Νέα εποχή στις χρεώσεις Συμβολαίου με την υπηρεσία FREEZE της COSMOTE

Την εμπορική διάθεση της νέας πρωτοποριακής υπηρεσίας “FREEZE” ξεκινά η COSMOTE, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στις χρεώσεις και δίνοντας στους πελάτες συμβολαίου, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, τη δυνατότητα να συνεχίζουν να μιλούν, ενώ η χρέωση έχει σταματήσει.

Συγκεκριμένα, με τη νέα υπηρεσία “FREEZE” ο συνδρομητής της COSMOTE, που πραγματοποιεί κλήσεις προς προορισμούς COSMOTE, χρεώνεται μόνο τα τρία πρώτα λεπτά ομιλίας, ενώ για τα επόμενα είκοσι επτά λεπτά η ομιλία είναι εντελώς δωρεάν. Από εκεί και έπειτα, ο συνδρομητής αρχίζει να χρεώνεται μόνο μετά από το τριακοστό λεπτό της κλήσης. Και όλα αυτά, με το πολύ χαμηλό μηνιαίο πάγιο των 3,5€.

Με την υπηρεσία “FREEZE” η COSMOTE «παγώνει» τις χρεώσεις, απελευθερώνοντας τη χρήση του κινητού τηλεφώνου και απαλλάσσει το συνδρομητή από το άγχος της χρέωσης και της σύντομης κλήσης. Η νέα υπηρεσία ισχύει για όλες τις κλήσεις προς συνδρομητές COSMOTE, χωρίς κανέναν περιορισμό στον αριθμό των κλήσεων, κάθε μέρα, 24 ώρες το 24ωρο.

Η υπηρεσία “FREEZE” διατίθεται στα νέα οικονομικά προγράμματα συμβολαίου COSMOTE 60 έως 1000, στα Προνομιακά προγράμματα COSMOTE 60 έως και 1000, στα προγράμματα COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 1, 2 και 3, καθώς και στα προγράμματα COSMOTE ADSL 120, 240 και 480.

Η νέα υπηρεσία μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα του εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων της COSMOTE ή καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE στον τετραψήφιο αριθμό 1212 από κινητό τηλέφωνο COSMOTE.
Προσηλωμένη στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει το ευρύ φάσμα των καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών της, προσφέροντας ολοκληρωμένες, ευέλικτες και οικονομικές λύσεις επικοινωνίας.

Επεξεργάστηκε την 27 Ιανουαρίου 2008 17:15

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.