Το νέο «μυστηριώδες» app του LinkedIn, έρχεται σύνομα

To LinkedIn φαίνεται ότι έχει μεγάλες βλέψεις για τις mobile συσκευές καθώς στα άμεσα σχέδιά του είναι η κυκλοφορία μίας (ίσως και δυο) standalone εφαρμογών. Αν και δεν έχουμε συγκεκριμένες πληροφορίες μπορούμε να υποθέσουμε ότι η νέα εφαρμογή έχει ως στόχο την γενική βάση των χρηστών του LinkedIn. Έχοντας φτάσει τους 227 εκατομμύρια χρήστες η εταιρία χρειάζεται μια εφαρμογή που θα δώσει περισσότερες επιλογές στους χρήστες της.

Ο Parker Barrile, VP του Product for LinkedIn Talent Solutions, μίλησε για τα σχέδια της εταιρείας αλλά δεν έδωσε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες.

Το LinkedIn αυτή την στιγμή δεν έχει μια standalone Messaging εφαρμογή, όταν άλλες εταιρίες όπως το Facebook και το Twitter έχουν ορίσει ως προτεραιότητα το Private Messaging.

Αυτή η εφαρμογή, που θα είναι η πέμπτη της εταιρίας, φαίνεται ότι δεν αργεί να φτάσει. Μέχρι στιγμής η εταιρία έχει δημιουργήσει τις εξής εφαρμογές: την γνωστή σε όλους μας LinkedIn, την Pulse, την LInkedIn Recruiter και την LInkedIn Contacts.

Στο event της LinkedIn στο San Francisco,ο Barrile επεσήμανε ότι το 41% της παγκόσμιας κίνησης γίνεται από mobile πλατφόρμες, ενώ ο CEO Jeff Weiner δήλωσε ότι μέσα στον χρόνο θα φτάσει το 50%.

Το ορόσημο του 50% έχει μεγάλη σημασία για την LInkedIn και για αυτό το λόγο το ονομάζει «mobile moment», με την LInkedIn να προετοιμάζεται πολύ καιρό να στεγάσει χρήστες που αναζητούν mobile προϊόντα.

Για αυτό η εταιρία έχει στρέψει την προσοχή της στην «mobile moment» ώστε να είναι έτοιμοι για την στιγμή που η πλειοψηφία των χρηστών θα έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες μέσω μιας mobile συσκευής.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 13 Απριλίου 2014 20:47

Σχόλια

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.