Facebook Εxchange, Το επόμενο βήμα στη social διαφήμιση είναι οι δημοπρασίες

To Facebook ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει μία τεχνολογία που χρησιμοποιεί ήδη η Google, τη δημοπρασία διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό την καλύτερη διαφημιστική στόχευση των καταναλωτών. Η υπηρεσία θα ονομάζεται Facebook Exchange και θα επιτρέπει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν συγκεκριμένους καταναλωτές βάσει του ιστορικού της περιήγησής τους.

Οι υπεύθυνοι marketing και οι διαφημιστές θα μπορούν να αντλούν στοιχεία από τα cookies στους υπολογιστές των χρηστών και να βλέπουν σε ποια websites έχουν μπει και ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, το Facebook Exchange θα μπορεί να γίνει ένα εργαλείο για να βλέπουν οι διαφημιστές τι ακριβώς ενδιαφέρει τους χρήστες. Τώρα, είναι σίγουρο ότι πολλοί από εμάς νιώθουμε ένα ρίγος σχετικά με το θέμα της ιδιωτικότητας.

Το Facebook έχει ήδη τοποθετήσει δοκιμαστικά cookies στους browsers μελών του, προκειμένου να δει την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, ενώ είναι κοινό μυστικό το ότι ψάχνει διακαώς να βρει περαιτέρω πηγές εσόδων και το Facebook Exchange είναι μία από αυτές, άρα για ακόμα μια φορά ισχύει ο κανόνας “μπρος στα κέρδη, όλα τα άλλα υποβαθμίζονται…”

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 3 Φεβρουαρίου 2021 7:58

Σχόλια

  • Απο την στιγμή που μπήκε στο Χρηματιστήριο έχει γίνει πιο αιμοβόρρα... Αλλά θα μου πείτε γιατί πριν δεν ήτανε; Ομως τώρα μάγκες, απόγινε...!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.