Καταστήματα Forthnet, Βραβείο Καλύτερης Χρήσης της Τεχνολογίας

Στα Καταστήματα Forthnet απονεμήθηκε το βραβείο «Καλύτερης χρήσης της Τεχνολογίας» (Best use of Technology), στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2010, που διοργανώνει το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS. Το βραβείο αφορά στην καλύτερη χρήση των νέων τεχνολογιών, τόσο στον άξονα «κατάστημα – καταναλωτής», όσο και στον άξονα «δικαιοπάροχος – δικαιοδόχοι».

Στόχος των «Franchise Business Awards» είναι η αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης, αλλά και η κινητοποίηση όλων των επιχειρηματιών να συνεισφέρουν στη διάδοσή του.

forthnet stores

Στηρίζοντας το θεσμό του “franchise”, η Forthnet θέτει σήμερα 114 εξειδικευμένα καταστήματα broadband στις υπηρεσίες του έλληνα καταναλωτή, σε περισσότερες από 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ παράλληλα, με στόχο την άψογη λειτουργία τους, παρέχει συνεχή υποστήριξη στους franchisees, μέσα από σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα και ολοκληρωμένες λύσεις εξοπλισμού.

Τα Καταστήματα Forthnet αποτελούν απάντηση στην ερώτηση «πού θα βρω ό,τι χρειάζομαι για broadband» και αποδεικνύουν στην πράξη την πελατοκεντρική φιλοσοφία της Forthnet, αφού σε αυτά ο καταναλωτής με βοηθό ένα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, μπορεί να λύσει κάθε απορία του σχετικά με το broadband και να δοκιμάσει ζωντανά διάφορες εφαρμογές broadband, ώστε να επιλέξει την υπηρεσία που του ταιριάζει καλύτερα. Παράλληλα είναι στη διάθεσή του μία ευρεία γκάμα επώνυμων προϊόντων τεχνολογίας σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και όλα τα πακέτα συνδρομής και ο εξοπλισμός nova, για να απολαμβάνει επικοινωνία και ψυχαγωγία μαζί.

Καλύπτοντας το 92% της ελληνικής επικράτειας, μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια, η Forthnet κατάφερε να δημιουργήσει μία σύγχρονη αλυσίδα λιανικής πώλησης, εξειδικευμένης στις υπηρεσίες broadband. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2009, περισσότεροι από 2 εκατομμύρια καταναλωτές εξυπηρετήθηκαν στα Καταστήματα Forthnet.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
thanasis

καλό ήταν αυτό γιατί ο κόσμος έπρεπε να περιμένει στο τηλέφωνο (στα κεντρικά) για να εξυπηρετηθεί… ή να πάει στα γραφεία της Καλλιθέας/ Κρήτης /Θεσσαλονίκης.

Το κατάλαβαν αφού δέν μπορείς να λέγεσαι (αξιόπιστος) τηλεποικοινωνιακός πάροχος αν δέν είσαι δίπλα στον πελάτη-καταναλωτή σου και άκουσαν τα εξ’ αμάξης.

Ναι πολύ χρήσιμα και αναγκαία τα Forthnet shops.

Παυλος

kamia sxesi.. ote kai pali ote.. kakes empiries apo forthnet..

mickeynx

οποιος και να ειναι ο παροχος το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μικρά νέα Hackers

Οι hackers εκμεταλλεύονται το Game of Thrones για τη διάδοση malware

Την επιτυχία και την υποκλοπή των επεισοδίων του Game of Thrones φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται οι hackers για να διαδώσουν κακόβουλο λογισμικό.

Μικρά νέα 3D

Το λεπτότερο ολόγραμμα του κόσμου είναι γεγονός

Ομάδα ερευνητών του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) παρουσίασε το λεπτότερο ολόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του 3D όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Internet Facebook

Facebook, Τώρα ξεκινάμε να κερδίζουμε χρήματα από τη mobile χρήση

Μπορεί όλοι να νομίζουμε ότι το Facebook έχει μεγάλο ποσοστό εσόδων από την Mobile χρήση, αλλά σύμφωνα με τα όσα μας λέει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο η κατάσταση δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook δηλώνει ότι παίρνει το 14% των διαφημιστικών εσόδων του από τον mobile κόσμο, κάτι που για τον Mark Zuckerberg είναι […]

Μικρά νέα Jolla

Jolla, Ένα βήμα πιο κοντά προς το λανσάρισμα του νέου τηλεφώνου

Η ομάδα των πρώην στελεχών της Nokia που έχουν σχηματίσει την ομάδα δημιουργίας Jolla βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά προς την παρουσίαση του πρώτου smartphone, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για λανσάρισμα εντός του επόμενου μήνα, καθώς έχουν ήδη συγκεντρωθεί περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ από επενδυτές και παρόχους.