Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Έλληνες φορητούς υπολογιστές;

9

Έρευνα της TNS Pentor για τα κριτήρια με τα οπόια καταναλωτές σε 6 χώρες (Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία) αγοράζουν φορητούς υπολογιστές διεχξήχθη το χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου – 15 Δεκεμβρίου 2011 σε δείγμα 601 ατόμων (ανθρώπων 20-60 ετών που κατέχουν έναν τουλάχιστον φορητό υπολογιστή ή φορητούς υπολογιστές) για λογαριασμό της Toshiba Europe.

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Έλληνες φορητούς υπολογιστές;

Έλληνες και φορητοί υπολογιστές, συμπεράσματα έρευνας
• 41% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να αγοράσουν φορητό υπολογιστή μέσα στη χρονιά. Κατά κύριο λόγο είναι άνδρες (47% έναντι 36% γυναίκες) και ευκατάστατοι (58% από αυτούς έχουν μηνιαίο εισόδημα 2.500 ευρώ έναντι 40% που έχει εισόδημα 750-2.500 ευρώ και 31% που έχει μηνιαίο εισόδημα κάτω από 750 ευρώ).
• Οι Έλληνες χρησιμοποιούν ως βασική πηγή ενημέρωσης της ιστοσελίδες των εταιριών ή τα websites τεχνολογίας με εστίαση σε αυτά που συγκρίνουν τιμές (45-55%). Επηρεάζονται ακόμη από τις συστάσεις πωλητών και ειδικών ή της οικογένειας και των φίλων τους (33-39%). Τα social media και η τηλεόραση δεν φαίνεται να επηρεάζουν ιδιαίτερα την αγοραστική πρόθεση.
• Οι άνδρες είναι πιο αυτάρκεις και ενημερώνονται καθημερινά από διάφορες online πηγές ενημέρωσης, ενώ οι γυναίκες βασίζονται στις συμβουλές των άλλων. Οι νέοι άνθρωποι ζητούν συστάσεις τρίτων πιο συχνά από τους μεγαλύτερους.
• Τέσσερις στους πέντε αγόρασαν το φορητό τους υπολογιστή σε ένα κανονικό κατάστημα και μόνο ένας στους δέκα σε online κατάστημα.
• Το 23% των ερωτηθέντων αποφασίζει ποιο φορητό υπολογιστή θα αγοράσει σε λιγότερο από μια εβδομάδα. Το ένα τρίτο χρειάζεται μια εβδομάδα και το 35% – 2-4 εβδομάδες. Σε γενικές γραμμές οι νέοι άνθρωποι το σκέφτονται περισσότερο λόγω της οικονομικής τους κατάστασης.

Επιλογή brand
• Η προτίμηση σε συγκεκριμένα brand καθορίζεται από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής και την τιμή. Τα αποτελέσματα των δοκιμών, το βάρος της συσκευής, η γνώμη των φίλων και το δώρο παίζουν το λιγότερο σημαντικό ρόλο
• Γενικά, οι καταναλωτές εστιάζουν στη λειτουργικότητα (ανθεκτικότητα και αντοχή) και την τιμή. Επίσης ενδιαφέρονται για την υψηλή ποιότητα και τη διάρκεια της μπαταρίας. Η τιμή και η ποιότητα είναι πολύ σημαντικές παράμετροι για όσους έχουν μηνιαίο εισόδημα 750 ευρώ μηνιαίως. Η πρωτοπορία και τα επιμέρους χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά για τους ευκατάστατους.
• Οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image που τους προσδίδει ένας συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής. Επίσης δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην αντοχή της μπαταρίας.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
9 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
LEFTKOYL

Και στην εγγύηση που παρέχει 2 χρόνια η εταιρία!

Ιουστινιανόs

“Οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image που τους προσδίδει ένας συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής.”

ΣΩΠΑ!!! Oι Έλληνες νοιαζόμαστε για το image???!!!

Panos7GR

«Οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image που τους προσδίδει ένας συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής.»… Κοινώς να… το παίξουμε! Γιατί σπαταλησατε τόσο χρόνο για να γράψετε 2 γραμμές;;; 😛

Πάντως για την αυτονομία έχει δίκιο! Οι περισσότεροι γνωστοί που με ρωτάνε για laptop δίνουν πολλή σημασία στην αυτονομία.

Mr.Wizard

Λοιπόν, έχω πάρει το pop-corn, και περιμένω για το πρώτο ποστ, που θα συνδυάσει αυτό : “ΟιΈλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image”, με οποιοδήποτε προϊόν της Apple. Ούπς… :-p

Demis

“Οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image που τους προσδίδει ένας συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής. Επίσης δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην αντοχή της μπαταρίας. ”

τραγικότατο σε βαθμό αηδίας…… και όμως αληθινό… άρε πόσο μα… είναι οι νεοέλληνες μα πόσο……………

Παπαδοπουλος Γιωργος

Πραγματικα διαβαζω τα σχολια και αναρωτιεμαι για μερικους αν ζουνε εδω ή γραφουν απ το εξωτερικο..

Πρωτη φορα ακουτε οτι ολα στην ελλαδιτσα γινονται για τη μουρη? Ποιος θα το παιξει πιο μαγκας και ποιος θα φανει περισσοτερο μουρατος και γκομενος για τα λεφτα του?
Και οι γυναικες το ιδιο απο κοντα και αυτες..
Ποια θα παρει το καλυτερο χαλι για το σπιτι, ποια θα φορεσει το καλυτερο φορεμα και ποια θα οδηγησει το καλυτερο στυλατο αυτοκινητο οχι επειδη γουσταρει πραγματικα αλλα για να το δει η αλλη απεναντι και να ζηλεψει..

Το χω κανει και το χετε κανει και σεις και πραγματικα ντρεπομαι γτ αυτα μας οδηγησαν εδω..
Κριμα αλλα πρεπει να αλλαξουμε λιγο γτ εχουμε ξεφυγει και πολυ μαλιστα.

Ταξιδευω χρονια λογω επαγγελματος και αυτο και σε αυτο το βαθμο μονο στο ελλαδισταν το βλεπω..

Vangelis

Εγώ πάντως ψηφίζω Dell από φορητό υπολογιστή.

alex argyropoulos

τη περασμενη παρασκευη πηρα ενα toshiba laptop απο πλαισιο κ μπορω να πω οτι πεταει.ειναι πολυ καλη αγορα κ το πηρα σε web offer για λιγες μερες.

cmvrgr

“Οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image”

δεν βλεπω τοσα πολλα macbook air στην πιατσα 🙂

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα