News & views, Οι διαφημίσεις στο facebook και τα fake account

Η αλήθεια είναι πως είναι πώς όλοι σχεδόν το ξέραμε αυτό, και όσοι δεν το ξέραμε υποψιαζόμασταν πως “κάτι δεν πάει καλά”. Έρευνα του BBC που δημοσιεύτηκε πρόσφατα εξετάζει με έναν – ομολογουμένως απλουστευτικό τρόπο – την επίδραση των fake accounts (που μπορεί να φτάνουν το 5-6% των χρηστών) πάνω στις social διαφημίσεις της πλατφόρμας.

Η έρευνα φυσικά βρήκε αρκετά προβλήματα στην… συλλογή των “like” από μια τυχαία εικονική (και μη υπαρκτή εταιρία) προκαλώντας θόρυβο σχετικά με το targeting των διαφημίσεων στο facebook (που συνεχώς αυξάνονται σε δημοφιλία).

Φυσικά η αλήθεια – όπως πάντα – είναι πολύ πιο περίπλοκη. Κανείς επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του δεν θα εξαπέλυε μια “τυφλή” διαφήμιση στο facebook χωρίς να ορίσει σαφώς καθορισμένα κριτήρια για την τοποθέτηση της διαφήμισης και χωρίς φυσικά να έχει καθορίσει από την αρχή τι ακριβώς θα κάνει με τα Like που θα πάρει επάνω στην σελίδα του. Και αν κάνατε ‘ουψ!’ διαβάζοντας την τελευταία πρόταση, τότε μάλλον είναι καιρός να επανεξετάσετε την επικοινωνιακή στρατηγική σας μέσα απ’ τα social media.

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 17 Ιουλίου 2012 14:15

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Βασίλης Δρόλιας

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.