D-Link Hellas | Ακόμα πιο κοντά στον καταναλωτή

Η D-Link Hellas, η εταιρία end-to-end λύσεων δικτύωσης υπολογιστών για επιχειρήσεις και καταναλωτές, ανακοινώνει ότι από την 1η Ιουνίου 2008 θα παρέχει μια νέα υπηρεσία στους καταναλωτές, βάσει της οποίας, το Service της D-Link Hellas αναλαμβάνει όλα τα έξοδα παραλαβής και επιστροφής προϊόντων που παρουσίασαν βλάβη εντός 30 ημερών από την αγορά τους.

Η νέα αυτή υπηρεσία έρχεται να προστεθεί και να ολοκληρώσει την υπηρεσία εγγύησης Dead On Arrival που παρέχει ήδη η D-Link Hellas και η οποία αφορά στην άμεση αντικατάσταση ενός προϊόντος, χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τον τελικό πελάτη. Και οι δύο υπηρεσίες αφορούν σε όλα τα προϊόντα D-Link.

Τώρα, ο καταναλωτής με την αγορά ενός προϊόντος D-Link δεν χρειάζεται να ανησυχεί σε περίπτωση εμφάνισης προβλήματος. Εάν εντός 30 ημερών παρουσιαστεί πρόβλημα, με ένα τηλεφώνημα στο 210 8611114, η D-Link αναλαμβάνει την αντικατάσταση του χωρίς κανένα κόστος και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τη μεταφορά και παράδοση του.

Επεξεργάστηκε την 5 Ιουνίου 2008 15:22

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.