H Cisco ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εγκατάστασης λύσης Ενοποιημένων Επικοινωνιών (Cisco Unified Communications) στην Airbus. Με την εγκατάσταση του συστήματος, η Airbus στοχεύει στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων και την απλοποίηση της επικοινωνιακής της υποδομής.
Η ολοκλήρωση της υλοποίησης του έργου σηματοδοτεί την πώληση 12 εκατομμυρίων τηλεφωνικών συσκευών Cisco Unified IP.
Η Airbus αναβάθμισε το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο (PBX) που χρησιμοποιούσε σε ένα σύστημα τηλεφωνίας που βασίζεται πλήρως σε IP τηλεφωνία, με 30.000 επεκτάσεις στη Γαλλία και 10.000 επεκτάσεις στη Βρετανία. Η Airbus χρησιμοποιεί το λογισμικό επεξεργασίας κλήσεων Cisco Unified Communications Manager για την κάλυψη όλων των εγκαταστάσεων. Το 2005 υπεγράφη το συμβόλαιο για την υλοποίηση και τη διαχείριση της IP επικοινωνίας της Airbus με την Orange Business Services, την εταιρεία παροχής και ολοκλήρωσης υπηρεσιών επικοινωνίας που διαθέτει τις λύσεις και υπηρεσίες επιχειρηματικών επικοινωνιών του ομίλου France Telecom.
Η λύση Cisco Unified Communications βοηθάει την Airbus να επεκτείνει τις υπηρεσίες επικοινωνίας σε όλους τους υπαλλήλους που απασχολούνται σε εγκαταστάσεις της στη Γαλλία και στη Βρετανία. Η εγκατάσταση της κεντρικής αρχιτεκτονικής μετά την αρχική διάταξη και τον σχεδιασμό που έγινε από την Orange Business Services διήρκεσε εννέα μήνες. Η λύση υλοποιήθηκε με ρυθμό 600 τηλεφώνων την ημέρα, δίνοντας έμφαση στην ταχύτητα και την ευκολία με τις οποίες οι Cisco Unified Communications μπορούν να υλοποιηθούν.
«Τα αποτελεσματικά συστήματα επικοινωνίας που ενθαρρύνουν τη συνεργασία ανάμεσα σε υπαλλήλους και βελτιώνουν την αποδοτικότητα της εταιρείας έχουν πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς μας βοηθάνε να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Robert Louge, επικεφαλής του τμήματος IT Projects της Airbus. «Η λύση της Cisco συμβάλλει στη βελτίωση των επικοινωνιών και ταυτόχρονη μείωση των δαπανών μας, απλοποιώντας την επικοινωνιακή μας υποδομή και μας επέτρεψε να μεταβούμε γρήγορα και εύκολα σε μία IP-based Unified Communications πλατφόρμα.»
ΣΥΖΗΤΗΣΗ