Samsung, Πρώτη στην αγορά τηλεοράσεων LCD στην Ελλάδα το 2008

3

Την ηγετική θέση στην αγορά τηλεοράσεων LCD στην Ελλάδα κατέκτησε για ακόμη μια χρονιά η Samsung Electronics, σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η GfΚ για το 2008. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η εταιρεία αύξησε το μερίδιο αγοράς της στους τρεις Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI’s: Σύνολο τηλεοράσεων LCD, Full HD και άνω των 40’’) τόσο σε αξία όσο και σε τεμάχια, ξεπερνώντας κατά πολύ τα ανταγωνιστικά προϊόντα.

Συγκεκριμένα το 2008 οι πωλήσεις των LCD τηλεοράσεων της Samsung ξεπέρασαν συνολικά τα 136,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η εταιρεία διέθεσε συνολικά περισσότερες από 180.000 τηλεοράσεις. Έτσι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το μερίδιο αγοράς της Samsung ανήλθε συνολικά σε 30,8% σε αξία και 27,5% σε τεμάχια, ενώ το μερίδιο αγοράς των αμέσως επόμενων ανταγωνιστών της μειώθηκε σε 21,4% και 18,8% αντίστοιχα.

Αναλυτικότερα, το μερίδιο αγοράς των LCD Full HD τηλεοράσεων ανήλθε σε 39%, σημειώνοντας αύξηση κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2007, ενώ το μερίδιο αγοράς των LCD τηλεοράσεων άνω των 40 ιντσών διαμορφώθηκε στο 40% από 37,7% την προηγούμενη χρονιά.

Με σημαντικό ιστορικό επιτυχιών στην Ελληνική αγορά, η Samsung έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως αξιόπιστη και πρωτοπόρος στο είδος της εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έρευνες των τελευταίων ετών αναδεικνύουν την αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών τόσο στις τηλεοράσεις όσο και γενικότερα στα προϊόντα της Samsung.

3
Σχόλια

avatar
3 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
2 Σχολιαστές
Anonymous MarketercVlachakis Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Anonymous Marketer
Επισκέπτης

Ακολουθούμε και εμείς την παγκόσμια τάση που αναδυκνύει την Samsung πρωτοπόρο στα consumer electronics. Δεν είναι τυχαίο πάντως. Η Samsung έχει καταλάβει ότι για να πετύχεις σήμερα χρειάζεσαι πολύ δυνατό design και marketing. Για αυτό το λόγο συνεργάζεται εκτός των άλλων και με τους συγγραφείς του Blue Ocean Strategy και με την design συμβουλευτική IDEO.

Anonymous Marketer
Επισκέπτης

cVlachakis,

αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Όλες οι συσκευές πια μπορούν να προσφέρουν αυτά που θέλει(και συχνά πολύ περισσότερα από αυτά που θέλει) ο μέσος χρήστης. Άρα για τον αγοραστή δεν αποτελούν στοιχείο διαφοροποίησης πια οι τεχνολογίες και οι δυνατότητες.

Πες ότι ο μέσος χρήστης πάει να πάρει μια TV. Δεν πρόκειται να συγκρίνει αν είναι 1080i η 1080p. Αυτό που θα κάνει όταν βρεθεί μπροστά στις 50+ TV που έχει κάθε κατάστημα είναι να πει ” Η Sony είναι καλή μάρκα. Αλλά και οι Samsung είναι καλές. Και ο Γιώργος και ο Νίκος που πήραν Samsung είπαν ότι είναι καλή. Θα διαλέξω την X από τις 2 διότι θα πηγαίνει καλύτερα στο τοίχο του σαλονιού μου.”

Όσον αφορά αυτό που είπες για το Scarlet χωρίς άλλο κωδικό το μόνο που έχω να πω είναι “Επιτέλους!”. Πόσο καιρός έπρεπε να περάσει για να καταλάβουν οι εταιρείες ότι με το να ονομάζεις ένα προϊόν σου πχ FGD-2500 δεν κερδίζεις τίποτα. Ένω αν του δώσεις ένα όνομα και προσωπικότητα του δίνεις και το κάνεις πιο εύκολο για να το θυμάται κάποιος. Η Apple το έχει καταλάβει εδώ και καιρό. Τώρα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι άλλοι.

Anyway, ελπίζω να μην σε κούρασα με το length του comment.

Όσον αφορά το blog μου, Ι ‘ll do my best to fulfill the promise!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα