Δύο νέες υπηρεσίες, e-shop και e-customer care, είναι τώρα διαθέσιμες για τους συνδρομητές της ψηφιακής πλατφόρμας της nova αλλά και για αυτούς που επιθυμούν να γίνουν συνδρομητές. Μέσα από την ιστοσελίδα www.nova.gr οι συνδρομητές της nova μπορούν να επιλέξουν μπουκέτο υπηρεσιών, να αναβαθμίσουν με επιπλέον κανάλια το πακέτο τους και να δουν τη τρέχουσα κατάσταση του λογαριασμού τους.
e-shop ενημερώνει για:
• τον εξοπλισμό που παρέχει εγγυημένα πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες της nova
• ένα από τα 4 νέα πακέτα συνδρομής της nova (value pack, cinema+value pack, sports+value pack, full pack),
• συνδρομή στα κανάλια ενηλίκων (adult channels),
• το μηνιαίο τηλεοπτικό οδηγό (nova magazine)
e-customer care
• πληρωμή on-line λογαριασμού μέσω πιστωτικής κάρτας καθώς και αίτηση για πάγια χρέωση με πιστωτική κάρτα
• on-line επανασύνδεση
• ενημέρωση για την κίνηση του λογαριασμού
• παραγγελία του περιοδικού της nova
• παραγγελία των κανάλια ενηλίκων της nova
• αναβάθμιση σε άλλο πακέτο της nova
• αναβάθμιση εξοπλισμού nova σε προνομιακές τιμές για τους συνδρομητές.
• αλλαγή προσωπικών στοιχείων
Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο εκτός 03:00 πμ – 06:00 πμ
Ομάδα ερευνητών του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) παρουσίασε το λεπτότερο ολόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του 3D όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
Μπορεί όλοι να νομίζουμε ότι το Facebook έχει μεγάλο ποσοστό εσόδων από την Mobile χρήση, αλλά σύμφωνα με τα όσα μας λέει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο η κατάσταση δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook δηλώνει ότι παίρνει το 14% των διαφημιστικών εσόδων του από τον mobile κόσμο, κάτι που για τον Mark Zuckerberg είναι […]
Η ομάδα των πρώην στελεχών της Nokia που έχουν σχηματίσει την ομάδα δημιουργίας Jolla βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά προς την παρουσίαση του πρώτου smartphone, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για λανσάρισμα εντός του επόμενου μήνα, καθώς έχουν ήδη συγκεντρωθεί περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ από επενδυτές και παρόχους.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ