H πανδημία φέρνει άνοδο στη ζήτηση για Chromebooks
Δευτέρα, 01/02/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
Τα στοιχεία της Canalys δείχνουν ότι η ανάγκη για τηλεργασία και τηλεκπαίδευση ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες της ζήτησης σε Chromebooks.
Παρασκευή, 22/06/2007 · Αλέξανδρος Παππάς
Η Fujitsu Siemens Computers Ελλάς, θυγατρική της κορυφαίας ευρωπαϊκής εταιρίας πληροφορικής επεκτείνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης προς τους πελάτες της, με τη δωρεάν παραλαβή και παράδοση των φορητών συστημάτων από και προς το χώρο του πελάτη σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος.
Αυτή η στάνταρ εγγύηση έχει πανευρωπαϊκή κάλυψη ενώ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη διάρκειά της για όσα έτη επιθυμούν με τα πακέτα Top-Up Warranty. Έτσι, οι χρήστες διευκολύνονται σημαντικά, αποφεύγοντας τη μεταφορά του υπολογιστή τους στους κατά τόπους συνεργάτες τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο τεχνικής υποστήριξης 801 11 42200 υποδέχεται τις κλήσεις των πελατών και αρκετές φορές κατευθύνει τους χρήστες τηλεφωνικώς με τυχόν προβλήματα εγκατάστασης ή λειτουργίας του συστήματος που τυχόν αντιμετωπίζουν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ρυθμίζει την παραλαβή των συστημάτων και ενημερώνει τους πελάτες για τον χρόνο παραμονής στην υπηρεσία και την ημερομηνία παραλαβή τους.
Δευτέρα, 01/02/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
Τα στοιχεία της Canalys δείχνουν ότι η ανάγκη για τηλεργασία και τηλεκπαίδευση ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες της ζήτησης σε Chromebooks.
Δευτέρα, 07/01/2019 · Ντίνα Καβαλλάρη
Η Samsung στα πλαίσια της CES 2019 ανακοίνωσε το νεότερο Notebook Odyssey με μειωμένα bezels, ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση, 15.6’’οθόνη και NVIDIA GeForce RTX 2080 GPU.
Δευτέρα, 07/01/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
Λέγεται πως το hot θέμα της φετινής έκθεσης τεχνολογίας, στο Las Vegas, θα είναι οι φορητοί υπολογιστές για gaming. Η Dell θα παρουσιάσει τα δύο νέα της μοντέλα, τα ελαφρύτερα και λεπτότερα Alienware που έφτιαξε ποτέ.
Κυριακή, 18/11/2018 · Κώστας Βλαχάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκαμε στο κατάστημα Dell Exclusive Store που φιλοξενείται εδώ και δύο χρόνια στο 3ο επίπεδο του εμπορικού κέντρου The Mall Athens στο Μαρούσι. Σε ένα χώρο μοναδικής αισθητικής βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα μοντέλα της Dell που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον επίσημο διανομένα της εταιρείας στην Ελλάδα, την Oktabit.
δηλαδή η μέχρι πρότινος αντιπροσωπεία που “αναλάμβανε” το service των FS, δεν θα μεσολαβεί? Επειδή το service της ήταν για το πτσο.
Άσε φίλε νεκτάριε, έχεις απόλυτο δίκιο. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα και να φτιάξει το service γιατι μου φαίνεται ότι το χαμηλό κόστος που δίνουμε για να αγοράσουμε laptop Fujitsu-Siemens το πληρώνουμε μέχρι σήμερα από το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ serviceeeeeeeee
ευτυχώς δεν μου χάλασε ο fujitsu και διανύω το τρίτο έτος…
shmera pantws pera oti mou eipan oti exei 1 xrono eggyhsh pote den mou pan gia paralabh paradosh
kkkkkk, το άρθρο είναι από 22/06/2007. Θα είναι απόλυτα φυσικό να έχει αλλάξει η πολιτική της εταιρείας σήμερα.