FIFA World Cup 2010, 25 αγώνες σε 3D

Έπειτα από την αρχική κοινή τους ανακοίνωση, για να κάνουν πραγματικότητα το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA σε 3D, η FIFA και η Sony αποκάλυψαν κάποια στοιχεία για όσα θα πρέπει να περιμένουν οι φίλοι του ποδοσφαίρου σε όλο τον πλανήτη από την καινοτόμο πρωτοβουλία, που προσθέτει μια τρίτη διάσταση στην εμπειρία της παρακολούθησης ενός ποδοσφαιρικού αγώνα.

Με συνολικά επτά ζεύγη επαγγελματικές κάμερες HDC της Sony σε εξέδρες σε κάθε αγώνα (μοντέλο HDC-1500), η δράση στο γήπεδο θα καταγράφεται σε εκπληκτική ποιότητα 3D, μέσω του αποκλειστικού ‘multi-image’ επεξεργαστή (μοντέλο MPE-200) και της φορητής μονάδας 3D μεταδόσεων της Sony (‘3D Outside Broadcast truck’). Ο τελευταίας τεχνολογίας επεξεργαστής της Sony, ο μοναδικός μέχρι σήμερα στην αγορά, καθιστά εφικτή όλη τη διαδικασία της παραγωγής και ρυθμίζει αυτόματα το βάθος πεδίου, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη και πρωτοφανή εμπειρία 3D θέασης σε όλο τον πλανήτη. Με αφετηρία το περσινό Κύπελλο Συνομοσπονδιών της FIFA στη Νότιο Αφρική, η Sony δουλεύει για τη βελτίωση του συστήματος κινηματογράφησης σε 3D των γρήγορων φάσεων του ποδοσφαίρου και από τότε έχει πραγματοποιήσει και κάποιες δοκιμαστικές λήψεις στην Ευρώπη.

Η κινηματογράφηση σε 3D θα πραγματοποιηθεί σε 5 από τα 10 ποδοσφαιρικά γήπεδα στα οποία θα διεξαχθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA: Στα στάδια ‘Soccer City’ και ‘Ellis Park’ του Johannesburg και στα γήπεδα του Durban , του Cape Town και του Port Elizabeth . Συνολικά 25 αγώνες θα κινηματογραφηθούν και θα μεταδοθούν σε 3D, στους οποίους θα περιλαμβάνεται και μία επιλογή των αγώνων που αναμένεται να αποσπάσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του φιλάθλου κοινού. Τέτοιοι αγώνες θα είναι για παράδειγμα, το παιχνίδι μεταξύ Νότιας Αφρικής και Μεξικού, το οποίο θα ανοίξει το Παγκόσμιο Κύπελλο στις 11 Ιουνίου στο γήπεδο ‘Soccer City’ του Johannesburg και ο μεγάλος τελικός στις 11 Ιουλίου, επίσης στο Johannesburg . Τα παιχνίδια που θα κινηματογραφηθούν με την τεχνολογία 3D, είναι τα εξής:

11 Ιουνίου – 16:00 – ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ – ΜΕΞΙΚΟ
12 Ιουνίου – 16:00 – ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΝΙΓΗΡΙΑ
13 Ιουνίου – 20:30 – ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
14 Ιουνίου – 13:30 – ΟΛΛΑΝΔΙΑ – ΔΑΝΙΑ
15 Ιουνίου – 20:30 – ΒΡΑΖΙΛΙΑ – ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ
16 Ιουνίου – 16:00 – ΙΣΠΑΝΙΑ – ΕΛΒΕΤΙΑ
17 Ιουνίου – 13:30 – ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ
18 Ιουνίου – 16:00 – ΣΛΟΒΕΝΙΑ – ΗΠΑ
19 Ιουνίου – 13:30 – ΟΛΛΑΝΔΙΑ – ΙΑΠΩΝΙΑ
20 Ιουνίου – 20:30 – ΒΡΑΖΙΛΙΑ – ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ
21 Ιουνίου – 20:30 – ΙΣΠΑΝΙΑ – ΟΝΔΟΥΡΑ
22 Ιουνίου – 20:30 – ΝΙΓΗΡΙΑ – ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ
23 Ιουνίου – 20:30 – ΓΚΑΝΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ
24 Ιουνίου – 16:00 – ΣΛΟΒΑΚΙΑ – ITAΛΙΑ
25 Ιουνίου – 16:00 – ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ – ΒΡΑΖΙΛΙΑ
27 Ιουνίου – 20:30 – 1ος ομίλου B v 2ου ομίλου A
28 Ιουνίου – 16:00 – 1ος ομίλου E v 2ου ομίλου F
28 Ιουνίου – 20:30 – 1ος ομίλου G v 2ου ομίλου H
2 Ιουλίου – 20:30 – Προημιτελικός
3 Ιουλίου – 16:00 – Προημιτελικός
3 Ιουλίου – 20:30 – Προημιτελικός
6 Ιουλίου – 20:30 – Ημιτελικός
7 Ιουλίου – 20:30 – Ημιτελικός
10 Ιουλίου – 20:30 – Αγώνας για την 3η θέση
11 Ιουλίου – 20:30 – Τελικός

Σε συνδυασμό με την προσπάθεια της FIFA και της Sony να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτή την 3D εμπειρία θέασης όσο το δυνατόν περισσότεροι φίλοι του ποδοσφαίρου, ένα άλλο πρόγραμμα παγκόσμιας εμβέλειας θα ξεκινήσει από το φετινό FIFA World Cup. Οκτώ αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά σε κινηματογράφους με ψηφιακό εξοπλισμό, αλλά και σε επιλεγμένα σημεία σε όλο τον κόσμο, σε ποιότητα 3D HD. Για αυτό το σκοπό, η FIFA ανέθεσε στην εταιρεία Aruna Media AG, η οποία εδρεύει στην Ελβετία, να διαχειριστεί τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη ζωντανή μετάδοση 3D αγώνων σε κινηματογράφους 3D και αίθουσες ψυχαγωγίας. Η Aruna σκοπεύει να καλύψει ζωντανά αγώνες σε μεταδόσεις 3D σε 26 χώρες και βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με αρκετές και σημαντικές αγορές.

Η Sony έχει συνάψει οκταετή συμφωνία με την FIFA όσον αφορά την παγκόσμια αγορά και προωθητικές συνέργειες για διάφορα event μεταξύ της 1 Ιανουαρίου 2007 και τις 31 Δεκεμβρίου 2014, περιλαμβανομένων και των Παγκοσμίων Κυπέλλων FIFA 2010 και 2014. Είναι επίσημος εταίρος της FIFA στην νέα κατηγορία “Digital Life”, η οποία καλύπτει μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, από τις ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι την ψυχαγωγία.
Η Sony έχει ξεκινήσει μια σειρά από στρατηγικές πρωτοβουλίες εστιασμένες στα προγράμματά της που αφορούν το 3D, τα Δίκτυα, την Ψυχαγωγία και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, όλες συνδεδεμένες με την χορηγία της στην FIFA.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
paulo

μαλλον θα ειναι μια εξερετικη εμπειρια.για να δουμε πως θα ειναι γιατι με τα λογια δεν μπορουμε να αποκτησουμε γνωμη

nmpardakis

ούτε ένα της εθνικής μας;
χοχοχο
δεν εχει 3D κωλοτούμπα Καραγκούνη δλδ;

Nick

Θα μας εχει σε ημιτελικο και τελικο σιγουρα… 😉

σαββας

κριμα για την ΕΘΝΙΚΗ και τον ΚΑΡΑ. θα δούμε όμως τον Ελληνα Σημαιοφόρο. ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ είναι κι αυτός

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μικρά νέα Hackers

Οι hackers εκμεταλλεύονται το Game of Thrones για τη διάδοση malware

Την επιτυχία και την υποκλοπή των επεισοδίων του Game of Thrones φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται οι hackers για να διαδώσουν κακόβουλο λογισμικό.

Μικρά νέα 3D

Το λεπτότερο ολόγραμμα του κόσμου είναι γεγονός

Ομάδα ερευνητών του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) παρουσίασε το λεπτότερο ολόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του 3D όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Internet Facebook

Facebook, Τώρα ξεκινάμε να κερδίζουμε χρήματα από τη mobile χρήση

Μπορεί όλοι να νομίζουμε ότι το Facebook έχει μεγάλο ποσοστό εσόδων από την Mobile χρήση, αλλά σύμφωνα με τα όσα μας λέει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο η κατάσταση δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook δηλώνει ότι παίρνει το 14% των διαφημιστικών εσόδων του από τον mobile κόσμο, κάτι που για τον Mark Zuckerberg είναι […]

Μικρά νέα Jolla

Jolla, Ένα βήμα πιο κοντά προς το λανσάρισμα του νέου τηλεφώνου

Η ομάδα των πρώην στελεχών της Nokia που έχουν σχηματίσει την ομάδα δημιουργίας Jolla βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά προς την παρουσίαση του πρώτου smartphone, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για λανσάρισμα εντός του επόμενου μήνα, καθώς έχουν ήδη συγκεντρωθεί περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ από επενδυτές και παρόχους.