Pagani Zonda R Evo, Ένας απαγορευμένος καρπός του δέντρου της ταχύτητας

Η Pagani, μετά την τετράτροχη αμαρτία που ακούει στο όνομα Zonda R του 2009, μας κολάζει και πάλι με την εξέλιξη ενός οχήματος ασύλληπτων επιδόσεων, οι οποίες αγγίζουν τέτοια επίπεδα που δεν του επιτρέπει καμία Tροχαία στον κόσμο να κυκλοφορεί ελεύθερο στους δρόμους.

Το αμάξι αυτό θα μπορεί να τρέχει μόνο σε πίστες και θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed στις 28 Ιουνίου. Το νέο μοντέλο παράγει 750 ίππους, έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και φτάνει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 2.7 δευτερόλεπτα. Οι φήμες λένε ότι θα φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 350 km/h, καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο.

Σκεφτείτε ότι μιλάμε για έναν πύραυλο, ο οποίος ζυγίζει κάτω από 1.000 κιλά, επομένως μάλλον είναι λογικό να μην του επιτρέπεται να κυκλοφορεί ανάμεσα στα άλλα οχήματα στις εθνικές οδούς… Στις εικόνες βλέπετε το Zonda R και στο video πηγαίνετε έναν γύρο στο Νίρμπουργκρινγκ με το Zonda R επίσης.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 21 Ιουνίου 2012 17:37

Σχόλια

  • @Haduuken Το παλιό όχι μόνο ΔΕΝ ήταν street legal, κάνει τόσο πολύ θόρυβο που ακόμη και στις περισσότερες ΠΙΣΤΕΣ του κόσμου το απαγορεύουν, είτε το πιστεύεις είτε όχι! Τόσο κτήνος είναι που ξεφεύγει από τους κανονισμούς θορύβου ακόμη και για πίστες.

  • Το αγόρασα και με έχει απογοητεύσει λίγο. Έχει 100 ίππους λιγότερους από την Ferrari Enzo FXX και στην οδήγηση το καταλαβαίνεις. Στους υποψήφιους αγοραστές θα πρότεινα να περιμένουν την ανακοίνωση του αντικαταστάτη της Enzo που αναμένεται το 2013...

  • καλα αυτο γιατι απαγορευεται και η Bugatti Veyron με χιλιους κατι ιππους και τελικη 410km/h ειναι νομιμο?

  • @Ορεστης δεν πάνε όλα με τα άλογα. Η Bugatti παρά τα 1000+ άλογα είναι αυτοκίνητο δρόμου, που σέβεται τους περιορισμούς ρύπων, θορύβου και λοιπά σχετικά με φώτα, ασφάλεια πεζών κλπ. Το συγκεκριμένο Zonda είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό πίστας, εμπνευσμένο από τα GT που τρέχουν στο LeMans. Τη Bugatti μπορείς να την πάρεις (λέμε τώρα) και αν αντέχει η τσέπη σου να κάνεις το γύρο του κόσμου και να βγεις ξεκούραστος και ατσαλάκωτος. Και εκεί έγκειται η μηχανολογική της τελειότητα, ότι ένα αεροπλάνο εδάφους με τέτοιες επιδόσεις είναι ευκολοοδήγητο και ξεκούραστο.
    Από την άλλη το Zonda R είναι το απόλυτο παιχνίδι για κάποιον που θέλει ένα δικό του ιδιωτικό αγωνιστικό, η φιλοσοφία του είναι ακριβώς αυτή. Με την ίδια λογική λοιπόν που μία Formula 1 με 700 ίππους δεν είναι νόμιμη για το δρόμο, έτσι και το Zonda. Άλλωστε η Bugatti έχει ΤΕΣΣΕΡΑ turbo, το Zonda επιμένει σε ατμοσφαιρικό διαμάντι με κόφτη στις 10+ χιλιάδες στροφές. Αυτό και μόνο δείχνει το ποιόν του.

  • Ολα καλα και ολα ωραια τα SUB που θα τα βαλω...οεοοοο..?
    τελη κυκλοφοριας ποσα εχει ξερουμε ???
    :P :P :P

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.