H Samsung Electronics κατατάσσεται στην πρώτη θέση στις συνολικές πωλήσεις των LCD τηλεοράσεων που έχουν καταγραφεί από τον Ιανουάριο έως και τον Αύγουστο του 2009 σε 16 από τις συνολικά 19 Ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες διεξήχθη η σχετική έρευνα της GfK. Την πρωτιά κατέκτησε η εταιρεία σε τέσσερις επιπλέον χώρες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Παράλληλα, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ξεπέρασε το 22% και στις 16 χώρες, με την Ελλάδα να αγγίζει το 36,8% και την Πορτογαλία το 45,7% σε αξία πωλήσεων. Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων χωρών στις επιδόσεις της, η Samsung επεκτείνει και εδραιώνει την ηγετική της θέση στην Ευρώπη – τη μεγαλύτερη αγορά τηλεοράσεων του κόσμου – παραμένοντας ταυτόχρονα στην κορυφή για τέσσερα συναπτά έτη.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα το μερίδιο αγοράς της Samsung εκτοξεύτηκε μετά τον Απρίλιο με τη διάθεση των τηλεοράσεων LED, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 36,8% σε αξία και 31,3% σε τεμάχια. Την ίδια στιγμή, μόνο για τον μήνα Αύγουστο, τα ίδια μερίδια αγοράς ανήλθαν σε 40,4% και 35,2% αντίστοιχα.
Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το μερίδιο αγοράς της Samsung στη Γερμανία ανήλθε σε 25,1% και 21% αντίστοιχα. Στην Ισπανία, την Αυστρία και τη Φινλανδία το μερίδιο αγοράς της εταιρείας αυξήθηκε και ανήλθε σε 24,8%, 22,5% και 35,3% (με βάση την αξία των συνολικών πωλήσεων) και 23,7%, 21,7%, 34,3% (με βάση τις συνολικές πωλήσεις τεμαχίων) αντίστοιχα, ενώ στην Ιταλία, την Πορτογαλία και τη Σουηδία η Samsung κατέκτησε πάνω από 40% μερίδιο αγοράς σε αξία συνολικών πωλήσεων έως και τον Αύγουστο. Πιο συγκεκριμένα, στην Πορτογαλία η Samsung ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με μερίδιο αγοράς 45,7% σε αξία συνολικών πωλήσεων και 40.6% σε τεμάχια.
Με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες να καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς πάνω από 22%, η Samsung αποδεικνύει εμπράκτως την ασυναγώνιστη ποιότητα των τηλεοράσεων της, καθώς εδραιώνεται σε μία αγορά που κατευθύνεται σε μεγάλο βαθμό από σχολαστικούς καταναλωτές, με βαθιά γνώση του αντικειμένου. Μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία αναμένεται να ηγείται και στις 19 χώρες στις οποίες διεξάγεται η έρευνα, συμπεριλαμβανομένων των χωρών Ολλανδία, Ελβετία και Ιρλανδία, στις οποίες σύμφωνα με την έρευνα – η Samsung έφτασε μέχρι και τον Αύγουστο πολύ κοντά στην 1η θέση.
Σχετικά με τη GfK
Η GfK Group είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες έρευνας αγοράς στον κόσμο με έδρα τη Νυρεμβέργη στη Γερμανία. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ