Στα Καταστήματα Forthnet απονεμήθηκε το βραβείο «Καλύτερης χρήσης της Τεχνολογίας» (Best use of Technology), στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2010, που διοργανώνει το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS. Το βραβείο αφορά στην καλύτερη χρήση των νέων τεχνολογιών, τόσο στον άξονα «κατάστημα – καταναλωτής», όσο και στον άξονα «δικαιοπάροχος – δικαιοδόχοι».
Στόχος των «Franchise Business Awards» είναι η αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης, αλλά και η κινητοποίηση όλων των επιχειρηματιών να συνεισφέρουν στη διάδοσή του.
Στηρίζοντας το θεσμό του “franchise”, η Forthnet θέτει σήμερα 114 εξειδικευμένα καταστήματα broadband στις υπηρεσίες του έλληνα καταναλωτή, σε περισσότερες από 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ παράλληλα, με στόχο την άψογη λειτουργία τους, παρέχει συνεχή υποστήριξη στους franchisees, μέσα από σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα και ολοκληρωμένες λύσεις εξοπλισμού.
Τα Καταστήματα Forthnet αποτελούν απάντηση στην ερώτηση «πού θα βρω ό,τι χρειάζομαι για broadband» και αποδεικνύουν στην πράξη την πελατοκεντρική φιλοσοφία της Forthnet, αφού σε αυτά ο καταναλωτής με βοηθό ένα άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, μπορεί να λύσει κάθε απορία του σχετικά με το broadband και να δοκιμάσει ζωντανά διάφορες εφαρμογές broadband, ώστε να επιλέξει την υπηρεσία που του ταιριάζει καλύτερα. Παράλληλα είναι στη διάθεσή του μία ευρεία γκάμα επώνυμων προϊόντων τεχνολογίας σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και όλα τα πακέτα συνδρομής και ο εξοπλισμός nova, για να απολαμβάνει επικοινωνία και ψυχαγωγία μαζί.
Καλύπτοντας το 92% της ελληνικής επικράτειας, μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια, η Forthnet κατάφερε να δημιουργήσει μία σύγχρονη αλυσίδα λιανικής πώλησης, εξειδικευμένης στις υπηρεσίες broadband. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2009, περισσότεροι από 2 εκατομμύρια καταναλωτές εξυπηρετήθηκαν στα Καταστήματα Forthnet.
καλό ήταν αυτό γιατί ο κόσμος έπρεπε να περιμένει στο τηλέφωνο (στα κεντρικά) για να εξυπηρετηθεί… ή να πάει στα γραφεία της Καλλιθέας/ Κρήτης /Θεσσαλονίκης.
Το κατάλαβαν αφού δέν μπορείς να λέγεσαι (αξιόπιστος) τηλεποικοινωνιακός πάροχος αν δέν είσαι δίπλα στον πελάτη-καταναλωτή σου και άκουσαν τα εξ’ αμάξης.
Ναι πολύ χρήσιμα και αναγκαία τα Forthnet shops.
kamia sxesi.. ote kai pali ote.. kakes empiries apo forthnet..
οποιος και να ειναι ο παροχος το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις