Audi e-bike Wörthersee, Σούζα χωρίς πεντάλ!

Ευμπευσμένο από αγώνες ταχύτητας μηχανών το Audi e-bike Wörthersee μόνο ηλεκτρικό ποδήλατο δεν μπορείς να το πείς! Σκελετός, πίσω ψαλίδι και ζάντες 26″ κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ηλεκτρικό μοτέρ με ροπή 250nm στον πίσω τροχό και μέγιστη απόδοση 2.3kW, επεξεργαστής με επιλογή για πέντε διαφορετικούς τύπους οδήγησης και δημιουργούν ένα ποθητό αποτέλεσμα.

Στην καρδιά του Audi e-bike Wörthersee βρίσκεται ο επεξεργαστής που επιμελείται τους τύπους οδήγησης: Pure (μόνο πεντάλ), Pedelec (πεντάλ με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ, ταχύτητα έως 80 χλμ./ ώρα, για απόσταση έως 50-70 χιλιόμετρα) και eGrip (μόνο ηλεκτρικό μοτέρ, ταχύτητα έως 50 χλμ./ ώρα). Ο επεξεργαστής μπορεί να συνδεθεί μέσω Wi-Fi με το smartphone του αναβάτη και να μοιραστεί στοιχεία στο ίντερνετ.

Με χαμηλό κέντρο βάρους το “κούφιο” σασί αγκαλιάζει τη μπαταρία λιθίου που προσφέρει αυτονομία έως 2.5 ώρες στο… ποδήλατο ενώ η σέλα ρυθμίζεται ηλεκτρικά για να βρούμε το απόλυτο σημείο στήριξης. To συνολικό βάρος του ποδηλάτου χωρίς τον ηλεκτρικό εξοπλισμό είναι 11 κιλά.

Το Audi e-bike Wörthersee θα παρουσιαστεί επίσημα φέτος σε event της Audi και θα δοκιμαστεί από επαγγελματίες ποδηλάτες σε κατέβασμα πλαγιάς αλλά και steetbike κόλπα!

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 13 Μαΐου 2012 11:31

Σχόλια

  • Ντάξει το ποδήλατο το ερωτεύτηκα με τη μία.Η Audi είναι πάντα πολύ μπροστά σε θέματα τεχνολογίας και σχεδιασμού.Άλλωστε γι' αυτό μου αρέσουν και τα περισσότερα αν όχι όλα μοντέλα της.

  • Πόσο κάνει να πουλήσω το αμάξι μου τώρα αν και πάλι δε νομίζω να με φτάνουν τα λεφτά για να το αποκτήσω!!!!

  • σιγα ρε παιδια μη τρελεναιστε...επειδη κανω ποδηλατο εστω και ερασιτεχνικα δε μου λεει τιποτα αυτο το πραγμα...

  • Δεν το λες και ειδος πρωτης αναγκης οταν με ενα ποδηλατο των 150 ευρω εισαι αρχοντας,αλλα οχι και να μην σου λεει τιποτα...εργο τεχνης ειναι!

  • Θέλω ένα τώρα είναι απίστευτο αλλά το αφήνεις μόνο του κλαδωμένο στο κέντρο και πας για καφέ και μετά το βρίσκεις στη θέση του δεν νομίζω.
    Τιμή ξέρουμε;

  • καλα αν εχει κανα 10ρικο δεν εχει λόγο ύπαρξης. Με 4000 το πήρα με την μια.

  • Αυτό το εργαλείο θα κοστίζει περίπου 7000-10000€ με αυτά τα χρήματα αγοράζεις μηχανή 660 κυβικά και την χαίρεσαι!! Και ναι ξέρω πως είναι διαφορετικά πράγματα...το ένα είναι οικολογικό και δεν θέλει βενζίνες αλλά τόσα χρήματα για "ποδήλατο" δεν θα εδινα

  • Εκτός από ποδηλατικούς αγώνες, έχει κάποιο άλλο λόγο ύπαρξης?
    Βασικά οποιοδήποτε ποδήλατο κοστίζει πάνω από το 1000 ευρώ, έχει λόγο ύπαρξης;

  • Φυσικα και εχει λογο υπαρξης....ελεος αν δεν ξερετε μην μιλατε...
    αν θες καλο αγωνιστικο το χιλιαρικο το θες....υπαρχουν και φτηνοτερα...αλλα οκ...αν θες καλο το θες ανετα..

  • Ρώτησα αν έχει λόγο ύπαρξης! Και ακριβως επειδή δεν ξέρω, γι αυτό ρωτάω!

    Είπα πέραν των αγώνων, έχει άλλο λόγο ύπαρξης?

    Και μετά εσύ απαντάς "αν θέλω καλό αγωνιστικό."

    Ξαναλέω λοιπόν, για κάποιον που "δεν θέλει να συμμετέχει σε αγώνες" (εξού και το αγωνιστικό), έχει λόγο ύπαρξης?

    • Εγώ δεν το αντιμετωπίζω ως αγωνιστικό αλλά ως αντικείμενο πόθου.
      Έκανα bmx και skate και αν μπορούσα να το αποκτήσω θα το είχα για να κόλπα και tricks ;)

  • α τοτε σορρυ sql ..:P νομιζα οτι ηξερες και οτι το ελεγες..
    νταξει κοιτα πιστευω ενα ποδηλατο (αγωνιστικο η mtb τουλαχιστον) δεν χρειαζεται να ειναι για αγωνες για να εχει χιλια ευρω και πανω..

    μα τα αγωνιστικα δεν ειναι μονο για αγωνες..;)

    οντως αυτο το audi ειναι αντικειμενο ποθου

  • Δεν γνωρίζω τίποτα από ποδηλασία! Το αγωνιστικό το είχα συσχετίσει "μόνο για αγώνες" προφανώς έκανα λάθος.
    Mtb πάνω από 1000 ευρώ δηλαδή είναι λογική τιμή? Προσωπικά δεν θα τα έδινα, αλλά ξαναλέω δεν είμαι ποδηλάτης, οπότε μάλλον δεν μπορώ να καταλάβω.
    Κώστα μπορώ να εκλάβω π.χ. την bugatti veyron ή το Koenigsegg Agera R ως αντικείμενο πόθου καθότι μηχανικά/τεχνολογικά προσφέρουν πολύ περισσότερα από ένα τυπικό αυτοκίνητο.
    Κάποιο ποδήλατο δεν μπορώ να καταλάβω πόση διαφορά μπορεί να έχει από ένα άλλο ποδήλατο για να το θεωρήσω αντικείμενο πόθου.
    Φυσικά ξαναλέω ότι μιλάω εκ του ασφαλούς καθότι μη-ποδηλάτης.

  • ε μα πες το ετσι..!ουτε εγω ξερω πολλα,αλλα νομιζα οτι ηξερες..;)
    οχι μωρε...γενικα μπορεις να εχεις αγωνιστικο χωρις να κανεις αγωνες..
    κοιτα προσωπικα απο οποιοδηποτε αλλο τυπο ποδηλατου στο mtb θα τα εσκαγα ποιο ευκολα..ειναι ενα ποδηλατο που πηδας βραχους πηγενεις μεσα απο διαδρομες κανεις αλματα..
    νομιζω κιολας πιο φτηνα δεν υπαρχουν..!

  • 2.3kW, ιδρώνω στην σκέψη. Εννοείτε πως απαγορευεται να κυκλοφορήσει στον δρόμο.

    Διαμάντι τρελό, θα ήθελα να δω περισσότερα πράγματα στο βίντεο. Σχεδίαση φοβερή και τεχνολογικά μπροστά.

    Εκπληκτικό οτι το μοτερ ειναι μέσα στον σκελετό και οχι πάνω στην ρόδα. Οπότε υπάρχει σύστημα συμπλεξης και αποσύμπλεξης εξου και τα διαφορετικά Modes.

    Άραγε στο pedelec mode εχεις επιλογές για το ποσοστό assist? Πιστεύω πως ναι.
    Regenerative breaking? Μαλλον ναι

    Οτι και να πούμε γιαυτο το ποδήλατο είναι λίγο.

  • υπέροχο μάγκες... υπέροχο αχχ αλλά πόσο να κάνει αυτό το αντικείμενο του πόθου :P

  • ΤΟ ΠΟΔΙΛΑΤΟ Γ@ΜΑΙΙΙ ΑΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΣΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΧΤΙΣΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΠΑΣΤΙΧΙΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 12000$$

  • Βάση των ξένων sites:

    But don’t expect it to come cheap–the words carbon fiber and German made do not equal cheap. Just the brakes on this bike (Brakeforce Ones) are German and carbon fiber and cost $800. industry analysts predict the bike will cost in the neighborhood of $20,000.

    οπότε υπολογίστε κανα 20χίλιαρο στην Ελλάδα

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.