Word of mouth

, Kudos στην Communication EffectΚαθημερινά παραλαμβάνω αρκετά press kit είτε στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο είτε μέσω courrier και απλού ταχυδρομείου. Εχθές το πρωί έλαβα με courrier ένα πακέτο από τη Microsoft το οποίο περιείχε το νέο videogame Viva Pinata για το Xbox360. Η αλήθεια είναι ότι με τόσα και τόσα press kit που έχω λάβει δεν συγκινούμε εύκολα με το περιεχόμενο, πόσο μάλλον όταν είναι ένα παιχνίδι για μικρά παιδιά, όπως το Viva Pinata.

Το πακέτο ήταν αρκετά βαρύ και στην αρχή χάρηκα μήπως και περιείχε ένα Xbox360 που είχα ζητήσει από την εταιρεία, όμως τελικά δεν ήταν αυτό. Μαζί με το παιχνίδι ήταν ένα γυάλινο βάζο με ζελατίνια Haribo! Δεν ξέρω γιατί μου έκανε τόση εντύπωση όμως χάρηκα πραγματικά με αυτό το απρόσμενο δώρο και πιστεύω ότι όσοι συνάδελφοι το έλαβαν θα είχαν την ίδια αίσθηση. Ορισμένες φορές το μάρκετινγκ δουλεύει προς όφελος των εταιρειών άλλες φορές πάλι όχι. Όπως στην περίπτωση εταιρείας που διαθέτει τίτλους videogames στη χώρα μας και μου στέλνει τα δελτία τύπου στα Αγγλικά, λες και εγώ δεν ήξερα να πάω να τα βρω στο ίντερνετ. Στέλνοντάς μου λοιπόν ξερά τα δελτία τύπου έχει την εντύπωση ότι θα μπω στη διαδικασία να τα διαβάσω και να τα καθαρογράψω στα ελληνικά. Αυτή η εταιρεία μάλλον χρειάζεται τις συμβουλές τις Communication Effect που “τρέχει” τις ενέργειες του Xbox360 της Μicrosoft.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
che guevara

Eργάζομαι στον χώρο της επικοινωνίας αρκετά χρόνια και από την πρώτη στιγμή θεωρούσα ότι οι πιο κακομαθημένοι συντελεστές του χώρου είναι οι δημοσιογράφοι. Νομίζω ότι είναι προφανές πως ένας press kit κανονικά δεν θα πρεπε να είναι τίποτα παραπάνω από την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών που χρειάζεται ένας δημοσιογράφος που με βάση την κρίση του θα επέλεγε να δημοσιεύσει ή όχι. Σήμερα λοιπόν έχουμε φτάσει ο δημοσιογράφος να “βγάζει πιο πολλά” από τα εταιρικά δώρα, παρά από το μισθό του. Τα δελτία τύπου είναι με τέτοιο τρόπο γραμμένα, που δεν χρειάζεται να κάνει κάτι περισσότερο από ένα copy paste. Όποιος στείλει το πιο ακριβό Press Kit κέρδισε και τη θέση στη στήλη. Οι δημοσιογράφοι σήμερα μοιάζουν περισσότερο με ξανθιές κακομαθημένες bimbo οι οποίες περιμένουν τον “χορηγό” που θα κερδίσει χώρο στη ζωή τους. Και για να μην παρεξηγηθώ, ευτυχώς υπάρχουν δημοσιογράφοι που αποτελούν εξαίρεση. Όπως επίσης υπάρχουν και χώρες στην Ευρώπη που ο χώρος της επικοινωνίας είναι ακόμα νηφάλιος από τέτοιες υπερβολικές εκφράσεις λείπουν. Υπενθυμίζω ότι εργάζομαι και γω στην ίδια πλευρά μαζί σας και όχι στην αντίπερα όχθη. Όμως το παραπάνω Post είναι προκλητικό. Επίσης αν νομίζετε πως με το να σχολιάζετε αρνητικά το press kit μίας εταιρίας, ετσι… Συνέχεια »

elnina_mak

Αγαπητέ συνάδελφε και συναγωνιστή Che Guevara -καθότι εργάζομαι και εγώ η ίδια στο χώρο της επικοινωνίας-, Δε θα διαφωνήσω μαζί σου στο πρώτο μισό της άποψής σου, γιατί όντως, τουλάχιστον στη χώρα μας, οι δημοσιογράφοι έχουν συνηθίσει σε πολύ καλή μεταχείριση σε σημείο που πολλές φορές γίνεται χάϊδεμα. Όπως θα συμφωνήσω ότι ο χαρακτήρας ενός Press Kit είναι πάνω από όλα πληροφοριακός και εναπόκειται στην κρίση κάθε εκπροσώπου του Τύπου πως θα περάσει στο “χαρτί” την είδηση. Αν σε κάποιους αρκεί το copy paste τότε ο μόνος που βλάπτεται από αυτή την ενέργεια είναι ο ίδιος ο άνθρωπος που το κάνει και γίνεται -επέτρεψέ μου να πω- ρόμπα στους συναδέλφους του. Περνώντας στο δεύτερο μισό της απάντησής σου, δεν βλέπω για ποιο λόγο το γυρνάς σε προσωπικό επίπεδο προς τον άνθρωπο που έχει γράψει το ποστ και μάλιστα με επιθετικό τόνο. Ο Κώστας δεν έχει κάποιο συμφέρον από την παραπάνω δημοσίευση και προπάντων δεν νομίζω πως οφελείται κάνοντας κάποια διαφήμιση. Εξάλλου, σε ποιο σημείο σχολιάζει αρνητικά το press kit? Αν έπρεπε να αναφερθώ κι εγώ προσωπικά σε κάποιον, τότε θα μιλούσα σε εσένα και αν έπρεπε να μαντέψω κι εγώ με τη σειρά μου, θα έλεγα πως εσύ αγαπητέ Che… Συνέχεια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ