Η Sony ήταν ήδη γνωστή για την δυνατή εικόνα των διαφημιστικών της σποτ που αφορούσαν τις τηλεοράσεις BRAVIA, αλλά το BRAVIA-drome, το οποίο κατασκευάστηκε για να δείξει στον κόσμο πως ακριβώς δουλεύει η τεχνολογία Motionflow, ανεβάζει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά. Και εκτός αυτού, αποτελεί μια παγκόσμια πρωτιά, αφού πρόκειται για την πρώτη δημιουργική καμπάνια της Sony για την BRAVIA σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η έμπνευση προήλθε από το ζωοτρόπιο, έναν μηχανισμό που εφευρέθηκε τον 19ο αιώνα και δημιουργούσε σύντομα «κλιπ» από μια σειρά στατικών εικόνων. Θεωρήθηκε ως το ιδανικό μέσο για να γίνει μια επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η σημερινή τεχνολογία Motionflow 200 Hz δημιουργεί εικόνες με ομαλή εναλλαγή.
Η τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζεται τώρα σε μια πλατεία στην Βενάρια, μια πόλη κοντά στο Τορίνο, και πρωταγωνιστεί ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Kaká, Παίκτης της Χρονιάς για τη FIFA και κάτοχος για το 2007 του βραβείου Χρυσή Μπάλα, που απονέμεται στον κορυφαίο ποδοσφαιριστή στην Ευρώπη. Ο τροπαιούχος του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA θα εμφανίζεται σε μια σειρά από εικόνες μέσα στο BRAVIA-drome να κάνει κάποια από τα διάσημα κόλπα του με την μπάλα.
Για να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό το διαφημιστικό σποτ, θα εμφανίζεται και ο ζογκλέρ της μπάλας Dan Magness, ο οποίος θα προσπαθήσει να σπάσει τρία παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες. Ο Dan Magness έχει ήδη καταρρίψει ρεκόρ και έχει προπονήσει στον έλεγχο της μπάλας μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο – Από τον Francesco Totti μέχρι τον Michael Owen.
Δεδομένου του ότι η παγκόσμια δικτυακή κοινότητα έχει στο παρελθόν υποστηρίξει διαφημιστικές καμπάνιες για τις τηλεοράσεις BRAVIA, η Sony σχεδιάζει μια μεγάλη γκάμα ψηφιακού υλικού αποκλειστικά για blog, δικτυακούς τόπους και site κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέποντάς τους να έχουν τη δική τους εμπειρία από το BRAVIA-drome.
Για ακόμη μία φορά, την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έχει αναλάβει η διαφημιστική εταιρεία Fallon στο Λονδίνο –η ίδια ομάδα δημιουργικού η οποία μας έδωσε την τριλογία των διαφημίσεων της BRAVIA, ‘Balls’, ‘Paint’ και ‘Play-doh’– υπό την καθοδήγηση του ανερχόμενου σκηνοθέτη Vernie Yeung, ο οποίος στον παρελθόν δημιούργησε μουσικά βιντεοκλίπ για κορυφαίους καλλιτέχνες όπως η Kylie Minogue. Το διαφημιστικό σποτ θα κινηματογραφηθεί με μια κάμερα Sony, και συγκεκριμένα το μοντέλο F35, μια επαγγελματική κάμερα HD.
BRAVIA-drome
• Η βέλτιστη ταχύτητα του BRAVIA-drome είναι 44 χ.α.ώ.
• Το BRAVIA-drome μπορεί να ξεπεράσει τα 50 χ.α.ώ. ως ταχύτητα περιστροφής
• Το BRAVIA-drome έχει διάμετρο 10 μέτρα
• Τρεις άνδρες χρειάζονται τρεις ημέρες για να συναρμολογήσουν το BRAVIA-drome
• Το BRAVIA-drome μεταφέρεται με δύο δωδεκάμετρα φορτηγά
• Χρειάστηκαν 6 εβδομάδες για να συναρμολογηθεί το BRAVIA-drome την πρώτη φορά
• Ζυγίζει 10 τόνους και πιστεύεται ότι είναι το μεγαλύτερο ζωοτρόπιο που κατασκευάστηκε ποτέ
• Άνθρωποι από τον οργανισμό του Guinness World Records θα παρακολουθούν τα γυρίσματα για να πιστοποιήσουν την προσπάθεια κατάρριψης αυτού του ρεκόρ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ