Η Sony Ericsson ανανεώνεται

Η Sony Ericsson παρουσιάζει σήμερα την ανανεωμένη εικόνα της και προχωράει στο στόχο της να γίνει το κατ’εξοχήν communication entertainment brand. Η νέα τοποθέτηση της εταιρείας εξελίσσει όλα τα στοιχεία που την αποτελούν, από τις αξίες της και την υπόσχεση προς τους καταναλωτές της, μέχρι και το λογότυπό της που πλέον απευλευθερώνεται και αποκτά περισσότερη κίνηση. Η μπάλα που υπάρχει στο διάσημο λογότυπό της γνωστό και ως liquid identity, θα χρησμοποιείται πλέον σε 7 επιπλέον χρώματα ενώ επίσης αποκτά κίνηση και συνοδεύεται από ένα νέο εικαστικό στοιχείο το liquid energy, μια λωρίδα χρώματος που του δίνει ενέργεια και αντικατοπτρίζει το ανήσυχο πνεύμα της εταιρείας.

Το μήνυμα make.believe προστίθεται επίσης στο λογότυπο Sony Ericsson και εκφράζει τη φιλοσοφία της πως τα όνειρα και οι επιθυμίες μας μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Το όραμα αυτό το μοιράζεται με τη μητρική της εταιρεία Sony, η οποία ανακοίνωσε επίσης πριν την χρήση του make.believe σε όλη την επικοινωνία της.

Επιπλέον μέσα στους στόχους της Sony Ericsson είναι να αναπτύξει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στα ψηφιακά μέσα και τα social media, τα οποία ήδη εντάσει και στα προιόντα της ώστε η επικοινωνία να είναι διασκέδαση.

H πρεμιέρα της ανανεωμένης επικοινωνίας της Sony Ericsson θα γίνει με την καμπάνια για τα πολυ-αναμενόμενα κινητά Satio, Aino και Yari που είναι και τα πρώτα της νέας κατηγορίας Entertainment Unlimited.

Επεξεργάστηκε την 5 Σεπτεμβρίου 2009 19:31

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.