Δωρεάν παραλαβή, service και παράδοση για τα notebook της Fujitsu-Siemens

Η Fujitsu Siemens Computers Ελλάς, θυγατρική της κορυφαίας ευρωπαϊκής εταιρίας πληροφορικής επεκτείνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης προς τους πελάτες της, με τη δωρεάν παραλαβή και παράδοση των φορητών συστημάτων από και προς το χώρο του πελάτη σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος.

Αυτή η στάνταρ εγγύηση έχει πανευρωπαϊκή κάλυψη ενώ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη διάρκειά της για όσα έτη επιθυμούν με τα πακέτα Top-Up Warranty. Έτσι, οι χρήστες διευκολύνονται σημαντικά, αποφεύγοντας τη μεταφορά του υπολογιστή τους στους κατά τόπους συνεργάτες τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο τεχνικής υποστήριξης 801 11 42200 υποδέχεται τις κλήσεις των πελατών και αρκετές φορές κατευθύνει τους χρήστες τηλεφωνικώς με τυχόν προβλήματα εγκατάστασης ή λειτουργίας του συστήματος που τυχόν αντιμετωπίζουν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ρυθμίζει την παραλαβή των συστημάτων και ενημερώνει τους πελάτες για τον χρόνο παραμονής στην υπηρεσία και την ημερομηνία παραλαβή τους.

Επεξεργάστηκε την 22 Δεκεμβρίου 2008 11:20

Σχόλια

  • δηλαδή η μέχρι πρότινος αντιπροσωπεία που "αναλάμβανε" το service των FS, δεν θα μεσολαβεί? Επειδή το service της ήταν για το πτσο.

  • Άσε φίλε νεκτάριε, έχεις απόλυτο δίκιο. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα και να φτιάξει το service γιατι μου φαίνεται ότι το χαμηλό κόστος που δίνουμε για να αγοράσουμε laptop Fujitsu-Siemens το πληρώνουμε μέχρι σήμερα από το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ serviceeeeeeeee

  • kkkkkk, το άρθρο είναι από 22/06/2007. Θα είναι απόλυτα φυσικό να έχει αλλάξει η πολιτική της εταιρείας σήμερα.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.