Το Motorola RAZR ΧΤ910 είναι ένα από τα πιο όμορφα smartphones που κυκλοφορούν (Δεκέμβριο στη χώρα μας). Εντυπωσιακός σχεδιασμός με πάχος μόλις 7.1 χλστ. μέταλλο, γυαλί, και Kevlar σε μαύρο αυστηρό χρώμα όπως όλα τα “μεγάλα” smartphones της Motorola. Πως θα σας φαινόταν να παρουσιαστεί και σε λευκό χρώμα; Δεν μπορώ να το φανταστώ με […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Κουκλί θα ναι!
όχι ρε γαμώτο..!! και μόλις πριν μία βδομάδα αγόρασα το μάυρο…
εμενα ρε παιδια αυτο κινητο δεν μου πολυαρεσει.. να το δω και σε λευκο μηπως αλλάξω γνώμη..
η wind έχει στη σελίδα της το Motorola Razr με 599€
https://www.wind.com.gr/gr/gia-ton-idioti/kinita-amp-suskeues/kinita-suskeues/view-device/?deviceid=310
φιλε giorgos δεν πειράζει αν θες δωσε μου μενα το μαυρο και μετα παρε εσυ το ασπρο οχι τιποτα αλλο απλα και μονο για να μην στεναχωριέσαι…φιλικα 🙂
Όντως αν το πίσω Kevlar καπάκι παραμείνει μαύρο, θα είναι χαλιά.
Δεν νομίζώ όμως να το αφήσουν έτσι.
Αν πραγματικά βγει σε άσπρο και κάνουν το Kevlar άσπρο, και το γυαλιστερό μέρος που περιβάλλει την κάμερα και το φλας το κάνουν και αυτό άσπρο, θα είναι πανέμορφο!
….αν και πήρα το 4s ….. το γουσταρω το motorola….. ειναι αλλη κατάσταση. Γι αυτούς που ζήσανε τη κινητή τηλεφωνία από τα παιδικά της στάδια. Panafon Telestet με πάγιο 10.000 δρχ+φπα= 11.800 χωρις τιποτε free….με καρτα sim σε μεγεθος αεροπλανοφόρου class nimitz…..και μετά το startac 85.Ενα μηνιάτικο τότε ολόκληρο.