Computers

Καθυστέρηση στις αποστολές MacBook Pro λόγω «μηχανικών» προβλημάτων του UPS

Πολλοί είναι πελάτες που περιμένουν τις παραδόσεις των νέων MacBook Pro και λαμβάνουν ενημέρωση πως οι αποστολές τους καθυστερούν λόγω «μηχανικών» προβλημάτων που επηρεάζουν την UPS, έναν ταχυμεταφορέα που χρησιμοποιεί η Apple για την αποστολή των συσκευών της σε όλο τον κόσμο.

“Μια μηχανική βλάβη προκάλεσε καθυστέρηση” είναι το μήνυμα που λαμβάνουν αυτοί οι πελάτες όταν ελέγχουν σε τι στάδιο είναι η νέα τους αποστολή MacBook Pro.

Σύμφωνα με το MacRumors Forum, πελάτες της Apple αναφέρουν ότι η UPS στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες ενημερώνοντάς τους για άγνωστες μηχανικές βλάβες και σημειώνουν ότι οι εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες στο έδαφος.

Οι μηχανικές βλάβες, που πιθανότατα σχετίζονται με αεροσκάφη, προκαλούν αποστολές MacBook Pro, αλλά και πιθανώς άλλων συσκευών, να μένουν “εγκλωβισμένες” σε πόλεις της Κίνας.

Η Κολωνία, στη Γερμανία, είναι ένας από τους κύριους κόμβους της UPS στην Ευρώπη και το πιθανότερο μέρος που θα φτάσουν οι αποστολές MacBook Pro από την Ασία, προτού συνεχίσουν το ταξίδι τους προς τους πελάτες σε όλη την Ευρώπη.

“Η αποστολή σας βρίσκεται επί του παρόντος εντός του δικτύου της UPS. Ωστόσο, συνέβη ένα απρόβλεπτο γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγή στην προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης”, είναι ένα άλλο μήνυμα που λαμβάνουν οι πελάτες, οι οποίοι πρέπει να παρακολουθούν τη σελίδα παρακολούθησης για τυχόν ενημερώσεις.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό εάν και άλλες αποστολές της Apple, όπως τα AirPods τρίτης γενιάς που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, επηρεάζονται εξίσου από τις καθυστερήσεις.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.