυστυχώς και δεν αξίζει τον κόπο.
    Δυστυχής που βλέπεις εχθρούς παντού ελπίζω όχι από επαγγελματική διαστροφή
    και εκφράζεις τόσο φανατισμό.

    Υπερασπίστηκες την Apple, επιτιθέμενος σε μένα για 4 γραμμές σχόλιο χωρίς καν να έχει χρειαστεί να την ονοματίσω.
    Και μετά από πάνω λες "Ἐχω πἐσει σε βαθιά περισυλλογή μετά το μήνυμα¨σου."
    LOL

    Για την ιστορία και για τους υπόλοιπους, δεν εκφράζω γνώμη ως αρνητής της Apple.
    Θαύμασα το iPhone πρώτης γενιάς για συγκεκριμένους λόγους
    και θαυμάζω ακόμα τον τρόπο που κρατάει τιμή σε κάθε γενιά.
    Γιατί μέσα στο προϊόν της Apple αγοράζει κανείς ακριβώς και την υψηλή τιμολόγηση.

    Ναι,
    ένα από τα θέλγητρα των προϊόντων της εταιρείας αυτής
    δεν είναι καθόλου η πραγματική τους αξιολόγηση
    αλλά η μετατροπή τους σε fashion/luxury item,
    για εκείνους που τα έχουν αλλά και για εκείνους που δεν τα έχουν.
    Και σ' αυτή τη λογική, δεν έχει καμία σημασία το αν είναι καλύτερα σε δυνατότητες
    αλλά το αν με τεχνικές μάρκετινγκ είναι επιθυμητά ή αν εξυπηρετούν την ποζερία.

    Βέβαια η εταιρεία αυτή άλλαξε τον κόσμο γιατί προσέφερε κάτι που κατά καιρούς όλοι περιμέναμε.
    Αλλά όσο καλά κι αν κάνει κάποια πράγματα, τόσο απαίσια κάνει κάποια άλλα.
    Ποτέ δεν προσφέρει όλα όσα θέλουμε, πάντα οι άλλοι προσφέρουν κάτι πληρέστερο.
    Όμως η Apple έχει το παραμύθι, και είναι επιλογή της και καλά κάνει.
    Όλοι έχουν ένα παραμύθι, αλλά η εταιρεία αυτή έχει το καλύτερο και είναι συεπής στο να το διατηρεί.
    Άλλος ο δρόμος που πορεύνοται οι άλλοι, άλλος ο μοναχικός δρόμος της εταιρείας αυτής.
    Apple=Vertu

    Πάλι καλά που υπάρχει η Apple.
    Ευτυχώς που δεν είναι μόνη της και υπάρχουν καλύτερες επιλογές.

  • Δεν κατάλαβα εν κατακλείδι που διαφωνούμε..Τα ίδια ακριβώς υποστηρίζουμε ( αν εξαιρέσεις τις φιλοφρονήσεις). Απλά νομίζω πως δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως δεν γίνεται επειδή δεν μας αρέσει κάποιο προιόν ή κάποια επιλογή μιας εταιρίας ( οποιαδήποτε κι αν είναι), να καταλλήγουμε σε ισοπεδωτικές δηλώσεις.

  • gericho.. Δλδ από όλα αυτά που λες, τα λες επειδή πάντα κάποιος έχει κάτι πιο ολοκληρωμένο!!! Το έχεις καταλάβει όμως πως αφού όλα όσα λες τα στηρίζεις σε αυτό ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΣΑΙ!!!!!!
    Η λέξη ολοκληρωμένο σε κάθε άνθρωπο δεν είναι το ίδιο. Είναι πολύ αυτοί που θεωρούν πολύ ολοκληρωμένο το iPhone!!!! Έχει δύο μεγέθη για να διαλέξει ο καθένας αυτό που του αρέσει!!! και τα δύο με εξαιρετικη οθόνη, κάμερα, ήχο, ποιότητα κατασκευής, ταχύτητα, design, δυνατότητες.
    Είμαι σίγουρος πως για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών αυτά είναι υπέρ αρκετά

  • Επιλέξτε, αυτοαναιρούμαι και διαφωνούμε ή συμφνωούμε;
    Ορισμένοι το έχετε αντανακλαστικό κάθε φορά με την υποψία ότι κάτι κάποιος λέει για Apple.

    Λοιπόν για να συνεννούμαστε,
    ολοκληρωμένο είναι να έχει bluetooth που νε είναι συμβατό με τα πάντα.
    Μη ολοκληρωμένο είναι να έχει bluetooth αλλά να μην είναι συμβατό με κάθε χρήση, τα γνωστά πρωτοκολλα και ανοικτό στις υπόλοιπες συσκευές,
    όλα αυτά που όλη η βιομηχανία, όλος ο υπόλοιπος κόσμος, όλες οι άλλες συσκευές είχαν και εξακολουθούν να έχουν.

    Και όποιος θέλει καταλαβαίνει.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.