Υπάρχουν αρκετές φήμες που λένε ότι η Microsoft μπορεί να σκέφτεται την κυκλοφορία ενός Xbox One, στο οποίο θα κάνει κάποιες εσωτερικές αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, η ίδια αποκλείει το ενδεχόμενο μιας τέτοιας έκδοσης. Το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer ξεκαθάρισε ότι η Microsoft δεν θέλει να φτιάξει ένα “Xbox One and a half”. […]
Υπάρχουν αρκετές φήμες που λένε ότι η Microsoft μπορεί να σκέφτεται την κυκλοφορία ενός Xbox One, στο οποίο θα κάνει κάποιες εσωτερικές αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, η ίδια αποκλείει το ενδεχόμενο μιας τέτοιας έκδοσης.
Το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer ξεκαθάρισε ότι η Microsoft δεν θέλει να φτιάξει ένα “Xbox One and a half”.
Ο Spencer έκανε τις συγκεκριμένες δηλώσεις στην συνέντευξη τύπου μετά την ολοκλήρωση του συνεδρίου Build 2016, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Αφορμή ήταν η ερώτηση που έγινε στον Spencer για το εάν η Microsoft θα ακολουθήσει τη Sony, αν τελικά κυκλοφορήσει το λεγόμενο PlayStation 4.5, που φημολογείται ότι έχει στα σκαριά.
Ο ίδιος δεν φαίνεται ενθουσιασμένος με την ιδέα, για να την ακολουθήσει και επεσήμανε ότι αν είναι να προχωρήσουν θέλει να γίνει μεγάλη αλλαγή. “If we’re going to go forward with anything, I want it to be a really substantial change for people–an upgrade”, είπε χαρακτηριστικά.
Αν αρχίζουν τις ενδιάμεσες αναβαθμίσεις bye bye consoles!!!!
Καλύτερα να τα στάξω σε κάρτα γραφικών παρά κάθε δύο χρόνια σε νέα κονσολα.
Είχαμε το c chassis στο ps4, άλλο μας βρήκαν τώρα..
Καλά το c chassis δεν ήταν κάτι το τόσο αναπάντεχο πια, και στην προηγούμενη γενιά είδαμε να το λεπταίνουν το PS3 και να του αφαιρουν βάρος κάνοντάς το πιο αθόρυβο κλπ. Γνώμη μου είναι πως δεν θα το “σκοτώσουν” το PS4 τόσο γρήγορα, ίσως φτιάξουν κάνα άλλο πακέτο με διαφορετική έκδοση να υποστηρίζει σωστά το VR, με το ανάλογο κόστος φυσικά.
Τωρα το πήρα και το ευχαριστιεμαι το πιό αθόρυβο c chassis που κοστίζει περίπου 300 ευρώ και δε νομίζω να πέσει πολύ αφού το 3 έχει 200 ευρώ τουλάχιστον. Τώρα αν το σίγουρα ακριβότερο 4.5 έχει μόνο καλύτερες αναλύσεις και vr υποστήριξη δεν με νοιάζει γιατί δε μαρεσει να δουλεύω ένα μήνα κανω το χόμπι μου.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Αν αρχίζουν τις ενδιάμεσες αναβαθμίσεις bye bye consoles!!!!
Καλύτερα να τα στάξω σε κάρτα γραφικών παρά κάθε δύο χρόνια σε νέα κονσολα.
Είχαμε το c chassis στο ps4, άλλο μας βρήκαν τώρα..
Καλά το c chassis δεν ήταν κάτι το τόσο αναπάντεχο πια, και στην προηγούμενη γενιά είδαμε να το λεπταίνουν το PS3 και να του αφαιρουν βάρος κάνοντάς το πιο αθόρυβο κλπ. Γνώμη μου είναι πως δεν θα το “σκοτώσουν” το PS4 τόσο γρήγορα, ίσως φτιάξουν κάνα άλλο πακέτο με διαφορετική έκδοση να υποστηρίζει σωστά το VR, με το ανάλογο κόστος φυσικά.
Τωρα το πήρα και το ευχαριστιεμαι το πιό αθόρυβο c chassis που κοστίζει περίπου 300 ευρώ και δε νομίζω να πέσει πολύ αφού το 3 έχει 200 ευρώ τουλάχιστον. Τώρα αν το σίγουρα ακριβότερο 4.5 έχει μόνο καλύτερες αναλύσεις και vr υποστήριξη δεν με νοιάζει γιατί δε μαρεσει να δουλεύω ένα μήνα κανω το χόμπι μου.