Toshiba No Matter What Guarantee, Επεκτείνει την εγγύηση έως τις 30 Σεπτεμβρίου

4

Η Toshiba επεκτείνει την προσφορά της “No Matter What Guarantee” (εγγύηση “ότι και αν συμβεί”), ως τις 30 Σεπτεμβρίου 2013. Οι πελάτες της εταιρείας θα έχουν την ευκαιρία να προστατεύονται από απρόοπτα κόστη που προκύπτουν για τις συσκευές τους, όπως κόστη από απρόοπτες ζημιές, απώλεια δεδομένων ή σε περίπτωση κλοπής.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις της προσφοράς παραμένουν οι ίδιοι. Ο πελάτης πρέπει να εγγράψει τη συσκευή 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρία συγκεκριμένα πεδία:
Α.) ΑΠΡΟΟΠΤΕΣ ΖΗΜΙΕΣ: προστατεύει τις συσκευές από απρόοπτα περιστατικά, όπως χτυπήματα, πτώσεις ή υγρά. Στα πλαίσια του εύρους των Ζημιών λόγω Ατυχήματος, η Toshiba παρέχει δωρεάν επισκευή σε περίπτωση καταστροφής ή ζημιάς, που εμποδίζουν την φυσιολογική λειτουργία της συσκευής.
Β.) ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: η εγγύηση περιλαμβάνει αντικατάσταση των κλεμμένων προϊόντων που επιβεβαιώνονται ως δηλώσεις κλοπής από την αστυνομία.
Γ.) ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: ανάκτηση δεδομένων σε έναν νέο σκληρό δίσκο ακόμα και σε περιπτώσεις υλικής ζημιάς, σφάλματος λογισμικού ή επίθεσης από ιό.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Νιο

Ρε παιδια αν πω στην αστυνομια οτι μου το εκλεψαν απο την αυλη. Κ μου κανουν δηλωση παιρνω καινουριο?

Σταμάτης

*Nio
καλύτερα να πάρεις καινούριο και ας μην στο κλέψουν,
γιατί αν σου βγάλει ζημιά “κλάφτο”
στο service εκεί οι άνθρωποι είναι επιεικώς απαράδεκτοι…

Kostas

Αν και είμαι οπαδός της Τοσίμπα , εχω Τοσίμπα εδω και μερικά χρόνια και είναι σκυλί το λάπτοπ , σκέφτομαι το καλοκαίρι να το αλλάξω και να πάρω ξανά Τοσίμπα ,έχω ακούσει δυστυχώς τα χειρότερα για το σέρβις της εταιρείας , για ψιλά γράμματα στην εγγύηση και για ελλειπή εξυπηρέτηση , οπότε αμφιβάλλω τελευταία …

Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να πάω για σέρβις ποτέ , αλλα όταν δίνεις τέτοιου είδους εγγυήσεις θα πρέπει να τις υποστηρίζεις κιόλας . Δεν μπορεί αλλες εταιρίες ανερχόμενες και πιο φθηνές όπως η Λενόβο , να σου δίνει καινούργιο λαπτοπ αν πάθεις ζημιά αλλα και να διεκδικεί πρωτιές στην αξιοπιστία , αλλες όπως η Σονυ να σου δίνουν με 90 ευρώ 4ετή εγγυηση ότι και να πάθεις και να ακούγονται δυσάρεστες εμπειρίες για εταιρεία όπως η Τοσίμπα που εχει δομήσει ενα απο τα πιο δυνατά ονόματα στην αγορά και όλα αυτα απο την απροθυμία καποιων στο σερβις της εταιρείας να εξυπηρετήσουν

Ειναι λυπηρό να ψάχνεις υπολογιστή , να λες θέλω Τοσίμπα και να σου απαντάνε ” Φοβερό μηχάνημα , αξιόπιστο , δίνει εγγύηση, αλλα το σέρβις ειναι ….να μην σου τύχει “

ΓΙΩΡΓΟΣ

το service της τοσιμπα ειναι οτι χειροτερο εχω δει της ξαδερφης μου της χαλασε το λαπτοπ και της ζητησαν 300 ευρω για αλλαγη μητρικης 400 το ειχε παρει εντωμεταξυ ηταν μεσα στην εγγυηση και οταν τους ειπε γιατι δεν το καλυπτετε της ειπανε οτι ειχε νερα μεσα και υπολοιματα φαγητου ενω δεν της ειχε χυθει καποιο υγρο.
σε μενα θα το ελεγε δεν ειχε λογο να το κρυψει σε αντιθεση με το δικο μου το ντελακι που καηκε η μητρικη λογω χαλιου (χνουδια απο κουβερτες) ηρθαν σπιτι μου την αλλαξαν δωρεαν και μονο συγνωμη δεν μου ζητησαν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα