Το Spotify πειραματίζεται με μια ροή βίντεο τύπου TikTok

, Το Spotify πειραματίζεται με μια ροή βίντεο τύπου TikTok

Όπως αναφέρει το TechCrunchο, το Spotify δοκιμάζει μια νέα ροή βίντεο, τύπου TikTok, στην εφαρμογή beta iOS. Eμφανίζει, δηλαδή, βίντεο σε πλήρη οθόνη καθώς αναπαράγονται τα τραγούδια. Το χαρακτηριστικό εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον Chris Messina, ο οποίος δημοσίευσε ένα βίντεο με τη ροή σε δράση. Όταν είναι διαθέσιμη, η ροή βίντεο είναι προσβάσιμη από μια νέα, τέταρτη καρτέλα στη γραμμή πλοήγησης με την ένδειξη “Discover”. Στη συνέχεια, μπορείτε να πατήσετε “μου αρέσει” σε μεμονωμένα κομμάτια καθώς κάνετε κύλιση στη ροή, ενώ υπάρχει επίσης ένα εικονίδιο μενού με τρεις κουκκίδες για να εμφανιστούν επιλογές για κάθε τραγούδι.

Το Spotify επιβεβαίωσε τη δοκιμή σε μια δήλωση που δόθηκε στο TechCrunch, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει εάν ή πότε θα μπορούσε να δει μια ευρύτερη κυκλοφορία. Ένας εκπρόσωπος δήλωσε:

Στο Spotify, πραγματοποιούμε τακτικά μια σειρά από δοκιμές σε μια προσπάθεια να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη μας. Ορισμένες από αυτές τις δοκιμές καταλήγουν να ανοίγουν το δρόμο για την ευρύτερη εμπειρία χρήστη μας και άλλες χρησιμεύουν μόνο ως σημαντική μάθηση. Δεν έχουμε άλλα νέα να μοιραστούμε αυτή τη στιγμή.

https://twitter.com/chrismessina/status/1463542273216446472?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1463542273216446472%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.theverge.com%2F2021%2F11%2F25%2F22802056%2Fspotify-discover-tab-tiktok-feed-canvas-videos

Η δοκιμή έρχεται καθώς το Netflix έχει αρχίσει να δοκιμάζει μια παρόμοια διεπαφή στην εφαρμογή iOS, για να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν νέο περιεχόμενο για παρακολούθηση. Η πρόσφατη λειτουργία “Κλιπ για παιδιά” εμφανίζει περιεχόμενο από εκπομπές που είναι φιλικές προς τα παιδιά και ακολουθεί την κυκλοφορία μιας παρόμοιας ροής “Γρήγορα γέλια” νωρίτερα φέτος. Καθώς οι ώρες αφοσίωσης του TikTok αυξάνονται στα ύψη, ακόμη και πλατφόρμες μη κοινωνικών μέσων ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τη μορφή του για να βοηθήσουν τους χρήστες να ασχοληθούν με τις δικές τους υπηρεσίες.

Η ροή Discover φαίνεται να βασίζεται στην υπάρχουσα δυνατότητα Canvas του Spotify, όπου οι καλλιτέχνες μπορούν να αναπαράγουν βίντεο μαζί με τη μουσική τους στην υπηρεσία. Τα βίντεο που εμφανίζονται ως μέρος της ροής Discover φαίνεται να είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται για το Canvas, σημειώνει το TechCrunch.

Αυτή είναι μία ενδιαφέρουσα ένδειξη του τρόπου με τον οποίο αλλάζουν μορφές τα κοινωνικά δίκτυα. Η ανακάλυψη της νέας δοκιμής του Spotify έρχεται σχεδόν ένα χρόνο μετά την ημέρα που η υπηρεσία πειραματιζόταν με τη χρήση μιας λειτουργίας ιστοριών τύπου Snapchat, μαζί με πολλές από τις λίστες αναπαραγωγής της. Ποιος ξέρει τι θα είναι στη μόδα αυτή την εποχή του χρόνου;

Η Μένια Ράπτη σπουδάζει δημοσιογραφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ασχολείται με τα social media και τη φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Spotify

Spotify: Αποκτά υποστήριξη ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων

Ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA) αποτελεί βασικό στοιχείο πολλών διαδικτυακών υπηρεσιών εδώ και χρόνια, προστατεύοντας τον λογαριασμό σας.

Software featured Spotify

To Spotify γίνεται – ξανά – ακριβότερο

Το Spotify αυξάνει ξανά τις τιμές του ανακοινώνοντας ότι, από τον Ιούλιο, το premium πακέτο θα κοστίζει 11,99 $ το μήνα, από 10,99 $.

Software featured TikTok

TikTok: Θέλει να επιστρέψει στις ΗΠΑ αλλάζοντας τον κώδικα αλγορίθμου της πλατφόρμας

Το TikTok ετοιμάζει μια δεύτερη έκδοση του κώδικα αλγορίθμου για τους 170 εκατομμύρια χρήστες του στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναφέρει το Reuters.

Business Apple Spotify

Η Apple αμφισβητεί το αντιμονοπωλιακό πρόστιμο ύψους 1,8 δισ. ευρώ για το Spotify

Τον Μάρτιο, επιβλήθηκε στην Apple τεράστιο πρόστιμο 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ για μια καταγγελία που υποβλήθηκε αρχικά από το Spotify το 2019.