Έρευνα GfK/CEA | Τι θα φέρει το 2008 στην παγκόσμια αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού

, Έρευνα GfK/CEA | Τι θα φέρει το 2008 στην παγκόσμια αγορά τεχνολογικού εξοπλισμούΣε όλο τον κόσμο, οι καταναλωτές ξοδεύουν όλο και περισσότερα για μια πλειάδα ηλεκτρονικών αγαθών: Από τις LCD τηλεοράσεις στα MP3, οι καταναλωτές αποκτούν όλο και περισσότερο τεχνολογικό εξοπλισμό. Η αγορά βιώνει σημαντική τεχνολογική μετάλλαξη και με αυτή την αλλαγή ανοίγονται νέες αγορές σε όλο τον πλανήτη. Μετά από 2 έτη διπλής αύξησης (2006 & 2007), οι GfK/CEA προβλέπουν μια δυναμική αύξηση κατά 9,4% το 2008 πάνω από το 2007; το τρέχον έτος προβλέπεται αισιόδοξο για την αγορά των τεχνολογικών εξοπλισμών.

Η πλειοψηφία των εσόδων της παγκόσμιας αγοράς TCE θα προέλθει από το κινητό τηλέφωνο, την Τηλεόραση LCD και τον Φορητό Υπολογιστή. Αφ’ ενός, το νοικοκυριό δέχεται την εισβολή διαφόρων ηλεκτρονικών αγαθών (τηλεοράσεις, DVD players, PCs κλπ.) και αφετέρου τα προϊόντα για τη προσωπική χρήση (κινητά τηλέφωνα, MP3 players κλπ.) συνεχίζουν να κατακτούν το εισόδημα του καταναλωτή. Το 2009, 1,4 δισεκατομμύρια κινητά τηλέφωνα θα αγοραστούν από τους καταναλωτές παγκοσμίως και 137 εκατομμύρια επίπεδες τηλεοράσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους σε νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο.

Τα νοικοκυριά και το εισόδημα των καταναλωτών θα νιώσουν την άφιξη του τεχνολογικού ευρείας κατανάλωσης εξοπλισμού: Και οι δύο γίνονται περισσότερο «ψηφιακά» μέρα τη μέρα. Το κινητό τηλέφωνο παραμένει το δημοφιλέστερο ηλεκτρονικό αγαθό, και ιδιαίτερα στις πυκνοκατοικημένες χώρες της Κίνας και της Ινδίας. Η ασιατική περιοχή (χωρίς Ιαπωνία) αντιπροσωπεύει το 36,3% του όγκου των συνολικών πωλήσεων κινητών το 2008, και η αποδοχή της επίπεδης τηλεόρασης θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε όλο τον κόσμο. Οι επίπεδες οθόνες το 2008 θα αντιπροσωπεύσουν το 17% των συνολικών δαπανών TCE στον κόσμο, Η GfK/CEA προβλέπει μια αύξηση της τάξεως του 32,4% του όγκου πωλήσεων για τις επίπεδες οθόνες με μια μέση τιμή 1008$. Αμέσως ακολουθούν οι υπολογιστές η αγορά των PC θα αντιπροσωπεύσει το 16,8% των συνολικών καταναλωτικών δαπανών το 2008.

Η πρόβλεψη για την αγορά ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών είναι 137 εκατομμύρια τεμάχια για το 2008. Η ψηφιακή φωτογραφική μηχανή μπορεί να θεωρηθεί η ατμομηχανή του οικοσυστήματος της κατηγορίας «εικόνα». Η μηχανή ακολουθεί μεταξύ άλλων τις αγορές του χαρτιού, μελανιών, εκτυπωτές φωτογραφιών, ψηφιακές κορνίζες φωτογραφιών, θήκες, μπαταρίες, κάρτες μνήμης, φακοί μηχανών SLR κτλ.

Κυριότερα σημεία
Οι GfK/CEA προβλέπουν αύξηση της τάξης του 9,4% για το 2008 σε σχέση με το 2007.
Το 2008 η αύξηση του τεχνολογικού εξοπλισμού ευρείας κατανάλωσης θα προέλθει κυρίως από τις χώρες της Βραζιλίας, της Ρωσίας, της Ινδίας και της Κίνας (χώρες BRIC).
Το 2008 στην Ασία και στην περιοχή της Ωκεανίας η αγορά θα αυξηθεί κατά 16,5% σε αξία.
Οι ώριμες αγορές όπως της Βόρειας Αμερικής και της δυτικής Ευρώπης θα σημειώσουν μια επιβράδυνση το 2008.
Οι GfK/CEA προβλέπουν μια μέτρια αύξηση της τάξης του 6,2% το 2009 σε σχέση με το 2008.
Οι καταναλωτές θα ξοδέψουν 42 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα στην αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού ευρείας κατανάλωσης το 2009 έναντι του 2008.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Android Smartphones featured GfK

Αύξηση 10% της μέσης τιμής πώλησης των smartphone το 2017

10% αυξήθηκε η μέση τιμή πώλησης των smartphone παγκοσμίως το 2017 σύμφωνα με έκθεση της GfK. Βάση στοιχείων από 75 αγορές ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των smartphone παγκοσμίως παρουσίασε αύξηση 10% και άγγιξε τα 363 δολάρια (295 ευρώ).

News GfK

Έκθεση GfK: Πως χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στα καταστήματα λιανικής

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κινητά μας τα χρησιμοποιούμε πολύ συχνά όταν πρόκειται να ψωνίσουμε online. Η εισβολή τους όμως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει το πως φέρονται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν σε κανονικά καταστήματα. Η GfK πραγματοποίησε μια έρευνα σε χρήστες κινητών από 23 χώρες για […]

Business GfK

Q4 2014: Η ελληνική αγορά τεχνολογίας συνεχίζει την θετική της πορεία

Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 567 εκ. ευρώ για το 4ο τρίμηνο (Q4) του 2014, αυξημένη κατά 10,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο Q4 του 2013. Η ελληνική αγορά για το Q4 του 2014 συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική άνοδο, με τέσσερις από τους επτά τομείς να έχουν θετική παρουσία, δύο από τους […]

Business GfK

Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 371,6 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2012. Η πολιτική αβεβαιότητα φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τις επιχειρηματικές προσδοκίες και περισσότερο την καταναλωτική εμπιστοσύνη.