Μείωση στις πωλήσεις tablet για το τελευταίο τρίμηνο του 14

Για πρώτη φορά παρουσιάσθηκε μείωση στις παγκόσμιες πωλήσεις των tablet από έτος σε έτος. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα δεδομένα της IDC (International Data Corporation), ενώ συνολικά το 2014 υπήρξε αύξηση 4.4% στις πωλήσεις tablet, οι πωλήσεις του 4ου τριμήνου του 2014 μειώθηκαν κατά 3.2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.

Σταθερά στην πρώτη θέση βρίσκεται ακόμη η Apple με 21.4 εκατομμύρια πωλήσεις iPad και ποσοστό 28.1% της παγκόσμιας αγοράς. Την δεύτερη θέση εξακολουθεί να κατέχει η Samsung με 11 εκατομμύρια πωλήσεις tablet και ποσοστό 14.5% της παγκόσμιας αγοράς. Ωστόσο και οι δύο εταιρείες είδαν μειώσεις 17.8% και 18.4% αντίστοιχα.

Την μεγάλη έκπληξη έκανε η Lenovo, η οποία αποτελεί τη μόνη από τις 5 κορυφαίες εταιρείες που κατάφερε αύξηση στις πωλήσεις της με ποσοστό αύξησης 9.1%, συνεχίζοντας όμως ακόμη να μένει πολύ μακριά από Apple και Samsung.

Από την άλλη, την μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων εμφάνισε η Amazon, η οποία πούλησε 69.9% λιγότερα Kindle tablets σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Οι μειώσεις στις πωλήσεις των tablet είναι λογικές και αναμενόμενες καθώς η οθόνη των κινητών τηλεφώνων μεγαλώνει συνεχώς, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για μία, ελάχιστα πλέον, μεγαλύτερη οθόνη.

Πηγή

Ραφαήλ Ζιώρης

Επεξεργάστηκε την 3 Φεβρουαρίου 2015 9:42

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.