Ειδική παράδοση monitor από courrier με ρίψη από τον φράχτη! [video]

Αυτό θα πει “ειδική” εξυπηρέτηση. Ο υπάλληλος της εταιρείεας μεταφορών Fed-Ex “παραδίδει” με τον δικό του μοναδικό τρόπο μια οθόνη υπολογιστή στο σπίτι πελάτη. Φαίνεται είχε πολύ δουλειά εκείνη την ημέρα και δεν προλάβαινε να βγάλει τα χαρτιά του για υπογραφές και τέτοια. Απλά “στέλνει” το monitor από τον φράχτη! Τραγικό!

Έχετε παρόμοιες ιστορίες να μας πείτε;

Επεξεργάστηκε την 18 Ιανουαρίου 2022 22:17

Σχόλια

  • Αμα ακούσεις για δολοφονία Courier στην Καστοριά να ξέρεις μάλλον δεν πρόλαβα να είμαι σπίτι έγκαιρα. :)

  • Αν λειτουργησε η οθονη γραψε μου.. Παντως, ισχυει..
    Ετσι κανουν, οπως να ναι τα πετανε..
    @Κωστα δεν θα φροντισουμε να ειμαστε σπιτι..Να φροντισουν να ειναι επαγγελματιες.
    Λιγα παιρνουν?

    MasterMind κι εγω Καστοριανος..
    Εμεις δεν εχουμε τετοιο προβλημα..Ειναι καλα τα παιδια, τους ξερω ολους!

  • το θέμα είναι ότι άυτος που περίμενε το μόνιτορ , σύμφωνα με τα λεγόμενα του βρίσκονταν σπίτι και μάλιστα η έξωπορτα ήταν ορθάνοικτη!

  • έχω κάνει αίτηση σε γνωστη εταιρία σταθερής & Internet.(η πολυκατοικία είναι καινούρια, Το ασανσέρ δεν λειτουργεί).Έρχεται ο κούριερ με τα πόδια(στον 3ο όροφο)..μου το πετάει στα πόδια και φεύγει(χωρίς υπογραφές).Παίρνω την εταιρία σταθερής να κάνω παράπονα και μου λένε ότι δεν μπορεί να γίνει η σύνδεση γιατί δεν υπάρχει καλώδιο από το καφάο μέχρι το σπίτι και να τους επιστρέψω το modem πίσω(για το πέταμα δεν είπε τίποτα!!!)
    Η απάντηση που τους έδωσα..
    (-πάρτε τα..@@ μου τώρα..@$#@$$#$%%%$ΚΕΣ)
    Sorry Κώστα για τα παπάκια..xaxaxaxax..

  • 2 εβδομάδες ειχαν το δέμα μου εταιρία courier ενώ το ήξερα μέσω μηνύματος τους και πως το πήρα τελικά με τόση ασυνεννοησια παράξενο είναι, ενώ πέρασα και από το κατάστημα τους και το είχε το delivery boy.
    την οθόνη ακούγετε ότι τη μεταχειρίστηκαν με special care πριν τη παράδοση
    https://www.youtube.com/watch?v=6wpkbYL7wFA&feature=related
    γιατί νοιάζονται για τον πελάτη
    https://www.youtube.com/watch?v=Qw-zxJI1YOo&feature=related

    Πέραν της πλάκας όταν ήθελα να στείλω δέμα στο εξωτερικό τα ελτα ήταν πολύ πιο φθηνά όταν ρώτησα τιμές, αρά τι μένει να πεις για τα courier;

  • εμενα η fed ex παλια μου ειχε στειλει δεμα το οποιο δεν ηταν δικο μου, και το καλυτερο ηταν οτι δεν περιμενα γενικα να μου ερθει κατι, ουτε ειχα συνεργαστει ποτε με την συγκεκριμενη κουριερ αλλα και με καμια αλλη....πραγματικα εσκασε στο εντελως ακυρο...το πηγα πισω και τελικα αφορουσε ενα καταστημα ασχετο...πως ηρθε σε μενα, μονο η fed ex ξερει.....

  • Λίγο άσχετο... Εγώ περίμενα κάτι έγγραφα πολύ σημαντικά, από τη σχολή μου, τα χρειαζόμουν στις 14, είχαν έρθει στις 13 του μηνός από τη σχολή στην κούριερ και δεν μου τα έφεραν στο σπίτι γιατί δεν είχε γραμμένο πάνω τον αριθμό της οδού. Βέβαια πάνω στο φάκελο είχε γραμμένα και τα δύο τηλέφωνά μου και δεν μπήκαν στον κόπο να με πάρουν για να τους πω που ακριβώς είναι. Αναγκάστηκα πήγα εκεί στο γραφείο τους για να τω πάρω και μου είπαν ότι τους πρόλαβα γιατί θα το επέστρεφαν πίσω... Φοβεροί επαγγελματίες....

  • Η αλήθεια είναι ότι γενικά όλοι τα δέματα τα πετάνε σαν τσουβάλια με σκατά(συγνώμη για την έκφραση) χωρίς να τους νοιάζει άν είναι κάτι έθραυστο κλπ και πολλι τα φέρνουν χωρίς έξτρα κουτί και κολλάνε στο κουτί του προιόντος το οποίο παρεπιπτόντως μπορεί να είναι συλλεκτικό ή να θέλεις να το στολίσεις ή να το έχεις σε άψογη κατάσταση για μελλοντική μεταπώληση διάφορα χαρτάκια,κόλλες και μλκιες...Προσωπικά δεν εμπιτεύομαι κανέναν τους και με το παραμικρό πρόβλημα το επιστρέφω και ζητώ αντικατάσταση ή αποζημίωση...Όταν πληρώνω κάτι θέλω να μου έρχεται σε άψογη κατάσταση άν δεν μπορούν να το κάνουν ας μη τα στέλνουν και να λένε πως πουλάμε μόνο στο μαγαζί μας...

  • be cool πεταει απλα ενα αδειο κουτι με σκοπο να βαλει μεσα ο πελατης το προιον του και επειτα να παει ξανα ωστε να το παραλαβει. κλασικο. Οκ φαινεται λιγο ακοψη η "παραδοση" το κουτιου :)

  • Παντως με τα ΕΛΤΑ,δε γινεται κατι τετοιο,και το υπογραφω με τα δυο χερια,μιας και εχω αγορασει απειρα πραγματα απο λα τα ,μερη του κοσμου,και δεν ειχα ποτε προβλημα,αλλα και γενικα τους βλεπω πως χειριζονται τα δεματα.

  • Theodore δεν ειμαι τοσο σιγουρος γι αυτο που λες!Εγω 1 κινητο που πηρα εστειλαν την ειδοποιηση 13 νουμερα πιο πισω στην οδο μου και μονο κατα τυχη(απο γνωστο) τη βρηκα!
    Και γενικα εχουν παρουσιαστει προβληματα σε καποιες αγορες μου!
    Νομιζω οτι απλα εχεις τυχει σε καλο υποκαταστημα..!

  • Μπορει,αλλα ξαναλεω,οτι τα τελευταια 10+ χρονια,που εχω Ιντερνετ,εχω αγορασει παρα πολλα πραγματα,(καμια 80αριά μονον απο το eBay,χωρια απο αλλα μαγαζια),και ευτυχως,δεν εχω παθει ζημια.Απλως,μια φορα,ο Κινεζος απο τον οποιο αγορασα ενα ζευγαρι ακουστικα,τα οποια χαθηκαν,(χωρις να ξερουμε βεβαια που ακριβως χαθηκαν,εδω ή στην Κινα),μου τα εστειλε για δευτερη φορά χωρις χρεωση.(Και δεν ηταν φτηνα ακουστικα,αφου τα ειχα πληρωσει 100 Ευρω).
    Και κατι τελευταιο,ασχετο.Αγοραζετε παντα με PayPal,ή με απλη καρτα,αν εμπιστευεστε τον πωλητη,και ποτέ με money transfer.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.