Gear

Αυξήθηκαν κατά 12% οι αποστολές smartwatch το πρώτο τρίμηνο του έτους

Αν και ακόμα και σήμερα είναι αμφιλεγόμενη η χρηστικότητα τους για πολλούς, τα smartwatch έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας, είτε ως activity trackers είτε ως ένα κινητό στο χέρι μας. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Canalys οι αποστολές των smartwatch αυξήθηκαν κατά 12% παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Συγκεκριμένα, η Apple συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή με 5.2 εκ. αποστολές όλων των μοντέλων Apple Watch που κυκλοφορούν στην αγορά, κατέχοντας το 36.3% του συνόλου. Όμως, είδε μείωση 13% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2019. Σε αντίθεση με την Apple, η Huawei είδε αύξηση 113% σε σχέση με το 2019, με τις αποστολές να φτάνουν τα 2.1 εκ. και το μερίδιο της να αγγίζει το 14.9%.

Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Samsung, σημειώνοντας αύξηση 46% σε σχέση με το 2019 και αυξάνοντας το μερίδιο της στο 12.4%. Την πεντάδα κλείνουν οι Garmin και Fitbit, με την πρώτη να βλέπει αύξηση 39% μεριδίου αγοράς, ενώ η δεύτερη είδε μείωση 21%. Οι αποστολές των Garmin και Fitbit άγγιξαν τα 1.1 και 0.9 εκ. αντίστοιχα.

Επίσης, υπήρξε μεγάλη αύξηση στη ζήτηση των smartwatch με δυνατότητες 4G, ειδικά στην αγορά της Κίνας, η οποία αγγίζει το 66% του συνόλου των cellular smartwatch. Από την άλλη, οι αποστολές των cellular smartwatch στη Βόρεια Αμερική ήταν κάτι λιγότερο από το ένα τρίτο του συνόλου. Η Canalys σημειώνει πως αυτό ίσως προήλθε από το γεγονός ότι στην Αμερική προωθήθηκαν περισσότερο τα AirPods παρά το Apple Watch.

Όπως και να έχει, η αγορά των smartwatch έχει πλέον σταθεροποιηθεί, τη στιγμή μάλιστα που οι υπόλοιπες κατηγορίες πλήττονται από τον COVID-19. Φέτος αναμένουμε ακόμα μεγαλύτερο ανταγωνισμό, με ονόματα όπως τις Oppo και Realme να εισέρχονται στην αγορά και εταιρείες όπως τις Xiaomi και Huawei να προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 18 Ιουνίου 2020 11:14

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Λεοντιάδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.