Γαλλία, Απαγόρευσαν τις λέξεις Facebook και Twitter

Απαγορεύτηκε στα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, τηλεόραση και ραδιόφωνο να αναφέρουν τις λέξεις Facebook και Twitter επειδή αυτές οι εταιρείες αξίζουν εκατομμύρια και δεν χρειάζονται άλλη διαφήμιση. Η απόφαση στηρίχθηκε σε ένα νόμο του 1992 που θεωρεί αυτές της αναφορές ως έμμεση διαφήμιση. Εκπομπή με τοποθέτηση προϊόντος δηλαδή…!

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 7 Ιουνίου 2011 10:46

Σχόλια

  • ... και στην Ελλάδα κάνουμε ακριβώς το αντίθετο, γκρίζα διαφήμιση σε εκπομπές και σήριαλ για να μην πληρώνονται εισφορές τύπου Αγγελιοσήμου κλπ κλπ ...

  • Είναι και λίγο "έλεος", αλλά έχουν και δίκιο. Εταιρίες σαν τις "γνωστές εταιρίες ηλεκτρονικών", και οτιδήποτε άλλο λένε, είναι και αυτές...

  • και σε φαντάζομαι κώστα να λες: μπορείται να μας βρείτε στο μπιμ, μπιπ.κομ κάθετος εσκτβτζαρ. έχουμε φτάσει ήδη τους 20,000 likers. και να ακολουθεί η ανδρονίκη επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας και μεσω μπιπ κάνοντας μας φόλλοου στο εσκτβτζαρ :P

  • Χαχαχαχαχαχα και τώρα όταν θέλουν να αναφερθούν σε ένα περιστατικό που έγινε μέσω facebook
    πώς θα το το λένε?

  • Και πολύ άργησαν!!!
    Καθέ φορά που λένε facebook χώνει μερικά ακόμη μύρια στις τσέπες του ο Zuckerberg απο την τσάμπα διαφήμηση.
    Εταιρίες είναι, δεν είναι και κανα φιλανθρωπικό Ίδρυμα...
    Και θα πρότεινα να γίνει και στην Ελλάδα το ίδιο που τις έχουν καραμέλα, όπως και τις λέξεις Ipad και Iphone!

  • Εξαιρετικά σωστή κίνηση. Γενικά αυτό το πράμα με τις γκρίζες διαφημίσεις, έχει παραγίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι να πληρώνουν μια περιουσία, οι προφανώς το έχουν ανάγκη, και κάποιοι ενώ δεν το έχουν καθόλου ανάγκη, να συμβαίνει απολύτως δωρεάν.

    Πάνω-κάτω όπως λέει ο φίλος στο μήνυμα 8, πρέπει να χρησιμοποιούν γενικές ορολογίες. Το ίδιο συμβαίνει και με ιστοσελίδες οι οποίες μέσω άρθρων διαφημίζουν άλλες ιστοσελίδες/προιόντα κτλ αλλά τότε το πράμα γίνεται βαθύτερο και θέλει ψάξιμο.

    Και δεν μιλάω για το νέο είδος διαφήμισης τώρα τελευταία... Πληρώνει ο διαφημιζόμενος για μια διαφήμιση τύπου κανονικού άρθρου. Όπως συνέβει χαρακτηριστικά τις προάλλες με το DropBox... Μόλις βγήκε προς τα έξω πως δεν υπάρχει καμιά ασφάλεια προσωπικού απορρήτου, την άλλη μέρα τέτοιου είδους άρθρα ξεφύτρωναν σαν τα μανιτάρια σε διάφορα Tech-Blogs με σκοπό τάχα μου να μας παρουσιάσουν τα χαρακτηριστικά του, αναλυτικά. Αυτομάτως σε υποβιβάζουν... Λες και είσαι ηλίθιος.

    Καλή αρχή έκαναν.

  • Εν κατακλείδι, προσωπικά τους έχω αποκλείσει απ΄τον φυλλομετρητή μου επίσης, εδώ και καιρό, με μια "AntiSocial List" στο AdBlockPlus.

    Τα widgetάκια τους σε σχεδόν όλες τις σελίδες, έχουν καταντήσει βαρύτερα απ΄ότι οι διαφημίσεις.

  • Πολύ καλή κίνηση!
    Τα παραδοσιακά μέσα δεν καταλαβαίνουν ότι με το να αναπαράγουν και να διαφημίζουν τα κοινωνικά δίκτυα υποβαθμίζουν ακόμη περισσότερο τη θέση τους και χάνουν την αξία τους. Συμβάλλουν οι ίδιοι στην κρίση του τύπου.

  • Καλή κίνηση, διότι το έχουν ξεφτιλίσει το θέμα με το F... και το T... Είναι cliche :-D

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.