Έρευνα GfK Hellas | Πωλήσεις Μικρών Ηλεκτρικών Συσκευών στην Ελλάδα

, Έρευνα GfK Hellas | Πωλήσεις Μικρών Ηλεκτρικών Συσκευών στην ΕλλάδαΤην περασμένη Παρασκευή η GfK Hellas διοργάνωσε στα γραφεία της συνέδριο με θέμα «Οι καταναλωτικές τάσεις στην αγορά των Μικρών Ηλεκτρικών Συσκευών (ΜΗΣ) στην Ελλάδα και στην Ευρώπη». Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του συνεδρίου, η αγορά των Μικρών Ηλεκτρικών Συσκευών κινήθηκε ανοδικά το πρώτο τετράμηνο του 2008 έναντι του αντίστοιχου διαστήματος 2007, αν και ο ρυθμός ανόδου είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο ρυθμό ανόδου της κατηγορίας στο τέλος του 2007.

Ιδιαίτερη άνοδο παρουσιάζουν οι κατηγορίες
Φριτέζες 28%
Κουρευτικές μηχανές 39%
Μηχανήματα Στυλιζαρίσματος Μαλλιών 23%
Ξυριστικές Μηχανές 32%

Η άνοδος οδηγείται από τα εξής προϊοντικά χαρακτηριστικά:
– Τη μοντέρνα σχεδίαση
– Τον αυτοματισμό
– Την πολυχρωμία των μοντέλων

– Η κυριότερη κατηγορία μέσα στις Μικρές Ηλεκτρικές Συσκευές είναι οι ηλεκτρικές σκούπες που διατηρεί περίπου σταθερό μερίδιο ίσο με 20,2% σε τεμάχια και 29,2% σε αξίες, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία είναι τα σίδερα με μερίδιο 17,4%.

– Οι καταναλωτικές τάσεις για μια πιο άνετη ζωή αλλά και για προσωπική ευεξία οδηγούν σε άνοδο κάποιες κατηγορίες προϊόντων και ειδικότερα συγκεκριμένες υποκατηγορίες μέσα σε αυτές τις κατηγορίες. Συγκεκριμένα:

– Από την ομάδα των συσκευών προετοιμασίας πρωϊνού οι καφετιέρες παρουσιάζουν άνοδο 11%, λόγω των μηχανών espresso, των μηχανών παρασκευής σοκολάτας αλλά και της πολλής πρόσφατης τάσης των μηχανών ελληνικού καφέ.

– Από την ομάδα των προϊόντων προσωπικής φροντίδας παρατηρείται αύξηση της κατηγορίας των μηχανών στυλιζαρίσματος μαλλιών (hairstylers) που αυτή με τη σειρά της οφείλεται στα σίδερα μαλλιών (strengtheners) που έχουν διευρύνει το μερίδιο τους μέσα στην κατηγορία κατά 15 ποσοστιαίες μονάδες στο 61,4% το πρώτο 4μηνο του 2008.

– Επίσης η άνοδος των ξυριστικών μηχανών οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στις αποτριχωτικές μηχανές και κυρίως στις ανδρικές αποτριχωτικές μηχανές που φθάνουν σε μερίδιο ίσο με 6,1% μέσα στην κατηγορία το πρώτο 4μηνο του 2008 έναντι μεριδίου 1,7% το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Android Smartphones featured GfK

Αύξηση 10% της μέσης τιμής πώλησης των smartphone το 2017

10% αυξήθηκε η μέση τιμή πώλησης των smartphone παγκοσμίως το 2017 σύμφωνα με έκθεση της GfK. Βάση στοιχείων από 75 αγορές ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των smartphone παγκοσμίως παρουσίασε αύξηση 10% και άγγιξε τα 363 δολάρια (295 ευρώ).

News GfK

Έκθεση GfK: Πως χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στα καταστήματα λιανικής

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κινητά μας τα χρησιμοποιούμε πολύ συχνά όταν πρόκειται να ψωνίσουμε online. Η εισβολή τους όμως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει το πως φέρονται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν σε κανονικά καταστήματα. Η GfK πραγματοποίησε μια έρευνα σε χρήστες κινητών από 23 χώρες για […]

Business GfK

Q4 2014: Η ελληνική αγορά τεχνολογίας συνεχίζει την θετική της πορεία

Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 567 εκ. ευρώ για το 4ο τρίμηνο (Q4) του 2014, αυξημένη κατά 10,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο Q4 του 2013. Η ελληνική αγορά για το Q4 του 2014 συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική άνοδο, με τέσσερις από τους επτά τομείς να έχουν θετική παρουσία, δύο από τους […]

Business GfK

Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 371,6 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2012. Η πολιτική αβεβαιότητα φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τις επιχειρηματικές προσδοκίες και περισσότερο την καταναλωτική εμπιστοσύνη.