British Airways | Αύξηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τους Έλληνες επιβάτες

British AirwaysΗ χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της British Airways από το ελληνικό επιβατικό κοινό παρουσιάζει αλματώδη άνοδο. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η δυνατότητα του online check-in και, κατά συνέπεια, η αποφυγή της ουράς και των χρονοβόρων διαδικασιών στο αεροδρόμιο. Το online check-in είναι μια πολύτιμη υπηρεσία, διαθέσιμη 24 ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης. Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν check-in και να χρησιμοποιήσουν την κάτοψη του αεροσκάφους για να επιλέξουν ή να αλλάξουν τη θέση τους.

Οι Έλληνες συνειδητοποίησαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα οφέλη του online check-in. Η αύξηση της χρήσης του κατά 73% τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο – και με τη συνδρομή του προσωπικού της British Airways στο αεροδρόμιο – δείχνει την επιθυμία τους να φτάνουν στο αεροδρόμιο έχοντας περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους και, κατά συνέπεια, λιγότερο στρες.

Η British Airways ήταν η πρώτη βρετανική αεροπορική εταιρεία που εισήγαγε την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης (online boarding pass). Σήμερα, το 13% των επιβατών της British Airways στην Ελλάδα τυπώνει την κάρτα επιβίβασης από το σπίτι, το γραφείο ή το ξενοδοχείο, πριν αναχωρήσει για το αεροδρόμιο.

Οι πρόσφατες στατιστικές της British Airways για το μήνα Ιανουάριο 2008 δείχνουν ότι η αυξανόμενη υιοθέτηση του e-ticketing στη χώρα μας ακολουθεί το γενικότερο ρεύμα που επικρατεί στην παγκόσμια αγορά, ενόψει της διακοπής της χρήσης χάρτινων εισιτηρίων με απόφαση της IATA από 1ης Ιουνίου 2008.

Το εύρος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει η British Airways, τόσο μέσω της ιστοσελίδας www.ba.com όσο και στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο, απλοποιεί κατά πολύ τις διαδικασίες του ταξιδιού, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι 2,5 εκατ. επιβάτες επισκέπτονται την ιστοσελίδα της εταιρείας κάθε εβδομάδα.

Οι online πωλήσεις εισιτηρίων στο ba.com αυξάνονται αλματωδώς και το 87% των κρατήσεων γίνεται από επιβάτες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό εισιτήριο. Η αύξηση, σε σχέση με το 2003, είναι της τάξεως του 40%. Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν σε όλα σχεδόν τα δρομολόγια της British Airways ανά την υφήλιο.

Η British Airways έχει εξελίξει σημαντικά την υπηρεσία «Manage My Booking» στην ιστοσελίδα της. Το «Manage my Booking» επιτρέπει στους ταξιδιώτες να ελέγχουν τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, να αλλάξουν την κράτησή τους και να στείλουν μέσω e-mail το πρόγραμμα του ταξιδιού τους σε φίλους ή συνεργάτες που πρόκειται να συναντήσουν. Η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στον κόσμο, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μικρά νέα Hackers

Οι hackers εκμεταλλεύονται το Game of Thrones για τη διάδοση malware

Την επιτυχία και την υποκλοπή των επεισοδίων του Game of Thrones φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται οι hackers για να διαδώσουν κακόβουλο λογισμικό.

Μικρά νέα 3D

Το λεπτότερο ολόγραμμα του κόσμου είναι γεγονός

Ομάδα ερευνητών του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) παρουσίασε το λεπτότερο ολόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του 3D όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Internet Facebook

Facebook, Τώρα ξεκινάμε να κερδίζουμε χρήματα από τη mobile χρήση

Μπορεί όλοι να νομίζουμε ότι το Facebook έχει μεγάλο ποσοστό εσόδων από την Mobile χρήση, αλλά σύμφωνα με τα όσα μας λέει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο η κατάσταση δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook δηλώνει ότι παίρνει το 14% των διαφημιστικών εσόδων του από τον mobile κόσμο, κάτι που για τον Mark Zuckerberg είναι […]

Μικρά νέα Jolla

Jolla, Ένα βήμα πιο κοντά προς το λανσάρισμα του νέου τηλεφώνου

Η ομάδα των πρώην στελεχών της Nokia που έχουν σχηματίσει την ομάδα δημιουργίας Jolla βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά προς την παρουσίαση του πρώτου smartphone, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για λανσάρισμα εντός του επόμενου μήνα, καθώς έχουν ήδη συγκεντρωθεί περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ από επενδυτές και παρόχους.