Πλαφόν από την ACS σε όλους τους πελάτες, η Γενική Ταχυδρομική ρολάρει σιγά-σιγά

, Πλαφόν από την ACS σε όλους τους πελάτες, η Γενική Ταχυδρομική ρολάρει σιγά-σιγά

Το δράμα των εταιρειών ταχυμεταφορών συνεχίζεται και κατά συνέπεια συνεχίζεται και το δράμα όλων εμάς που περιμένουμε το δέμα μας και αυτό καθυστερεί αρκετές ημέρες. Συνεχίζεται όμως και το δράμα των ιδιοκτητών ηλεκτρονικών καταστημάτων που απαντούν στα τηλεφωνήματα εξοργισμένων πελατών σαν να φταίνε οι ίδιοι για τις τεράστιες καθυστερήσεις που παρατηρούνται – ακόμα περισσότερο – την περίοδο αυτής της δεύτερης καραντίνας.

Update 11/12/2020: Διαδικασία λειτουργίας καταστημάτων Click Away

Διαβάστε τα σχόλια εδώ για τις καθυστερήσεις της Speedex

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τα χέρια ψηλά σηκώνει και η ACS και έχει επιβάλει πλαφόν σε όλους του πελάτες της. Συγκεκριμένα μαθαίνουμε ότι στην ACS υπολογίζουν το μέσο όρο αποστολών κάθε πελάτη και επιτρέπουν να στείλουν ακριβώς τα μισά δέματα-παραγελίες. Μαθαίνουμε επίσης ότι η αν και η Γενική Ταχυδρομική είχε κάνει παύση παραλαβών για 4 ημέρες αρχίζει να ρολάει και πάλι σιγά-σιγά, ενώ τα περισσότερα παράπονα φαίνεται πως έχουν οι πιο πολλοί από τα ΕΛΤΑ.

Από υπάλληλο εταιρείας ταχυμεταφορών μαθαίνουμε ότι ορισμένοι εργάζονται σχεδόν 15 ώρες την ημέρα έχοντας κάνει “συμφωνία κυρίων” με τον εργοδότη τους για πληρωθούν οι επιπλέον ώρες εργασίας…

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

72 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Σάκης

Οι προσλήψεις σας πέρασαν από το μυαλό; Το σκηνικό αυτό παίζει από την αρχή του έτους και για 1 χρόνο θα τραβήξει ακόμα. Από την άλλη η Ελλάδα σε αγορές από το ίντερνετ είναι πολύ πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, οπότε και αναμένεται να αυξηθούν.

Γωγω

Γιατί να κάνουν προσλήψεις?Αφού κανείς μας δεν θα διεκδικήσει την ημερήσια αποζημίωση που δικαιούμαστε για μη έγκαιρη παράδοση.θα παραλάβουμε οοοοοοοοταν έρθει,σε όποια κατάσταση έρθει θα το ξεχάσουμε και θα θυμηθούμε να φωνάξουμε όταν ξαναγίνει.τους έχουμε κάνει μάγκες.

Γιώργος

Πως το διεκδικουμε αυτο, δε το γνωριζα

Τάκης

Email σε αυτους και αν δεν απαντήσουν αναφορά στην ΕΕΤΤ

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΌΛΥΤΑ ΜΑΖΊ ΣΑΣ!!!

Σπυρόπουλος θεμης

Αντί να κάνουν προσλήψεις ,αρέσκονται στο να κοροϊδεύουν όλο τον κόσμο .Δε γίνεται να βγει η δουλειά τους ,μ αυτό το προσωπικό που έχουν .Αλλά όλα στο βωμό του χρήματος και της κονομας.Απαραδεκτοι όλοι τους.Με το γάιδαρο να τα έστελναν ,πιο γρήγορα θα τα παραλαμβάναμε όλοι .
Ελλαδισταν το μεγαλείο σου .
ΑΙΣΧΟΣ

Ανώνυμος

Εσύ ρε φίλε εξυπνε εργάζεσαι αυτό το καιρό??αν όχι γιατί δεν πας εσύ όχι εθελοντικά επί πληρωμής να εργαστείς σαν κούριερ αυτό τον καιρό που είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα…. θέλω να μου απαντήσεις θα πήγαινες??????? για να μάθεις κιόλας για πιο λόγο δεν γίνονται προσλήψεις που γίνονται αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και να δεις και από μέσα τα πράγματα και θά σού πω εγώ αν θά ξανά πειςτ τίποτα μετά….. περιμένω την απάντηση σου

Ορέστης

Εσυ πιο έξυπνε τι ακριβώς προσπαθείς να δικαιολογησεις με το μηνυμα σου? Τις μεταφορικές η τα παιδιά που εργάζονται σε αυτές? Με τα παιδιά δε εχει κανένας μας θεμα αλλα με τις διοικήσεις τους. Φυσικά και εχει άπειρο κόσμο που θα πάει να δουλεψει. Φυσικά και γίνεται χαμός γιατί δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός, φυσικα και θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα και φυσικα πρέπει να επέμβει εισαγγελέας και η προστασία καταναλωτή γιατί ουτε τις τιμές τους ρίξανε ουτε τα χρονοδιάγραμμα που πληρώνονται ακολουθούν.

Ανώνυμος

Φυσικά και θέλω να δικαιολογήσω τα παιδιά αλλά και τις διοικήσεις τους (όχι τα μεγάλα κεφάλια…. ελπίζω να καταλάβεις)… περί του άλλου που λες ότι υπάρχει άπειρο κόσμο που θα πάει να δουλέψει δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα όπως όλοι μας πιστεύουμε……3 άτομα από το στενό οικογενειακό μου περιβάλλον είναι εργαζόμενοι σε εταιρείες κούριερ οπότε ξέρω ακριβώς την διαδικασία για να μπορέσει κάποιος που δεν είχε καμία σχέση με αυτό το αντικείμενο εργασίας να μπορέσει να εργαστεί σωστά…. τέλος πάντων βαριέμαι τώρα με εξηγήσεις…..

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΕΆΝ ΒΑΡΙΈΣΑΙ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΆΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΣΧΘΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΕΙ ΣΟΒΑΡΆ ΝΑ ΒΡΕΙ. Α Κ ΕΠΙΠΛΈΟΝ Ο COURIER ΔΕ ΦΤΑΊΕΙ ΣΕ ΤΊΠΟΤΑ Κ ΟΎΤΕ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΤΥΧΊΟ Η ΚΆΠΟΙΑ ΤΡΟΜΕΡΉ ΕΞΕΙΔΊΚΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ

ΔΡΑΚΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

Σιγά καλέ την εξειδίκευση. Εδώ αγκαζάρουν ταξί για μεταφορές. Έχει ο ταξιτζής …. σπουδάσει ντελιβεράς?

Ατομο

Όχι άλλα ξέρει οδούς και περιοχές όπου οι καινούργιοι υπάλληλοι θα χρειαστούν μήνες μέχρι να μαθουν

Δώρα

Τις τιμές τις έχουν αυξήσει, έχω αυτή την εντύπωση. Κ συμφωνώ απολυτα μαζί σας! Στον παράδεισο του καπιταλισμού είμαστε τα μόνα θύματα. Αφού οι θύρες είναι τα αφεντικά μας, σε όποιον κλάδο…

ΔΡΑΚΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

Πες τα χρυσόστομε! Όλοι έχουμε αγανακτήσει μ’αυτήν την κατάσταση. Και το τραγικό είναι ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά για να ενημερωθείς. Ένα ολόκληρο πρωινό έμεινα στο τηλέφωνο προσπαθώντας και τελικά αποφάσισα να πάω επί τόπου. Μία ουρά ενός χιλιομέτρου και μετά από μιάμιση περίπου ώρα, μπήκα μήπως παραλάβω το πακέτο, αλλά με πληροφόρησαν ότι δεν έχει φτάσει. Ο Γολγοθάς ενός παραλήπτη!!! ACS.

Chris_gian

Να σας ενημερώσω κι εγώ μιας και δουλεύω σε εταιρία κουριερ και δεν μπορείτε να φανταστείτε το τι τραβάμε και το τι ακούμε από τον καθένα… Ότι ζητάμε προσωπικο εδώ και ένα μηνα και δεν έρχεται κανείς για δουλειά…

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΑ ΒΆΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΖΗΤΆΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΏΝ η ΑΝΑΖΗΤΟΎΝ ΑΥΤΟΊ Κ ΔΕ ΒΡΊΣΚΟΥΝ???

Aris

Με τι μισθό ψάχνετε προσωπικό; με μισθό Πακιστάν;;;

Kristin

Αυτό είναι δικό σας πρόβλημα εφόσον στη παραδόση λέει 2 με 3 εργάσιμες μέρες το δέρμα παραδίδετε θα τα ακούτε άμα δεν τα παραδίδετε ,δλδ εμείς που περιμένουμε έδω και μείνεις για μια παραγγελεια να έρθει τι να πούμε σας ευχαριστούμε που την αργείτε η ότι το έχουμε ανάγκη αυτό που έχουμε παραγγείλει και το θελουμε όσο ποιο γρήγορα!

Dimitris

Η ΕΕΤΤ ζει; Υπάρχει;; Ο συνήγορος του καταναλωτή; Το υπουργείο εμπορίου;;; Νεκρά όλα…. Ζήτω το Ελλαδισταν

ΓΙΩΡΓΟΣ

Έκανα παραγγελία μια τηλεόραση στις 26/11 και μέχρι σήμερα 10/12 δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από easy mail και speedex…!!
Πραγματικά έλεος δεν υπάρχει κανένας για να τους κάνει έλεγχο και να βάλει ένα στοπ μέχρι να εξυπηρετηθούν τα παλιά δέματα…

Αθανάσιος

Καλησπέρα Γιώργο..
Δούλευα για easymail,,, είναι απαράδεκτοι..
Είχα μέρα πάρα μέρα αποιλες να πηγαίνω ποίο γρήγορα και ποίο πολλά δέματα…
Δεν δίνουν έξτρα μεροκάματα για να υπάρχει κέρδος..
Απλά…

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΑΣ ΤΑ ΔΕΙ ΛΊΓΟ ΠΟΙΟ ΠΆΝΩ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ

Μαικ

Γιαυτό πληρώνουμε παραπάνω χρήματα για να μπορούν να είναι στην ώρα τους τα δέματα ναι οχι να αργούν

Αγγελική

Έχω πληρώσει ήδη την παραγγελία μου από τις 13 Νοεμβρίου και απο τις 18 Νοεμβρίου βρίσκεται στο κέντρο διαλογής Αττικής μέχρι σήμερα, έτσι για να παίρνει τον αέρα του το δέμα!! Ελτά πόρτα πόρτα… απίστευτοι!

Νένα Μ.

Απαράδεκτες οι διοικήσεις των ταχυμεταφορων. Οι διοικήσεις, όχι οι υπάλληλοι. Τα τηλεφωνικά κέντρα τους ανύπαρκτα.. Έχω προπληρωμένη παραγγελία από 22/11 και δεν έχω παραλάβει. Μένω Θεσσαλονίκη, φαντάζομαι τι θα γίνεται σε πιο απομακρυσμενους νόμους ή νησιά. Με το ΚΤΕΛ θα είχαν φτάσει από μέρες….

ιφπετ

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν θέσεις εργασίας στην διοίκηση με αρκετά καλό μισθό.Δεν πάτε να δώσετε τα φώτα σας;

Ανώνυμος

Πες τα ρε φίλε………….

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΕΣΎ ΔΙΆΒΑΣΕ ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ ΛΊΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΑΣΤΕΙΑΤΟΡΑΑΑ!!!!

bepo

τόσο παράλογο σου φάνηκε?

stavag

το να γραψουμε κριτικη για τον συρφετό των acs,speedex κλπ ειναι σαν να κλέβουμε εκκλησία
Εαν υπηρχε σοβαρο κρατος η λέξη ειναι μια ΛΟΥΚΕΤΟ
πληρωνουμε για υπηρεσίες που δεν παρεχουν
ενω ειναι υποχρεωμένοι να σου φερουν τα πραγματα σου σπιτι σου στην καλυτερη σε αναγκαζουν να στηθείς στην ουρα να τα παραλαβεις, η δεν τα φέρνουν καθόλου
Αλλα δεν φταινε αυτοι βρισκουν και τα κανουν.Ενω εχουν βάλει ολο τον κοσμο να αγοράζει μεσω internet η κυβέρνηση ειναι εξαφανισμένη ,καμια παρέμβαση κουβεντα για το χαλι που υπάρχει

Σταματίνα

Περιμένω παραγγελία απο 10/11 το μόνο που θελω να γράψω είναι.. Οτι τα παιδιά που δουλεύουν έξω δεν φταίνε σε τίποτα… Ας του πουμε ενα ευχαριστώ οταν έρθουν και ας τους δώσουμε και κανένα τιπς…

Νίκος

Από 16/11 και ακόμα η παραγγελία μου βρίσκεται σε κεντρικό πρακτορείο των ΕΛΤΑ courier. Έχει επικοινωνήσει 3 φορές μέσω e-mail και δεν έχω λάβει απάντηση. Τηλέφωνο δε σηκώνουν.

Σαββίνα

Παιδιά σας παρακαλώ μην κράζετε.μονο τα παιδιά που δουλεύουν στους δρόμους δεν φταίνε.εντολες έχουν.τρεχουν σαν μουρλοι.οπως είπε και μια κοπέλα από κάτω δώστε και tips μπας και τους ανεβάσουμε την ψυχολογία λίγο.

Γωγω

Δεν τα έβαλε κανένας με τα παιδιά που είναι στον δρόμο και κάνουν διανομές.ομως εμείς έχουμε πληρώσει.και ξέρετε και κάτι?Εγώ είμαι επαγγελματίας κι έχω παραγγείλει υλικά για την δουλειά μου που δεν μπορώ να εκτελεσω αφού δεν έχω παραλάβει εδώ και 27 μέρες.δεν φτάνει η πτώση τζίρου χάνω και δουλειές γιατί δεν παραλαμβανω τα υλικά μου.δεν έχουμε παραγγείλει όλοι καλλυντικά……

Γωγω

Και δεν βρίσκεις ανταπόκριση ούτε από το κατάστημα που έκανες την αγορά.εκεινοι πήραν τα λεφτακια τους από τις καρτουλες μας και στα π@@@@ τους.

Αντωνης

Ας επιλέγατε την αντικαταβολή. Γίνεται χαμός με την παραγγελιες, είναι γενικο το κακό. Κι όσες παρηγγειλαν καλλυντικά μπορεί να είναι μέρος της δουλειάς τους. Κι αφου ειστε επαγγελματίας θα μπορουσατε να είχατε προμηθευτει τα υλικά σας πριν μπουμε στο Λοκνταουν, κατά αυτόν τον τροπο κι εσείς δυσχερενετε το έργο των ταχυμεταφορων αλλα και των υπολοιπων που αναμενουμε εδώ κι καιρό τα gadget μας 😜😜😜

Τίνα

Τι μας λες ρε φιλε. Έχεις πρόβλημα με τα gadget σου που είναι πιό σημαντικά από τα καλλυντικά που περιμένει

ενας επαγγελματίας. Καθένας τη πάρτη του.

Kostas Evaggelopoulos

Έχει φατσουλες στο τέλος…

Μαρια

Με τους εργαζόμενους δεν έχει κανένας πρόβλημα κάνουν μεγάλες προσπαθείς για να εξυπηρετήσουν τις παραγγελίες και μπράβο τους….αλλα οι διοικήσεις απαράδεκτες….εφοσον το ήξεραν απο το καλοκαίρι ότι θα είχαμε και δεύτερο κύμα που θα ήταν μέσα στα Χριστούγεννα έμειναν άπραγοι χωρίς να ψάξουν για εναλλακτικές…ποιες είναι αυτές? έπρεπε να τις βρουν …δεν γίνεται για μια παραγγελία που έχω κάνει σε απόσταση καταστήματος με εταιρεία courier δύο χιλιομέτρων και έχω πληρώσει 5 ευρώ μεταφορικά και όχι γιατί βαριόμουν να παω στο κατάστημα άλλα γιατί ήταν κλειστό και αυτο από τις 21/11/2020 Δεν έχω λάβει καμία ειδοποίηση από την courier και όταν πήγα η ίδια μου απάντησαν δεν ξέρουμε που βρίσκεται η παραγγελία σας ……ανεπιτρεπτω…..Δεν έχουν ποινικές ρήτρες? Όταν παραγγέλνει διαδυκτιακα το κατάστημα σου ορίζει χρονοδιάγραμμα…εμείς που πρέπει να απευθυνθούμε στο κατάστημα η στη courier????έλεος…….

Δώρα

Έχετε κάνει τους εργαζομένους λάστιχο κ εκμεταλλευεστε κι αυτούς κι εμάς. ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ! αλλά, σιγά, αφού κι έτσι βγαίνει το παραδάκι κ με το παραπάνω…

Ισίδωρος Μάνες

Προσωπικά έχω σταματήσει να συνεργάζομαι με την συγκεκριμένη εταιρεία, εδώ και καιρό…

Jo

Μέσα στην γκρίνια όλοι σας, λίγο κατανόηση δεν έχετε, θα πάρετε τηλεοράσεις βιδεο ραδιόφωνα γότερα και χεστηκε η φοράδα στο αλώνι. Και εγ περιμένω από 24 °11 δέμα με εξοπλισμό αλλά στα παπάκια μου, μίλησα με ευγένεια είδα τι συμβαίνει και περιμένω λογικά θα έρθει αύριο,αμαν πια κακομαθημένοι όλοι, μάθατε σε μια ημέρα να παίρνετε πακέτα από Αθήνα ενώ παλιά έκανε μια εβδομάδα

Ανώνυμος

Εμείς που είμαστε φοιτητές και περιμένουμε τα βιβλία μας τι να πούμε; Σε 1 μήνα αρχίζει η εξεταστική και εμείς βρισκόμαστε στον αέρα επειδή δεν έχουμε βιβλία

Πιτ

Καλά εσύ που έγραψες το άρθρο είσαι τι τερματίσες

Ανώνυμος

Τι θέλει να πει ο ποιητής;

Αννα

Από τις 25/11 το δέμα μου είναι στο κέντρο διαλογής…όταν έρθει δεν πρόκειται βέβαια να παραλάβω,θα σταλεί πίσω…

Μπάμπης

Εγώ περιμένω από 20/11 με ΕΛΤΑ κούριερ και σήμερα ξεκόλλησε.Να δω πότε θα παραλάβω.

Τουλα

Εγώ παραγγειλα μια χύτρα από μαγαζί της Μυτιλήνης τη Δευτέρα το βράδυ και μου ήρθε σήμερα .με τη ACS.!!!!!!!έχω και ένα βραστηρας με τα ΕΛΤΑ αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθει!!!μένω σε χωριό της Θεσσαλονίκης.

Αποστολος

Λοιπον το Amazon μου επεστρεψε χρηματα λογω καθυστερησης παραδοσης σε δεμα που εσταλει με UPS και στην Ελλαδα παραδοθηκε με αλλη κουριερ, χωρις εγω να ζητησω αποζημιωση, παρα μονο οταν το Amazon ελεγξε την ημερομηνια παραδοσης. Αντε μετα αυτο να γινει απο ελληνικη εταιρεια. Δευτερη φορα μαλιστα….

Στράτος Χ.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να λέτε εικασίες και ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ χωρίς νόημα.
Κανένας δεν αφήνει το επίδομα ανεργίας για έναν μόνο μήνα εργασίας, ούτε και καμία εταιρεία θα αγοράσει νέα οχήματα για τους προσωρινούς υπαλλήλους.
Τέλος να ξεκαθαριστεί κάτι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που σας διαφεύγει τους περισσότερους:
Άνεργοι υπάρχουν χιλιάδες, όμως έμπειροι οδηγοί που να γνωρίζουν άριστα οδούς στη κάθε περιοχή πανελλαδικά,ΜΗΔΑΜΙΝΟΙ.
Η κάθε εταιρεία όλων των αντικειμένων εργασίας, ΑΠΑΙΤΕΙ κάποια προσόντα (και καλά κάνει).Ειδικά αυτή τη περίοδο,δε θα κάτσει να εκπαιδεύσει κάποιον στις διευθύνσεις, ούτε είναι τίμιο να τον πληρώνει με τα ίδια χρήματα με έναν έμπειρο για να του βγάζει το 1/10 της εργασίας που πρέπει.

Last edited 3 years πριν by Στράτος Χ.
Δήμος

Με την amazon τι παίζει παιδια; Με ποια ταχυδρομική συνήθως τα στέλνει; Παραγγειλα 27/11 κι ακόμα τίποτα.

Αποστολος

Προς Δημο, η Amazon στελνει με UPS για express απο γαλλικο, ισπανικο, αγγλικο και ιταλικο καταστημα συνηθως και με DHL για express γερμανικο, τις απλες αποστολες ολες με DHL. Σε κανονικες παραγγελιες (εκτος BlackFriday και προεορταστικη περιοδο) περιπου 3-7 ημερες παραδοση express και 5-10 ημρρες απλη παραδοση. Σε μπαχαλεισιον εποχες και με covid υπολογιζε 15-35 ημερες ανεξαρτητως τροπου αποστολης απο την ημερομηνια παραγγελιας.

Giorgos

1με 2 μέρες η express παράδοση 5 μ7 η οδική με DHL ανεξάρτητα covid η Black friday

Δήμος

Δλδ εμάς με την amazon δεν μας επηρεάζει αυτή η κατάσταση; Εμένα τότε γιατί δεν μου ήρθε; Πέρασαν 15 μέρες. Μήπως φταίει που παράγγειλα από μεταπωλητή και όχι από amazon amazon; Επίσης αν ξέρεις υπάρχει κάποιος τρόπος να ελέγξω μέσω ίντερνετ που βρίσκεται το δέμα μου; Ευχαριστώ

Δημήτρης

Ρε σεις καταλάβετε ότι προσλήψεις δεν είναι εύκολο να γίνουν τώρα ένα νέο άτομο θέλει έναν μήνα για να μπει στο κλίμα τουλάχιστον και σε αυτόν τον μήνα πρέπει να δεσμεύει έναν ακόμα υπάλληλο που θα του δείχνει το δρομολόγιο……ίσως γινόταν το καλοκαίρι αλλά και πάλι τι θα τους κάνεις μετά αν δεν έχεις τόσο δουλειά και στην τελική είναι τόσα μα τόσα πολλά τα δέματα που πραγματικά δεν βγάζεις άκρη με τίποτα δουλεύω στα ΕΛΤΑ και βλέπω τι γίνεται από μέσα και σε εμάς (δεν είμαστε το πόρτα πόρτα.) Αλλά έχουμε άπειρη δουλειά αλλά και σε όλους τους άλλους σκέφτητε 5 εκατομμύρια άνθρωποι να κάνουν από μια παραγγελία αυτή την περίοδο για τι όγκο μιλάμε …..

Πετρος

Εργάζομαι σε courier και δεν μπορούμε να βρούμε οδηγούς.Δυστυχως οι Έλληνες έχουμε μάθει να ζούμε με επιδόματα και ελάχιστοι θα άφηναν το ΚΕΑ η το ταμείο ανεργίας για τρίμηνη σύμβαση.Οσο για αυτό που λέτε πως δεν τα έχετε με τους εργαζομένους σχεδόν όλοι οι δυσαρεστημένοι πελάτες εμάς βρίζουν λέγοντας μας τεμπέληδες τη στιγμή που εμείς δουλεύουμε 12ωρα για να περνετε τα 800αρια.

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΦΊΛΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΉ ΠΑΊΡΝΟΥΝ 534, ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΟΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ Κ ΟΙ ΕΛ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΕΣ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΑ ΠΡΟΚ/ΛΗ ΕΆΝ ΠΛΗΡΟΎΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ. ΕΆΝ ΧΑΡΙΖΟΥΝ 800ΑΡΙΑ ΝΑ ΠΆΜΕ ΜΑΖΊ ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ Κ ΟΙ ΔΎΟ ΜΑΣ

Αποστολος

Προς Δημο, η Amazon στελνει με UPS για express απο γαλλικο, ισπανικο, αγγλικο και ιταλικο καταστημα συνηθως και με DHL για express γερμανικο, τις απλες αποστολες ολες με DHL. Σε κανονικες παραγγελιες (εκτος BlackFriday και προεορταστικη περιοδο) περιπου 3-7 ημερες παραδοση express και 5-10 ημρρες απλη παραδοση. Σε μπαχαλεισιον εποχες και με covid υπολογιζε 15-35 ημερες ανεξαρτητως τροπου αποστολης αποτην ερομηνια παραγγελιας.

Giorgos

Όπως παραπάνω είπα για την DHL

Αντώνης

Καλησπέρα εγώ δουλεύω από το 2005 σε ταχυμεταφορές γενικά τώρα και 5 χρόνια είμαι στα Elta kourier όσοι λένε ότι δεν είναι και τέχνη ελάτε να δουλέψετε να δείτε την γλύκα που είμαστε στο κρύο στην ζέστη σε όλες τις καιρικές συνθήκες και αυτό είναι το ευχαριστώ.Ειναι τεράστια η ευθύνη που κουβαλάμε και δύσκολη δουλειά μόνο όποιος έχει δουλέψει θα καταλάβει.Και το χειρότερο είναι η γκρίνια εγώ κάθε μέρα πάω σφαίρα για να προλάβω να μοιρασω τα δέματα αυτά που έρχονται τουλάχιστον για να είναι ευχαριστημένοι αλλά και πάλι έχουμε ξεφύγει.Το ξέρω ότι πληρώνετε για τα δέματα απλά λίγη κατανόηση πρέπει να υπάρχει και λίγο σεβασμός δεν θέλουμε κάτι άλλο.Ανθρωποι είμαστε και εμείς και κινδυνεύουμε κάθε μέρα στο δρόμο για να σας εξυπηρετήσουμε.Καλο βράδυ…

Kostas Evaggelopoulos

Και οι υδραυλικοί δουλεύουμε σε κρύο, σε ανοιχτή οικοδομή να φυσά αέρας, στο λιοπυρι σε ηλιακά, σε βρωμιές στις αποχετεύσεις και τα φρεάτια, στις σκουριές και τις καπνες στα υπόγεια… κλπ.
Αν με πλήρωνες σήμερα για να σου φτιάξω τον καυστήρα που δεν ανάβει, μετά από πόσο καιρό θα σου φαινόταν λογικό να έρθω;

Νεκτάριος

Τις παραγγελίες σας να τις κάνετε μόνο με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ έχετε περισσότερες πιθανότητες να πάρετε γρηγορότερα το δέμα που περιμένετε από ότι αν το προπληρωσετε, ένας λόγος είναι ότι πιέζουν και οι επιχειρήσεις που σας πούλησαν το προϊόν τις μεταφορικές γιατί θέλουν και αυτοί να εισπράξουν και δίνουν προτεραιότητα σε παραγγελίες με αντικαταβολή, όσοι περιμένετε δέμα που έχετε προπληρωσει καλή υπομονή

Πέτρος

Δεν είναι μόνο σημερινό το φαινόμενο ACS. Πριν από καιρό είχα στείλει στην αδελφή μου ένα φάκελο με ιατρικές συνταγές. Δεν πήγε στην ώρα του αλλά μετά από είκοσι μέρες οπότε οι συνταγές είχαν λήξει και φυσικά αρνήθηκε να το παραλάβει.
Το γελοίο του πράγματος είναι ότι ο φάκελος επιστράφηκε και από την courier μου ζήτησαν να πληρώσω τα μεταφορικά.
Περιττόν να σας πω το τι άκουσαν.
ACS for ever

Δήμος

Τραγικό!

Montero Paolo

Τα είπες όλα.
Άνεργοι υπάρχουν χιλιάδες, όμως έμπειροι οδηγοί που να γνωρίζουν άριστα οδούς στη κάθε περιοχή πανελλαδικά,ΜΗΔΑΜΙΝΟΙ.

Όσοι μιλάτε εδώ και κάνετε παράπονα για ένα δέμα που κατά 97% είναι gadgetaki η ρούχα-παπουτσι απλά δεν νιώθετε.Τα φάρμακα που είναι επείγον παραδίδονται την επόμενη σχεδόν από όλες της εταιρείες.

Kostas Evaggelopoulos

Ας πάρουν απ αυτούς τους μηδαμινούς…

Σταυρινα

Έκανα μια παραγγελία από Κορωπί στη Σαλαμίνα με την γενική ταχυδρομική περίμενα περίμενα έπαιρνα τηλέφωνο δεν το σήκωνε κάνεις ούτε στη Σαλαμίνα ούτε στα κεντρικα οπότε αναγκαστικά πήγαινα σχεδόν κάθε μέρα στο υποκατάστημα να δω αν ήρθε το δέμα… μετά από 3 εβδομάδες ανακάλυψαν ότι είχε πάει αλλού το δέμα πήγε στη Δαφνη να πάρει τον αέρα του κι εγώ περίμενα. Μετά το έστειλαν στα κεντρικά για να φύγει από εκεί και να έρθει στη Σαλαμίνα κι εγώ περίμενα περιμενα.. Τελικά δεν ήρθε ποτέ το έστειλαν πίσω στον αποστολέα διότι το περιεχόμενο είχε γίνει γυαλιά καρφιά. Η οδύσσεια ενός δέματος και τα τσακισμενα νεύρα μου. Βέβαια να σας πω ότι η πληρωμή στη Γενική ταχυδρομική θα ήταν ακριβότερη από την τιμή του περιεχομένου.

Δήμος

Προς Giorgos
Δλδ εμάς με την amazon δεν μας επηρεάζει αυτή η κατάσταση; Εμένα τότε γιατί δεν μου ήρθε; Πέρασαν 15 μέρες. Μήπως φταίει που παράγγειλα από μεταπωλητή και όχι από amazon amazon; Επίσης αν ξέρεις υπάρχει κάποιος τρόπος να ελέγξω μέσω ίντερνετ που βρίσκεται το δέμα μου; Ευχαριστώ.

Stelios4

Πληρώνω ωραία και καλά 28/11 με πιστωτική το δέμα απο public έως 7 εργάσιμες έλεγε.. με τα πολλά δεν έχω ακόμα τον κωδικό παραγγελίας μετά από 4 μέρες προσπάθειας να καλέσω να δω που τι πως μου απαντάτε και τι μου λένε 8/12 τα τσακαλια; δεν έχουμε το προϊόν σας διαθέσιμο και περιμένουμε να μας το φέρουνε δηλαδή ρε παιδιά εγώ το πλήρωσα Νοέμβρη για να το παραλάβω 2021 και αν δηλαδή είμαστε σοβαροί;;

chris9

Γενική Ταχυδρομική… η χειρότερη courier ever … πανάκριβη με αδιαφορία κ ανευθυνότητα. Μ@κ@κες πολυτελείας… Άχρηστοι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business ACS

ACS: Προσοχή σε απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” και SMS

Η ACS ενημερώνει για τις αυξημένες προσπάθειες απάτης που επηρεάζουν πελάτες, συνεργάτες και καταναλωτές, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων “ψαρέματος” (Phishing).

Business ACS

ACS: Το νέο κέντρο διαλογής έχει παραγωγική δυνατότητα 50.000 αποστολών /ώρα

Συνολική επένδυση 50 εκατ. ευρώ, παραγωγική δυνατότητα 50.000 αποστολών /ώρα, κτηριακές εγκαταστάσεις 36.000 m2.

Business ACS

Η ACS ετοιμάζεται να βγει νοκ αόυτ, πάνε για 1 μήνα μετά οι παραδόσεις

Εάν στη συγκεκριμένη πόλη η ACS δεν σταματήσει εντελώς να δέχεται νέες αποστολές σε λίγο θα μιλάμε για ένα μήνα καθυστέρηση στις παραδόσεις…

Business ACS

Ενημέρωση από την ACS σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα

Σε συνέχεια των πρόσφατων δημοσιευμάτων, σχετικά με την επιβολή πρόσθετης χρέωσης για τις υπηρεσίες της εταιρείας, η ACS θέλει να διευκρινήσει.