Vivodi: 3 μήνες “ενόχληση” με επιστολές και τηλεφωνήματα… Priceless!

14 Ιουνίου 2007 παρέδωσα τα απαραίτητα έγγραφα σε courrier της Speedex για αίτηση σύνδεσης στο πακέτο Telephonet+ της Vivodi (σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ χωρίς πάγιο ΟΤΕ). Από εκείνη την ημέρα και μετά ξεκινάει μια απίστευτη όσο και αληθινή ιστορία.

Μετά την πάροδο περίπου 10 εργάσιμων ημερών δέχθηκα την πρώτη επιστολή της Vivodi με το ταχυδρομείο. Αυτή ανέφερε ότι η εταιρεία κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε να ενεργοποιήσει το συντομότερο τη γραμμή μου, σημειωτέον ότι το διαμέρισμα για το οποίο έκανα την αίτηση, δεν είχε προηγούμενος καθόλου γραμμή ΟΤΕ και όπως με ενημέρωσαν οι γλυκύτατες πλην άσχετες με το αντικείμενο νεαρές σε ηλικία κοπελίτσες της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών, αυτό θα διευκόλυνε τη διαδικασία ενεργοποίηση.

Για να μην σας κουράζω να σας πω ότι από τις 14 Ιουνίου 2007 έως και τις 16 Σεπτεμβρίου 2007 που είχα τελικά την πρώτη συνάντηση με τεχνικό της Vivodi στο διαμέρισμά μου, είχα δεχθεί 6 επιστολές που με καθησύχαζαν ότι όλα πάνε καλά και κάνουν ότι μπορούν και ένα ή δύο τηλεφωνήματα από “γλυκύτατες πλην άσχετες με το αντικείμενο νεαρές σε ηλικία κοπελίτσες της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών”.

Ούτε μια εβδομάδα πριν έρθουν οι τεχνικοί, έστειλα με fax στη Vivodi αίτημα για διακοπή της αίτησης σύνδεσης της υπηρεσίας Telephonet+ μην αντέχοντας άλλο να περιμένω πότε θα δεήσει OTE και Vivodi. Την επόμενη ημέρα με πήραν τηλέφωνο στο κινητό και μου είπαν ότι όλο τον Αύγουστο με έψαχναν στο τηλέφωνο για να έρθουν να κάνουν τη σύνδεση και δεν με έβρισκαν κάτι που φυσικά δεν ισχύει.

Καλοπροαίρετος εγώ την ίδια κιόλας ημέρα έστειλα νέο fax σύμφωνα με υπόδειξη της Vivodi για άρση του αιτήματος διακοπής της αίτησης σύνδεσης και όντως μετά από 2-3 ημέρες με ξαναπήραν τηλέφωνο και κλείσαμε το ραντεβού με τους τεχνικούς για να πραγματοποιήσουν την σύνδεση του Telephonet+.

Τελικά στις 16 Σεπτεμβρίου, τρεις ολόκληρους μήνες μετά την ημέρα αποστολής της αίτησης κατέφτασαν δυο outsource τεχνικοί της εταιρείας με τον εξοπλισμό και το βαλιτσάκι του Μπομπ του Μάστορα. Αφού τους καλημέρισα άρχισαν να ψάχνουν κάποιο box του OTE το οποίο τελικά δε βρήκαν όπως έγραψαν και στο χαρτί με τις βλάβες που μου άφησαν.

Η διαδικασία της σύνδεσης όπως καταλαβαίνετε είχε παγώσει και έφταιγε για αυτό ο ΟΤΕ όπως που είπαν οι δύο outsource τεχνικοί της Vivodi. Θέλησαν μάλιστα να μου παραδώσουν και τον εξοπλισμό κάτι φυσικά που δεν δέχθηκα γιατί αισθάνθηκα ότι με αυτό τον τρόπο ήθελαν ολοκληρωτικά να με δεσμεύσουν έως ότου και αν πραγματοποιούσαν τη σύνδεση.

Μετά από δυο ημέρες ξαναέστειλα (3η φορά fax) με οριστικό αίτημα διακοπής της αίτησης σύνδεσης. Μετά από δύο ημέρες το κινητό ξαναχτυπάει και μια κυρία μου είπε να τις δώσω έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου στην περιοχή για να προχωρήσει η διόρθωση του προβλήματος. Αν έχετε κάνει αίτηση για διαμέρισμα που δεν έχει γραμμή ΟΤΕ θα ξέρετε και εσείς ότι από την ημέρα της αίτησης (3 μήνες πριν) είχα δηλώσει τηλεφωνικό αριθμό και μάλιστα στην ίδια πολυκατοικία.

Ενημέρωσα την κυρία στο τηλέφωνο ότι έχω στείλει με fax αίτηση για διακοπή, έψαξε για λίγο εκεί στο γραφείο της, μου είπε ότι τη βρήκε και κλείσαμε το τηλέφωνο.

Ας κάνουμε τώρα τη σούμα:
Τηλεφωνήματα στο 13880 για να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες πριν κάνω τη σύνδεση: 3 ευρώ
Αποστολή τριών fax με φωτοτυπία της ταυτότητας, από βιβλιοπωλείο: 3 ευρώ
Ενόχληση από τις αλλεπάλληλες επιστολές και τα τηλεφωνήματα: Ανεκτίμητη (priceless)!!!

Καλή σας ημέρα…

Επεξεργάστηκε την 23 Ιουνίου 2008 21:10

Σχόλια

  • Σχετικά με το θέμα των κλήσεων στο κινητό, πιστευω και από προσωπική εμπειρία οτι κάποιοι εναλλακτικοί πάροχοι έχουν πρόβλημα με τα κινητά και δη της Vodafone. Μου έχει τύχει να με καλούν απο αντιπροσωπεία αυτοκινήτου για το σέρβις μου και να μην χτυπά το κινητό μου. Επίσης μου έχει τύχει να μιλάω στο σταθερό και να ζητώ να με καλέσουν στο κινητό επίτηδες από άλλη γραμμή και να μην χτυπάει! Αυτό σαν παρένθεση.
    Σχετικά με την βιβόντι welcome το Greece

  • Ηθελα κι εγω να βαλω vivodi μιας και εχει μια πολυ καλη φοιτητικη προσφορα και η dsl που εχω τωρα ληγει σε κανενα μηνα :)Λες να την αποφυγω καλυτερα ε; δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχουν τοσο μεγαλες καθυστερησεις τοσο η vivodi οσο και αλλες εταιρειες !! Δεν το καταλαβαινουν οτι χανουν πελατες;

  • @cghera: Σε κινητό Vodafone με καλούσαν χωρίς πρόβλημα.

    @tasosvel: Το πρόβλημα νομίζω ότι είναι γενικό και ότι μερίδιο της ευθύνης για την καθυστέρηση έχει και ο OTE. Δεν μπορώ να σου υποδείξω αν θα επιλέξεις Vivodi ή όχι. Απλά κατέθεσα την άσχημη εμπειρία που είχα και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

    Παρένθεση: Εδώ και 10 ημέρες έχω κάνει αίτηση για το Triple play της On Telecoms.

    to be continued...

  • Καλά, η εξυπηρέτηση πελατών και η γενικότερη οργάνωση της Vivodi είναι για τα πανηγύρια! Πέρυσι που ήθελα να πάω από Vivodi ΑΡΥΣ σε shared LLU έκαναν 2 μήνες για την ενεργοποίηση και αυτό αφού τους πλάκωσα στις καταγγελίες και στις επιστολές στα περιοδικά.

    Φέτος έκανα αίτηση τέλη Ιουλίου για το telefonet+, 35 εργάσιμες μου λένε, 2 μήνες πέρασαν ακόμα τίποτα. Ξανά καταγγελία και ευτυχώς κινήθηκαν.. Ολοκληρώθηκαν οι τεχνικές διαδικασίες και είμαι στο στάδιο μεταφοράς του αριθμού μου από τον ΟΤΕ στη Vivodi, σε 10 μέρες όπως μου είπαν θα ΄μαι ΟΚ.

  • @John Karakatsanis: Όταν λες καταγγελίες, έκανες κάτι άλλο εκτός από το να στείλεις επιστολές σε περιοδικά; Θα χρειαστώ την εμπειρία σου για να στριμώξω την On Telecom αν το παρακάνει. Το σίγουρο πάντως, όποιος και να φταίει, είναι ότι δεν θα έπρεπε αυτά να συμβαίνουν. Αν όλα ήταν καταπληκτικά σε αυτή τη χώρα, μέσα σε 2-3 μέρες έπρεπε να ετοιμάζονται όλα.
    Σήμερα θα παρακολουθήσω το συνέδριο Info-Com https://www.info-com.gr/ όπου είναι προσκεκλημένος και ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστής Χατζηδάκης, ίσως θα πρέπει να του κάνω κάποιες ερωτήσεις.

  • Πέρυσι είχα κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ, δημοσίευσα posts για το θέμα στο blog μου (JohnKarakatsanis.gr), το adslgr.com και έστειλα και επιστολές στα περιοδικά (το θέμα μου δημοσιεύτηκε στο RAM και το Computer Για Όλους).

    Φέτος αν έβλεπα ότι θα καθυστερούσαν κι άλλο, εκτός από την ΕΕΤΤ, θα προχωρούσα σε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών κλπ.

  • Θα αρχίσω από αύριο τα τηλέφωνα στην On Telecoms και μετά το πέρας των 25-35 εργάσιμων που έχω υπογράψει θα κινηθώ επιθετικά.

  • Περνάνε οι μέρες και δεν έχω κανένα νέο από την On Telecoms. Το πιο ενοχλητικό δε, είναι ότι κάθε φορά που τηλεφωνώ στο 13801 για να μάθω για την πορεία της αίτησής μου, ενημερώνομαι από τηλεφωνητή ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες και να δοκιμάσω αργότερα.

    Αν είναι δυνατόν. Δεν έχω ξαναδεί πελάτες να κυνηγάνε τους πωλητές.

  • Απαράδεκτη και η εξυπηρέτηση της On Telecoms. Έπειτα από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα δώ και 4 ημέρες στο 13801 (παραμένοντας στην αναμονή χωρίς αποτέλεσμα και χρεώνοντας τον λογαριασμό μου, σσ. τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι δωρεάν), τελικά κατάφερα σήμερα να μιλήσω με μια κοπέλα. Παρακαλώ, καλημέρα σας μου λέει, τις απαντάω έχω κάνει αίτηση για το πακέτο όλα σε ένα και θα ήθελα να με ενημερώσετε για την πορεία της. Χωρίς να μου δώσει καμία ευκαιρία να της απαντήσω μου λέει απότομα... περιμένετε να σας συνδέσω με το τεχνικό τμήμα... μου το κλείνει και η γραμμή "πέφτει" (καταλυμένο!!!!).

    Τι να πω ρε παιδιά, έχω χάσει πάσα ιδέα για το ίντερνετ στη χώρα μας. Αν δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε μεγάλο αριθμό ταυτόχρονων αιτήσεων συνδρομητών, κλείστε το μαγαζί. Μην μας δεσμεύετε με θα... και θα... και παραμένουμε εν έτη 2007 χωρίς τα απαραίτητα.

    Κλείστε το μαγαζί!!!!!!!!!!!!!!!

  • vivodi & cable tv
    Λόγω προσφοράς που είχαν αρχές του 2007 με απεριόριστες κλήσεις δωρεάν Internet
    με καλή ταχύτητα και όλα αυτά με 35 ευρώ μέχρι 31/12/07 αποφάσισα να κάνω την σχετική αίτηση
    γύρω στις 20 Μαρτίου 2007. Γύρω στις 12 Ιουνίου 2007 και μετά από πολλές ενοχλήσεις μου μας
    έφεραν τον αποδικωποιητή. Από την πρώτη στιγμή είδαμε μαζί με τον τεχνικό ότι έκανε
    "flickering" στην οθόνη αλλά μας είπε ότι πρέπει να φταίει το καλώδιο που είχαμε.Πήραμε το
    καλώδιο δοκιμάσαμε αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Τους ενημέρωσα άμεσα και μου είπαν να
    στείλουμε τον αποδικωποιητή να δουν μήπως έχει κάποιο πρόβλήμα. Ενα μήνα μετά και μετά από
    δική μου ενόχληση ,μου είπαν ότι δεν το είχαν δει ακόμη αλλά θα το έβλεπαν ,άμεσα.
    Μετά από μερικές μέρες μου τον στέλνουν πίσω χωρίς κανένα σημείωμα που να αναφέρει αν ελέγχθη-
    κε αν είχε ή δεν είχε πρόβλημα. Πάλι το ίδιο αποτέλεσμα !!!!
    Τους λέω να στείλουν τεχνικό να δει τι γίνεται και μου λένε ότι θα πληρώσω την επίσκεψη
    κάτι που δεν δέχθηκα . Ζήτησα να με γυρίσουν στο προηγούμενο πρόγραμμα που ήμουν με 29
    ευρώ τον μήνα αλλά το είχαν αλλάξει και είχε 35 ευρώ ,οπότε έμεινα σε αυτό που ήμουν.
    Το μόνο που κατάφερα (ο αποδικωποιητής είναι ακόμη στο κουτί) είναι να μου κόψουν πιστωτικό
    τον πρώτο μήνα που διαπιστωμένα δεν είχα cable t.v μια που τους είχα στείλει τον αποδι-
    κωποιητή (κάτι ήταν και αυτό).Επειδή η προσφορά λήγει τέλος του 2007 θα δω τι θα κάνω και αν
    με συμφέρει να πάω σε άλλη εταιρεία ή να παραμείνω σε αυτούς μια που όπως έχω καταλάβει
    ναι μεν ο ΟΤΕ μας τα έπερνε αλλά ήταν και ο μόνος αξιόπιστος στις υπηρεσίες του ενώ οι
    υπόλοιποι είναι για την "αρπαχτή" .
    Βοήθεια μας λοιπόν και καλές μάχες !!!!!!!

  • Πραγματικά ο ΟΤΕ τσούζει αλλά είναι πολύ γρήγορος. Δευτέρα έκανα σύνδεση για Conn-X σε ήδη υπάρχουσα γραμμή ΟΤΕ στο εξοχικό μου και την Πέμπτη ενεργοποιήθηκε και μου έδωσαν τους κωδικούς. Βέβαια και με τον OTE είχα πρόβλημα γιατί όπως μου είπαν στο τηλέφωνο "δεν συγχρόνιζε η γραμμή του ADSL". Τελικά όμως επιδιορθώθηκε τηλεφωνώντας στις βλάβες του OTE.

    Αυτό που μου έκανε εντύπωση με την γραμμή εξυπηρέτησης ADSL του OTE είναι ότι λειτουργεί καθημερινά έως τις 21:00!!! Δηλαδή ρε παιδιά μόνο μέχρι αργά το απόγευμα χαλάει το ίντερνετ ή αν κάποιος χριστιανός γυρίζει αργά από τη δουλειά και έχει πρόβλημα πάει τελείωσε? δεν υπάρχει Θεός για αυτόν!!!

    Απίστευτα πράγματα....

  • Επανέρχομαι σήμερα στο θέμα με την ταλαιπωρία μου μας προξενούν οι εναλλακτικοί πάροχοι. Το πρόβλημά μου όμως αυτή τη φορά δεν είναι με αυτούς, Vivodi και On με έχουν ταλαιπωρήσει αρκετά, η πρώτη με μια αναμονή 3 μηνών χωρίς αποτέλεσμα και η δεύτερη με τις απαράδεκτες υπηρεσίες που μου παρέχει καθημερινά...

    Αυτή τη φορά το πρόβλημά μου είναι με την OTEnet. Από εχθές φιλοξενούμε στο σπίτι των γονιών μου στο Λαγονήσι. Έχω έρθει από εχθές μιας και σήμερα που πετάω για Βαρκελώνη το αεροδρόμιο είναι πιο κοντά και θα με πετάξει ο πατέρας μου.

    Από χθες λοιπόν έχω κάνει ήδη μαι φορά restart το modem (Speedtouch) μιας και η σύνδεση ADSL διακόπτετε και να φανταστείτε ότι δεν έχουν συμπληρωθεί ούτε 18 ώρες από τότε που το ενεργοποίησα. Αυτό προς απάντηση και στο σχόλιο του Παύλου για σταθερή(;) OTEnet
    https://www.techblog.gr/internet/on-telecoms-on-sms/

  • ΠΑΡΤΕ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΗ VIVODI !

    Ειναι εξωφρενικο! Η Vivodi εχει πλεον υποχρεωσει το προσωπικο της που απαντα στο 13880 (τηλ εξυπηρετησης πελατων) να μην αναφερουν το ονομα τους με κανεναν τροπο και σε κανεναν!!!!
    Η απαντηση τους οταν τους ρωτας "με ποιον μιλω παρακαλω" ειναι "θεση 101,2,3" κοκ.
    Οι ξεφτιλες ειναι τοσα τα προβληματα και τα παραπονα που εχουν απο τα θυματα πελατες τους ,που τωρα πια δεν εχουν ουτε το θαρρος να σου πουν ουτε καν το ονομα τους ! Αν αυτο θεωρουν οτι ειναι σερβις, ειναι πολυ γελασμενοι και θα το καταλαβουν πολυ συντομα. Οι ρεζιλιδες!
    Διαβαστε τωρα και την προσωπικη μου περιπετεια (email που αναγκαστηκα να τους στειλω μετα απο αμετρητα τηλεφωνα διχως αποτελεσμα) για να παρετε μια -πολυ μικρη σας διαβεβαιω- γευση...

    Κυριοι, την 31/03/08 ελαβα λογαριασμο (αρ.τηλ 21049*****) με προηγουμενο υπολοιπο 49.68 ευρω.
    Την ιδια μερα σε καταστημα της eurobank σας κατεθεσα το ακριβες ποσο.
    Στις 26/05/08 λαμβανω ειδοποιηση προσωρινης διακοπης της συνδεσης μου για το δηθεν ανεξοφλητο ποσο.Τηλεφωνω αμεσως στο 13880 και η ΑΝΩΝΥΜΗ θεση 113 μου ζητα να σας στειλω με φαξ την αποδειξη της τραπεζας ,ως ΔΕΝ ειχα καμμια υποχρεωση να πραξω αφου η μη ενημερωση της εταιριας σας ,θα επρεπε λογικα να απασχολει εσας και την τραπεζα κι οχι τον πελατη. Μου ζητησε επισης η "θεση 113" να ξανατηλεφωνησω στην ιδια την επομενη μερα, για να επιβεβαιωθει οτι οντως το φαξ παρεληφθει απο τις υπηρεσιες σας, διαβεβαιωνοντας με οτι θα βρισκεται οπως παντα στην θεση της η "αγνωστη κυρια".
    Σημερα 27/05/08 και ωρα 12:09 απο το καταστημα με αρ.τηλ. 21049***** σας εστειλα το φαξ και τηλεφωνησα για την επιβεβαιωση.
    Η "θεση 103" μου απαντησε μετα απο ατελειωτη αναμονη
    1.οτι η θεση 113 ειναι απασχολημενη.
    2. οτι η θεση 113 δεν ειναι στη θεση της.
    3. οτι επρεπε να στειλω το φαξ στον αρ.2117503801 κι οχι στο 2117503701 που το εστειλα εγω.
    4.οτι θα πρεπει να το ξαναστειλω
    5. οτι δεν υπαρχει προισταμενος ο οποιος θα μπορουσε να με εξυπηρετησει
    Μετα απ αυτα ερωτω εγω.

    Γιατι δεν μας λετε τα ονοματα σας?
    Γιατι ουτε στο site σας, ουτε στην ειδοποιηση διακοπης, ουτε στο λογαριασμο δεν υπαρχει το νουμερο φαξ 2117503801, παρα μονο το 2117503701 για επικοινωνια?
    Γιατι δεν μας ενημερωνουν ουτε οι "θεσεις" (πχ 103,113) κλπ, για την υπαρξη αυτου του αρ. φαξ?
    Γιατι πρεπει εγω να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιοτητες σας τοσες μερες τωρα, ενω εχετε οι ιδιοι προβλημα με τις τραπεζες που συνεργαζεστε?
    Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο να μου πει καποιος ,αν τελικα πηρατε το φαξ μου κι αν ειναι ολα οκ?
    Για ολους αυτους τους λογους και εαν δεν επικοινωνησει μαζι μου καποιος απο τους υπευθυνους σας, σας ενημερωνω οτι :

    Σε περιπτωση που γινει διακοπη της συνδεσης μου, θα κινηθω δικαστικα εναντιων και της vivodi ,αλλα και των συγκεκριμμενων "θεσεων" που οχι μονο ΔΕΝ με εξυπηρετησαν αλλα μου προκαλεσαν απιστευτα νευρα, ταλαιπωρια , αγανακτηση, περιττα εξοδα και χαμμενες ωρες απο την εργασια μου. Εννοειται πως για τη σταση σας θα διαμαρτηρηθω στην ΕΕΤΤ, στην ΓΓΚ, στον συνηγορο του πολιτη και σε καθε αλλη αρμοδια αρχη.

    Αγανακτισμενος για το απαραδεκτο σερβις και την εξωφρενικη σας συμπεριφορα

    ******πουλος Τακης
    Κωδ.συνδρομητη ########
    eurobank καταστημα 0208 νικαιας τηλ 2104923323
    δελτιο καταθεσης 31/03/08 σε λογαριασμο πελατη(vivodi) με αρ.0026.0093.67.0200028421
    update:Απο το πρωι στις 11:55΄ και μεχρι αυτη την ωρα (19:00΄) κανενα γαιδουρι δεν εχει φιλοτιμηθει να απαντησει στο email μου!

  • @exoaptonkyklo: Φίλε μου σε καταλαβαίνω απόλυτα. Συμπάσχω μαζί σου και διαβάζοντας το σχόλιό σου αισθάνθηκα σαν να τα έχω τραβήξει και εγώ αυτά.
    Στην On Telecoms ευτυχώς ακόμα μας λένε το όνομά τους (λες να δίνουν ψεύτικο;) και η αναμονή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τις τελευταίες δυο φορές που πήρα ήταν κοντά στα 5 λεπτά. Εδώ να σου εκμυστηρευτώ ότι αν και αντιμετωπίζω ακόμα κάποιας προβλήματα με τη σύνδεση και κάτι λογαριασμούς (θα αναφερθώ πιο κάτω) δεν τολμούσα να τους πάρω τηλέφωνο στο 13801 γιατί σκεφτόμουν την αναμονή (έως και 59 λεπτά με το χρονόμετρο εγώ προσωπικά) και γιατί όχι και το κόστος αυτής γιατί όπως ξέρουμε όλο μας χρεωνόμαστε τα τηλεφωνήματα στο τμήμα "εξυπηρέτησης" πελατών όλων των εταιρειών!!!

    Που λες σε ότι αφορά τους λογαριασμούς, είχα στείλει παλιότερα με ΦΑΞ το αριθμό της πιστωτική μου κάρτας ώστε να εξοφλείτε αυτόματα ο λογαριασμός μου. Έλα όμως που συνέχισαν να μου έρχονται κανονικά οι λογαριασμοί ανεξόφλητοι. Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να μην τους πληρώνω και αν θέλουν να με πάρουν αυτοί τηλέφωνο να με ρωτήσουν το γιατί.

    Τελικά άφησα δύο ολόκληρους μήνες απλήρωτους και στον τελευταίο λογαριασμό (το τρίτο) μου ήρθε το ποσό των 95 ευρώ. Αφού είδα λοιπόν ότι δεν μασάνε και η υπομονή τους δεν εξαντλείται, αναγκάστηκα και πήρα τηλέφωνο στο 13801 να ρωτήσω γιατί δεν εξοφλούνται οι λογαριασμοί μου με την πιστωτική. Το παλικάρι στην άλλη άκρη της γραμμής μου είπε ότι έχουν λάβει το ΦΑΞ και του κάνει εντύπωση που δεν έχει δρομολογηθεί το αίτημά μου. Μου είπε επίσης ότι θα ενημερώσει αυτός το τμήμα λογαριασμών.

    Πήγα λοιπόν και εγώ την ίδια μέρα και πλήρωσα το υπόλοιπο των δυο λογαριασμών και μετά από 2-3 μέρες μου ήρθε επιστολή που αναφερόταν στο ποσό του πρώτου λογαριασμού (33,62 ευρώ) και ότι αν δεν το πληρώσω από την ημέρα που εκδόθηκε η επιστολή και έως 15 μέρες θα μου διακόψουν προσωρινά τη σύνδεση μέχρι να τους στείλω με ΦΑΞ το αποδεικτικό εξόφλησης του ποσού.

    Όλα καλά λοιπόν μέχρι εδώ για την On Telecoms, έχουν λάβει το ΦΑΞ, δεν έχουν κάνει τίποτα, πλήρωσα και τους δυο ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς και μόλις εχθές έληξε και η προθεσμία του τελευταίου ποσού (που φυσικά δεν πήγα να πληρώσω γιατί υποτίθεται ότι το παλικαράκι θα ενημέρωνε το τμήμα λογαριασμών για την πιστωτική μου κάρτα.

    Α και να μην ξεχάσω και ένα καλό για το τέλος, πριν από 3-4 μήνες μου έστειλαν επιστολή ότι μετά από έρευνα στο αρχείο τους δεν έχουν βρει υπογεγραμμένη την αίτηση σύνδεσής μου και μου έστειλαν τα χαρτιά να τα ξανά-συμπληρώσω και να τους τα ξαναστείλω.

    Εννοείτε ότι δεν τους έχω στείλει τίποτα!

  • ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΙΣΤΟΡΗΣΕΙΣ. ΟΜΩΣ ΔΕΧΘΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠ’ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ!
    ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ(!!!) ΝΑΙ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΝ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ TRIPLE PLAY (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ! ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΤΟΥΖΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ!). ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΗ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ. ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ Η ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΩΔΟΣ ΕΙΝΑΙ... ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΤΕ! (ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ;)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΕΛΕΥΘΥΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΒΡΟΓΧΟ, ΛΕΕΙ! ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΧΩ CONNX TALK), ΝΑ ΔΩ ΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΟΥΝ! ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ!!! ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ. ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ.
    Α! ΡΕ ΜΗΛΙΩΚΑ, ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ: "ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ".
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ! ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!

  • Συγχωρήστε με για τα κεφαλαία. Αυτό που δεν ανέφερα πρίν είναι ότι το τηλεφώνημα που δέχθηκα ήταν από την VIVODI η οποία προφανώς αποφάσισε να σκαντζάρει την ανύπαρκτη γραμμή από την ON TELECOMS. Φυσικά η ευγενέστατη telemarketer (τη δουλειά της κάνει η κοπέλλα), με διαβεβαίωσε ότι υπάρχει δίκτυο και ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ! Φυσικά στην περιοχή μου, το Μενίδι, και η ΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΤΥΟ!!! Τώρα εγώ είμαι ηλίθιος και δεν καταλαβαίνω, ή ζω σε λάθος εποχή;

  • @ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Μου κάνει εντύπωση η άνεση με την οποία μας εξιστορείσαι ότι έχεις κάνει αίτηση για σύνδεση εδώ και ένα χρόνο! Εμένα δυο μήνες έκανε η On Telecoms να μου φέρει νέα γραμμή και είχα σπάσει τα τηλέφωνα.
    Αν ισχύει κάτι τέτοιο, σίγουρα και δεν έχω κανένα λόγο να μην σε πιστεύω με τόσα που έχω ζήσει, τότε δίκαια μετά από ένα χρόνο αναμονής θα πρέπει να σου απονεμηθεί το βραβείο για τον πιο cool υποψήφιο πελάτη telecoms.

  • Σημερα 31 εργασιμες ημερες απο την υπογραφη του συμβολαιου στην VIVODI μου βαλανε το internet .Περιοχη κολωνος και εκτος απο αυτο τρεις φορες τουσ πηρα τηλεφωνω και το σηκωσαν κατευθειαν σε διαφορετικες ωρες ! μαλλον παω να παιξω κανα τζοκερ!

  • ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ.Γιατι μια απο τα ιδια επαθα+εγω.Πηρα τηλ.να κανω την αιτηση στην VIVODI,με ρωτησαν το νουμερο μου(το σταθερο)+μου ειπαν οτι αυτη η γραμμη παει μεχρι 2048 ταχυτητα.Ειπα ok,να προχωρησει η αιτηση.Μου την εστειλαν(μαζι με το router)με courier,την υπεγραψα και την ξαναεστειλα.Μετα απο καποιες μερες,μου εστειλαν κωδικο με sms +μετα αpχισε η ταλαιπωρια.Tηλεφωνα στην εξuπ.πελατων +και αναμονη με τις ωρες.Δυο πρωινα δεν πηγα στη δουλεια για να περιμενω ταχα τους τεχνικους,οι οποιοι τηλεφωνικως μου ειπαν οτι ειχαν ερθει τελικα ενα πρωι και δεν εντοπισαν καποια βλαβη και να επιμεινω στην τεχνικη υποστηριξη.(παιξανε να νευρα μου να περιμενω στην αναμονη),ωσπου 55 μερες εστειλα φαξ που απαιτουσα τα χρηματα που ειχα δωσει για το ρουτερ πισω.και μου ειπαν να παω τον εξοπλισμο σε ενα καταστημα πλαισιο και φυσικα να αγορασω κατι απο εκει και οχι να μου δωσουν μετρητα,περιπου 100 ευρω.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ INTERNET EINAI TOY ΓΕΙΤΟΝΑ.

  • Φιλοι μου καλοι γεια σας..εγω αυτο που εχω να πω ειναι οτι η vivodi ειναι απο τις πιο αξιοπιστες εταιρειες..εκανα αιτηση για να συνδεθω στο telefonet+ με 19.90 τον μηνα.να σημειωσω εδω οτι αυτη η τιμη με ολα αυτα που παρεχει ειναι η χαμηλοτερη τιμη της αγορας επειτα απο ερευνα που εχω κανει.μετα απο ενα μηνα μεταφερθηκε η γραμμη μου απο τον οτε στη vivodi και απο τοτε δεν εχω κανενα προβλημα.το τηλεφωνο μου λειτουργει κανονικοτατα και η ταχυτητα στο ιντερνετ ειναι πολυ γρηγορη..επισης θα ηθελα να αναφερω σε αυτο το σημειο οτι η τεχνικη υπηρεσια της vivodi με εξυπηρετει αμεσως και ειναι χωρις χρεωση.το τηλεφωνο ξεκιναει απο 800 και ειναι και χωρις χρεωση.εγω λοιπον αυτο που εχω να πω ειναι οτι την vivodi δεν θα την αλλαζα με καμια αλλη εταιρεια..και φυσικα ολοι πρεπει να φυγουν απο τον οτε..δεν αξιζει φιλοι μου να πληρωνουμε κατι που δεν μας προσφερει τιποτα..vivodi εισαι τρελα...

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.