Micosoft & Facebook: Κατασκευάζουν το πιο γρήγορο υποθαλάσσιο καλώδιο

Αργά εχθές η Microsoft και το Facebook ανακοίνωσαν ότι θα εργαστούν από κοινού για την κατασκευή υποθαλάσσιου καλωδίου το οποίο θα ενώνει τις ΗΠΑ με την Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη Microsoft το καλώδιο αυτό κατασκευάζεται για να βοηθήσει να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση από τους καταναλωτές για συνδέσεις internet αξιόπιστες και με υψηλές ταχύτητες τις οποίες χρειάζονται τόσο για το cloud όσο και για online υπηρεσίες.

Το νέο καλώδιο φέρει το όνομα MAREA και η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει τον Αύγουστο και να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2017. Το μήκος του καλωδίου θα είναι 6.000 χλμ, ενώ σύμφωνα με τη Microsoft και το Facebook θα είναι το υποθαλάσσιο καλώδιο με την υψηλότερη χωρητικότητα που έχει ποτέ διασχίσει τον Ατλαντικό.

Microsoft & Facebook, Micosoft & Facebook: Κατασκευάζουν το πιο γρήγορο υποθαλάσσιο καλώδιο

Πηγή

Technology editor, gadget freak, electronics engineer, hardware/software reviewer, web developer, amateur astronomer, physics & math lover, trekkie, beekeeper.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιω

Αυτό δηλαδή θα είναι μέσα από την γη ή στο νερό ;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software featured Microsoft

Διέρρευσε το νέο email client “One Outlook” της Microsoft

Ορισμένοι χρήστες μπόρεσαν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή, η οποία φαίνεται ότι τώρα λειτουργεί μόνο για λογαριασμούς εργασίας και εκπαίδευσης.

Internet Apple Google Microsoft

Apple, Google και Microsoft συνεργάζονται για login χωρίς password

Οι Apple, Google και Microsoft ανακοίνωσαν ότι εργάζονται προκειμένου δημιουργήσουν υποστήριξη για login χωρίς password την επόμενη χρονιά.

Internet Facebook Meta

Facebook: Καταργούνται τα podcast στις 3 Ιουνίου

Από αυτή την εβδομάδα δεν θα επιτρέπει στους podcasters να προσθέτουν εκπομπές στο Facebook, ενώ η δυνατότητα θα καταργηθεί εντελώς στις 3 Ιουνίου.

Games featured Microsoft Xbox

Microsoft: Έρχονται διαφημίσεις στα δωρεάν παιχνίδια του Xbox;

Σε ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει στα brands να προβάλλουν διαφημίσεις στα free-to-play παιχνίδια του Xbox εργάζεται η Microsoft, σύμφωνα με μια αναφορά του Insider.