Computers

Προβλήματα με το πληκτρολόγιο του MacBook Pro 2016

Πριν από περίπου δυο μήνες η Apple βρέθηκε αντιμέτωπη με την απόφαση του Consumer Reports, το αμερικανικό περιοδικό που εκδίδεται από την Ένωση Καταναλωτών, το οποίο αποφάσισε να μην προτείνει την αγορά του νέου MacBook Pro λόγω της ασταθούς διάρκειας της μπαταρίας.

Τελικά, μετά από συνεργασία της Apple με το Consumer Reports και την διόρθωση του bug στο Safari, το πρόβλημα λύθηκε και το Περιοδικό άλλαξε άποψη.

Όπως φαίνεται όμως η Apple βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα νέο ζήτημα που αφορά στα MacBook Pro 2016 και σχετίζεται με το πληκτρολόγιο. Με τα νέα Macbook Pro, η Apple έφερε ανανεωμένο πληκτρολόγιο το οποίο έχει πιο επίπεδα πλήκτρα και είναι κατασκευασμένο με τη χρήση μηχανισμού second-generation butterfly. Στόχος της ήταν η βελτιστοποίηση της σταθερότητας.

Ένας αρκετά σημαντικός αριθμός χρηστών του 2016 MacBook Pro έχει ξεκινήσει να αναφέρει προβλήματα για πλήκτρα που δεν λειτουργούν, έναν παράξενο διαπεραστικό ήχο σε κάποια πλήκτρα και μη-ομοιόμορφη αίσθηση. Σε σελίδες όπως MacRumors και Apple Support site, έχουν δημιουργηθεί ήδη δεκάδες threads .

Κάποιος χρήστης ανέβασε το παρακάτω video, ενώ αναφέρεται ότι τα προβλήματα εντείνονται όταν η συσκευή ανεβάζει θερμοκρασία.

Η Apple δεν έχει προχωρήσει ακόμη σε κάποια επίσημη δήλωση για τα προβλήματα. Οι χρήστες αναφέρουν ότι όταν έστειλαν πίσω τις συσκευές τους, τα μοντέλα με Touch Bar αντικαταστάθηκαν αμέσως, ενώ όσα δεν έχουν Touch Bar στάλθηκαν για επισκευή.


Πηγή

Σχόλια

  • Πολύ σοβαρό πρόβλημα, αν δεν είναι μεμονωμένο.
    Εντάξει, το διπλό πάτημα ίσως να διορθώνεται με κάποιο update. Το θέμα είναι αν υπάρχει hardware πρόβλημα.

    ΥΓ: Έλα Ιππότη, φαΐ.

  • Προς τους αγαπητούς πελάτες-ακόλουθους μας. Τέτοια προβλήματα είναι ανύπαρκτα και κατασκευασμένα από τους έξαποδώ . Εφόσον όμως προκύψει κάτι στο laptop σας, σίγουρα εσείς θα φταίτε και όταν προσέλθετε στο service μας, θέλω να είστε μετανιωμένοι, με απολογητικό ύφος και τύψεις διότι κακομεταχειριστήκατε το διαμάντι. Ότι ποσό σας ζητηθεί , να εκταμιευθεί άμεσα και με χαμόγελο!
    @Gvirginia μη τσιμπάς στην προπαγάνδα & μην αγοράζεις τον φόβο τους! Όλα θα πάνε καλά που έλεγε και μια ψυχή( πιστός πελάτης μας βέβαια)
    Apple rules, haters gona hate!!

  • ρε παιδιά βάλτε να μπορούμε να κάνουμε like σε μηνύματα. Έχω καμιά 452187 να κάνω στον Ανδρέα.

  • @ΑΝΔΡΕΑΣ

    Εννοείται "πάντα μόνο εμείς φταίμε" !!!! - Η Apple ποτέ "δεν" φταίει !!

    Κι αυτό δεν είναι τίποτα - στην πορεία όλο και κάποιο πρόβλημα θα βγάλει δεν μπορεί !!

  • Γιαυτό δεν βιαζόμαστε να αγοράσουμε το τελευταίο μοντέλο λές και είμαστε νηστικοί...
    Περιμένουμε να τσουλήσει ένα μοντέλο και όταν δούμε οτι είναι όλα καλά στο 6άμηνο προβαίνουμε στην αγορά.
    Η Samsung τί έπαθε με τις μπαταρίες;
    Έ, μυαλό δυστυχώς δεν βάζουν ούτε οι μέν ούτε οι δέ...

    Αυτά συμβαίνουν αρκεί να αναγνωρίζονται και να διορθώνονται.
    Εδώ σε αμάξια εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ γίνονται ανακλήσεις, τα laptops θα γλιτώσουν;

  • Είναι αδικαιολογιτοι!!Τέτοια προβλήματα σε laptop που κάνει τόσο λεφτά δεν έπρεπε να υπάρχουν!

  • Αυτό πού ανέφερε ο ChristosT είναι πολύ σωστό. Δεν αγοράζεις ποτέ τελευταίο μοντέλο με κλειστά τα μάτια. Πόσο μάλιστα όταν εφαρμόζονται πάνω του νέα πράγματα, νεο keyboard, touch bar, κλπ κλπ.
    Εγώ προσωπικά αγόρασα πριν ενα μήνα μεταχειρισμένο macbook του 15, δεν μπήκα καν στην διαδικασία σκέψης αγοράς του 16.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.