Πολλές φορές αναρωτιόμαστε πόσα άτομα βλέπουν αυτό που τουιτάρουμε άσχετα με το πόσα retweets ή favourites μπορεί να έχει. Το Twitter αποφάσισε για μια ακόμη φορά να πειραματιστεί, δείχνοντας σε κάποιους χρήστες πόσοι έχουν δει τα tweets τους. Όσον αφορά τα διαφημιστικά tweets, οι πελάτες ήταν ήδη ενημερωμένοι για το πόσα άτομα είδαν το μήνυμά τους, όμως οι ιδιώτες είναι η πρώτη φορά που παίρνουν τέτοιες πληροφορίες.
Το Twitter πειραματίζεται συνεχώς και κάνει redesign στην υπηρεσία του. Αυτή τη φορά φαίνεται πως ο στόχος είναι να ενθαρρύνει τους χρήστες του να κάνουν όλο και περισσότερα tweets. Ειδικά για χρήστες οι οποίοι δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς και δεν έχουν πολλούς followers, το tweeting ίσως φαίνεται άσκοπο. Έτσι λοιπόν, ακόμη και αν δεν έχεις retweets ή favourites, ξέρεις ότι τα tweets σου διαβάζονται από κάποιους.
Βέβαια, αυτό μπορεί να έχει και τα αντίθετα αποτελέσματα. Όταν για παράδειγμα έχεις 1000 followers και μόνο οι 20 είδαν το post σου, αυτό μπορεί να σε αποθαρρύνει. Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος αν τελικά δεν προχωρήσει το twitter σε αυτό το βήμα.
Η πιο δημοφιλής φωτογραφία που δημοσιεύτηκε ποτέ στο Instagram είναι η εικόνα ενός αυγού με καφέ στίγματα. Όχι δεν κάνουμε πλάκα. Τις τελευταίες ημέρες το Instagram egg έχει κατακτήσει το διαδίκτυο, και έχει προκαλέσει πανικό. Ποια είναι όμως η πραγματική αξία της πιο δημοφιλούς φωτογραφίας του Instagram;
Εδώ και καιρό έχουμε πει ότι η Microsoft δεν σχεδιάζει να κυκλοφορήσει κάποια νέα ναυαρχίδα σύντομα από τότε που πήρε στα χέρια της το τμήμα mobile της Nokia και εξαφάνισε το brand της. Σύμφωνα με τα νέα leaks που έρχονται από τα data της Adduplex, η Microsoft ετοιμάζει ένα νέο Lumia που θα είναι μια […]
Ο τομέας των online πληρωμών φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενος καθώς ο ένας μετά τον άλλον οι τεχνολογικοί κολοσσοί επιχειρούν να κάνουν τα δικά τους βήματα. Μετά την Apple με το Apple Pay, μάθαμε ότι το Facebook Messenger ετοιμάζει friend-to-friend πληρωμές.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ